Bas
|
|
« Antwoord #105 Gepost op: November 22, 2008, 09:46:48 » |
|
hij is opgestapt en nu richting de beurs tot zo
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #106 Gepost op: November 22, 2008, 07:45:20 » |
|
EEN topper ben je Bas, super gedaan jongen, een tien voor dit verhaal. :faint: :faint: :faint:
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #107 Gepost op: November 22, 2008, 08:56:51 » |
|
Daar stond ik dan, helemaal alleen tussen duizenden soortgenootjes. Bas, die de laatste weken voor mij heeft zorggedragen, vond het tijd dat ik maar eens wat meer van de wereld zou gaan zien.
(belichting foto niet helemaal goed, maar 181 staat hier in het gangpad van de Namac beurs)Gelukkig was er iemand zo vriendelijk mij op te pakken en mee te nemen. Het was namelijk een hele reis die we af gingen leggen, en als ik het zelf had moeten rijden waren mijn bandjes behoorlijk versleten geweest. Bij mijn nieuwe gastadres aangekomen werden ik en mijn door mijn gastheer die dag verzamelde Amerikaanse soortgenootjes aan de vrouw des huizes geshowed. Ze keek me wel een beetje vreemd aan, ze had me immers niet verwacht, maar na wat uitleg door mijn gastheer heette ze mij van harte welkom. Het was een behoorlijk enerverende dag geweest. Ik was dan ook doodop. Ik had het ook behoorlijk koud gekregen, want het was erg fris buiten en mijn makers hadden mij een kapje gegeven enkel voor de show. Deze kon dus niet dicht!. Nu was het gelukkig lekker warm in mijn nieuwe gasthuis. Er liepen daar ook enkele beesten rond die de warmte ook wel konden waarderen. Ik ga maar eens lekker slapen. Dromen over mogelijke avonturen ik nog meer mee ga maken.
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #108 Gepost op: November 23, 2008, 09:58:57 » |
|
EEn vw tussen de vette wagens, veel geluk daar in huis
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: November 23, 2008, 10:58:52 » |
|
gelukkig is onze vriend niet grijs... dan had de kat misschien wel gedacht ,mmm lekker een MUIS hehehe :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #111 Gepost op: November 24, 2008, 04:14:34 » |
|
Heel veel plezier gewenst bij Dennis... Maar zo te zien gaat dat wel lukken pfff... naar de sauna, was je vast wel blij dat het kapje alleen voor de show is
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: November 24, 2008, 04:28:33 » |
|
Heel veel plezier gewenst bij Dennis... Maar zo te zien gaat dat wel lukken pfff... naar de sauna, was je vast wel blij dat het kapje alleen voor de show is Het kapje moest sowieso af. In de sauna liep iedereen zonder kapje, dat waren de regels
|
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: November 24, 2008, 06:13:25 » |
|
Heel veel plezier gewenst bij Dennis... Maar zo te zien gaat dat wel lukken pfff... naar de sauna, was je vast wel blij dat het kapje alleen voor de show is Het kapje moest sowieso af. In de sauna liep iedereen zonder kapje, dat waren de regelsMoest je ook je banden afdoen?
|
|
|
|
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: November 24, 2008, 06:24:36 » |
|
Heel veel plezier gewenst bij Dennis... Maar zo te zien gaat dat wel lukken pfff... naar de sauna, was je vast wel blij dat het kapje alleen voor de show is Het kapje moest sowieso af. In de sauna liep iedereen zonder kapje, dat waren de regelsMoest je ook je banden afdoen? Nee nee, rubber was toegestaan. Een natte vloer kan behoorlijk glad zijn en een ongeluk zit in een klein hoekje
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: November 24, 2008, 07:54:08 » |
|
errug leuk gedaan Dennis. keep posting . :thanks: Het gaat de goede kant op heren. Geweldig om te zien hoe creatief jullie tot nu toe zijn. ben ook heel benieuwd naar de andere verhaaltjes. Gaaf :) ik vind het nu al heel geslaagd
|
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: November 25, 2008, 07:48:34 » |