3 Inch Forum
November 23, 2024, 12:17:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 70   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Tales of a 3inchcar .The Story of the VW 181  (gelezen 536035 keer)
0 geregistreerde leden en 11 gasten bekijken dit topic.
Bas
Beginnend spammer

« Antwoord #105 Gepost op: November 22, 2008, 09:46:48 »

hij is opgestapt en nu richting de beurs
tot zo

cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #106 Gepost op: November 22, 2008, 07:45:20 »

EEN topper ben je Bas, super gedaan jongen, een tien voor dit verhaal. :faint:  :faint:  :faint:

Loves Corvettes but other models are also nice
LT-4
Spammert

« Antwoord #107 Gepost op: November 22, 2008, 08:56:51 »

Daar stond ik dan, helemaal alleen tussen duizenden soortgenootjes. Bas, die de laatste weken voor mij heeft zorggedragen, vond het tijd dat ik maar eens wat meer van de wereld zou gaan zien.

(belichting foto niet helemaal goed, maar 181 staat hier in het gangpad van de Namac beurs)

Gelukkig was er iemand zo vriendelijk mij op te pakken en mee te nemen. Het was namelijk een hele reis die we af gingen leggen, en als ik het zelf had moeten rijden waren mijn bandjes behoorlijk versleten geweest. Bij mijn nieuwe gastadres aangekomen werden ik en mijn door mijn gastheer die dag verzamelde Amerikaanse soortgenootjes aan de vrouw des huizes geshowed. Ze keek me wel een beetje vreemd aan, ze had me immers niet verwacht, maar na wat uitleg door mijn gastheer heette ze mij van harte welkom.
Het was een behoorlijk enerverende dag geweest. Ik was dan ook doodop. Ik had het ook behoorlijk koud gekregen, want het was erg fris buiten en mijn makers hadden mij een kapje gegeven enkel voor de show. Deze kon dus niet dicht!. Nu was het gelukkig lekker warm in mijn nieuwe gasthuis. Er liepen daar ook enkele beesten rond die de warmte ook wel konden waarderen. Ik ga maar eens lekker slapen. Dromen over mogelijke avonturen ik nog meer mee ga maken.

cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #108 Gepost op: November 23, 2008, 09:58:57 »

EEn vw tussen de vette wagens, veel geluk daar in huis

marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #109 Gepost op: November 23, 2008, 10:58:52 »

gelukkig is onze vriend niet grijs... dan had de kat misschien wel gedacht ,mmm lekker een MUIS hehehe  :mrgreen:
LT-4
Spammert

« Antwoord #110 Gepost op: November 23, 2008, 05:33:08 »

Vandaag niet veel op de agenda. Mijn gastheer ging naar de sauna. Ik mocht mee, maar om een mij onbekende reden mocht er daar geen foto van mij gemaakt worden. Verder was het een rustig dagje. Naar buiten mocht ik niet, want ik had mijn winterbandjes niet aan.

Fardango
Uber spammer

« Antwoord #111 Gepost op: November 24, 2008, 04:14:34 »

Heel veel plezier gewenst bij Dennis... Maar zo te zien gaat dat wel lukken  thumbsup  pfff... naar de sauna, was je vast wel blij dat het kapje alleen voor de show is  icon_biggrin

LT-4
Spammert

« Antwoord #112 Gepost op: November 24, 2008, 04:28:33 »

Citaat van: "Fardango"
Heel veel plezier gewenst bij Dennis... Maar zo te zien gaat dat wel lukken  thumbsup  pfff... naar de sauna, was je vast wel blij dat het kapje alleen voor de show is  icon_biggrin

Het kapje moest sowieso af. In de sauna liep iedereen zonder kapje, dat waren de regels
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer

broem broem

« Antwoord #113 Gepost op: November 24, 2008, 04:58:10 »

icon_biggrin

Fardango
Uber spammer

« Antwoord #114 Gepost op: November 24, 2008, 06:13:25 »

Citaat van: "LT-4"

Het kapje moest sowieso af. In de sauna liep iedereen zonder kapje, dat waren de regels

Moest je ook je banden afdoen?  icon_biggrin

LT-4
Spammert

« Antwoord #115 Gepost op: November 24, 2008, 06:24:36 »

Citaat van: "LT-4"

Moest je ook je banden afdoen?  icon_biggrin

Nee nee, rubber was toegestaan. Een natte vloer kan behoorlijk glad zijn en een ongeluk zit in een klein hoekje
Toejoe68
Global Moderator
Forum Freak

Er zijn nog vier wachtende achter mij

« Antwoord #116 Gepost op: November 24, 2008, 07:54:08 »

icon_biggrin errug leuk gedaan Dennis.
keep posting .

:thanks:

Het gaat de goede kant op heren.
Geweldig om te zien hoe creatief jullie tot nu toe zijn.
ben ook heel benieuwd naar de andere verhaaltjes.

Gaaf  :)  ik vind het nu al heel geslaagd
LT-4
Spammert

« Antwoord #117 Gepost op: November 25, 2008, 05:25:52 »

Overdag is het hier thuis lekker rustig. Mijn gastheer en zijn vrouw zijn allebei werken en de katten hier slapen alleen maar. Enige stoorzender is de deurbel die hier regelmatig gaat. Wat is dat toch de hele tijd. Als ik poolshoogte ga nemen zie ik dat de mevrouw die aanbelde met een grote doos richting de buren loopt. Even later hoor ik de brievenbus. Als een paar uur later mijn gastheer thuiskomt en het briefje op de deurmat vindt gaat hij gelijk weer weg om  even later met de doos waar ik die mevrouw eerder vanmiddag mee zag lopen terug te komen. Als hij de doos uitpakt zie ik allerlei koffertjes. Wanneer ook deze open gaan komen er allemaal plastic mandjes tevoorschijn. Allemaal gevuld met soortgenootjes. Ik zie ergens nog een leeg plekje en besluit ik erin te springen. Mijn gastheer legt me uit dat dat niet de bedoeling is. Mijn gastheer legt uit dat hij deze soortgenootjes heeft gered. Hij zal er enkele bij zijn verzameling voegen en de overige aanbieden aan andere mensen die goed voor ze zullen zorgen.

cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #118 Gepost op: November 25, 2008, 07:48:34 »

Voortaan maar uit kijken, of je gaat de verkoop in hoor kleintje icon_biggrin

frank
Uber spammer

« Antwoord #119 Gepost op: November 26, 2008, 12:09:49 »

geweldig dennis , mooi verhaaltje.

http://franksmatchbox.weebly.com/

We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, we worden ouder omdat we gestopt zijn met spelen.
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 70   Omhoog
  Print  

Ga naar: