|
sergoids
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 19, 2010, 08:30:49 » |
|
Ha, de Golf 1. Daar heb ik ook nog mee rondgereden. Een versleten en afgejakkerd elfhondertje dat maar bleef bollen. Respect!! En een mooie verzameling die je daar hebt. De Tomica is heel knap. Een groene MB met witte surfboards?? :huh:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 19, 2010, 08:36:13 » |
|
:shock:
De kyosho is echt heel mooi mooie verzameling zo :faint:
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 19, 2010, 09:06:05 » |
|
Een groene MB met witte surfboards?? :huh:
Ik denk inderdaad dat die niet origineel zijn, dus die foto maar verwijderd.
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 19, 2010, 09:11:53 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 19, 2010, 09:22:24 » |
|
Ik denk inderdaad dat die niet origineel zijn, dus die foto maar verwijderd. is de duitse uitgave is wel orgineel mist enkel wat stickers
|
|
|
|
|
|
|
caba
Newbie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 19, 2010, 09:52:01 » |
|
gelieve bovenaan bij te zetten 'caba, niet kijken dit kan je hart niet aan'
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 19, 2010, 10:04:39 » |
|
Heb mijn eerste kilometers na het behalen van mijn rijbewijs gereden in een '83 LX 1500, de auto van mijn moeder. Goede herinneringen aan die 'overdekte kart'. 
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 20, 2010, 10:07:15 » |
|
Dit blijft voor mij de mooiste GOLF... Ik mis nog een paar bekende kleurvarianten van de Majorette, zoals de zwarte en de rode 
|
|
|
|
|
|
|
Alwin van Hattem
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 20, 2010, 04:41:13 » |
|
Ik denk inderdaad dat die niet origineel zijn, dus die foto maar verwijderd. is de duitse uitgave is wel orgineel mist enkel wat stickers een duitse uitgave met witte surfplanken :huh: meer info graag heb geen foto gezien, maar had hotwheels niet een recent model met witte surfplanken die perfect op de matchbox golf paste?
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 20, 2010, 05:04:39 » |
|
Ik denk inderdaad dat die niet origineel zijn, dus die foto maar verwijderd. is de duitse uitgave is wel orgineel mist enkel wat stickers een duitse uitgave met witte surfplanken :huh: meer info graag heb geen foto gezien, maar had hotwheels niet een recent model met witte surfplanken die perfect op de matchbox golf paste? De verwijderde foto betof deze (heeft inderdaad niet originele planken):  De Duitse waar Danny het over heeft is ongetwijfeld deze (Het model mist inderdaad enkele kleinere stickers, maar is in mijn ogen wel origineel, doch niet compleet): 
|
|
|
|
|
|
|
Rutger
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 20, 2010, 05:04:50 » |
|
De golf van hotwheels heet hare splitter. Meerdere versies van.. Dacht niet dat daar surfboards bij horen.
Greet RUtger
|
|
|
|
A car is car but a Mercedes Benz is a all of it
|
|
|
Danny
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 20, 2010, 05:13:35 » |
|
De golf van hotwheels heet hare splitter. Meerdere versies van.. Dacht niet dat daar surfboards bij horen.
Greet RUtger klopt ik heb ze alle 2 de witte en de gele hair spitter horen geen surfplanken op is trouwens een model waar niet makkelijk aan te komen is
|
|
|
|
|
|
|
Alwin van Hattem
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 20, 2010, 05:34:41 » |
|
was ook geen golf maar een ander recent model van hotwheels met losse wurfplankjes, eddy heeft het me wel eens laten zien, ben zelf niet zo thuis in dit merk 
|
|
|
|
|
|
|
lil 86
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 20, 2010, 06:14:59 » |
|
Die surfplankjes komen waarschijnlijk van een HW Deora II, maar ze worden op nog andere HW modelllen gebruikt ook. 
|
|
|
|
|
|
|
|