Civictoria
|
|
« Gepost op: Januari 01, 2010, 08:47:23 » |
|
Voor zover jullie het nog niet wisten... ik heb er niks mee, kijk met afschuw als ik (voor mij) leuke wagens hierin zie verdwijnen... zoals op deze foto, de Civic sedan achteraan, meestal zijn het de hatchbacks of crx'en :doh: GRRR, maar het werkt therapeutisch als je jezelf met je angsten confronteert :mrgreen: daarom had ik het al eens gedaan, zie dit topic, http://www.3inchforum.nl/viewtopic.php?t=2376Maar het is ook leuk om er ( eigenlijk net zo als in het echt :doh: ) slopers een tweede leven mee te geven... dus, MB Jag Majorette Honda Accord MB Saab MB Kadett/Astra Wil er iets van diorama mee maken, had zoiets ongeveer ook al op de 3inchshow meegenomen. Maar nu met herinrichten kwam ik ze weer tegen. ze zijn nog niet af, nu ik de zelfmaakdecals heb, kan ik wat meer "reclame" dingetjes voor op de auto's maken... had ze nog niet eerder laten zien, dus vandaar greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 01, 2010, 08:50:35 » |
|
Een Z31 misbruiken voor rallycross?? :dare:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 01, 2010, 08:59:00 » |
|
Een Z31 misbruiken voor rallycross?? :dare: :oops: maar ik heb hier hele mooie mint staan hoor!!! deze was "beyond rrepair" ik zou het anders nooit doen :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 01, 2010, 09:09:20 » |
|
leuk idee om dit met slopertjes te doen. vooral die renault 5jes met zo'n nummerplaatje op het dak vind ik grappig.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 01, 2010, 09:28:42 » |
|
en nu even met een hamer bewerken zodat het net lijkt dat ze een race gereden hebben :mrgreen: :mrgreen: mooi gedaan elwin.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 01, 2010, 09:38:06 » |
|
Dat wordt de uitbreiding hierop :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 01, 2010, 11:05:09 » |
|
mooi gedaan lijkt veel op die engelse gast met zijn sloopracen
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 02, 2010, 09:17:07 » |
|
het is prachtig gedaan elwin... zo blijven de 3-inch slopers ook bewaard
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 02, 2010, 11:02:37 » |
|
mooi man, vooral de Jag en de two-tone Saab :shock: :shock:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 02, 2010, 11:28:07 » |
|
idd die Saab is een blijver .........of zeg ik nu iets raars?
|
|
|
|
|
|
|
Rene
Gast
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 02, 2010, 11:49:01 » |
|
Die zijn hartstikke gaaf , leuk idee
|
|
|
|
|
|
|
480GT-hunt
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 02, 2010, 05:39:35 » |
|
Gaaf gedaan, zeg!
Ook ik gruwel van het slopen van mooie auto's. Komt iemand bij mij op bezoek en zegt: "zo'n 480 is ideaal om mee te crossen...." :roll:
Maar... op deze 1/64 manier mogen er wel meer auto's gesloopt worden.
|
|
|
|
|
|
|
LR110
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 02, 2010, 06:27:25 » |
|
Mooi gedaan :shock: Alleen spijtig van de Jaguar zo'n stijlvolle auto :freak: is zoiets als Victoria Beckham die in een avondjurk op het veld aan het werken is :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen53
Gast
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 02, 2010, 07:38:24 » |
|
:faint:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 02, 2010, 09:05:28 » |
|
Mooi gedaan :shock: Alleen spijtig van de Jaguar zo'n stijlvolle auto :freak: is zoiets als Victoria Beckham die in een avondjurk op het veld aan het werken is :mrgreen: :mrgreen: ook dat zou ik stiekum heel sexy vinden, mag ze zich bij mij komen wassen, of nee, ik zal haar wassen :mrgreen: Tja, die jaguar, had ik met een reden gedaan, zo gebeurt het ook in het echt helaas, even zwart/wit gezegd, die jags uit die jaren kosten geen drol, niemand wil ze, dus.... Maar geloof me , Hans, deze was echt een sloper. Is ook vaak het weerwoord van "echte" bangers... na een verse laklaag lijkt het weer heelwat, maar onderhuids is het meestal een brok ellende.... Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|