WP
|
 |
« Gepost op: December 07, 2009, 07:40:28 » |
|
Have a look ! Was sold on eBay auction for 2012 Euro + 16 Euro for post in Europe ! Are You ready to pay this money for this model ? Where it should keep the following ? In bank ?  
|
|
|
|
|
|
|
Peter Parker
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 07, 2009, 11:51:46 » |
|
Plastic V series are known for their absurd prices, I would give this model 10 euro not more. Germans bidders would go much higher.
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 07, 2009, 01:33:31 » |
|
Ruim 2.000 euro... mja dat gaat mij ook veel te ver. Maar voor dit soort autootjes geldt op den duur gewoon: 'wat de gek ervoor geeft'. Plastic Siku is nog best te vinden, maar het is extreem kwetsbaar spul en de prijzen van de dingen liepen sterk uiteen toen ze nieuw waren, waardoor sommige modelletjes toen al zeldzaam waren. Ik zal nog even nazoeken in de catalogus of het om een zeldzame kleur gaat.
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 07, 2009, 05:04:28 » |
|
nice car but TTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOO PRICY for my taste 
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen 
|
|
|
Xsarian
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 07, 2009, 05:49:09 » |
|
Noway I'm paying this silly money for a toycar. I even don't like the colour.
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 07, 2009, 06:44:17 » |
|
even if this is a rare car the new owner payd way to much if he ever want to sell this one you never can sell it for the same price then you are way out of your mind
here a vieuw from e-bay crazy prices
siku v-290 citroen ds green black wheels with flitserbox [price 137 euro] siku v-serie opel olympia blue black wheels with box [e-bay usa 330 euro
some people think ther have gold in her hands
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 07, 2009, 06:45:25 » |
|
Zit even in de sammlerkatalog te bladeren en daar staat een rijtje kleuren, waarvan er één ('hellpatinagrün') als LP staat vermeld. Liebhaberpreis dus, en dan lijkt haast alles mogelijk. Ik heb even wat zoekwerk gedaan - het kavelnummer is 150392421324 - en daar staat hij als lichtgrün geadverteerd. Staat ook voor een beste waarde te boek (dik 200 euro) maar dat verklaart bij lange na niet de uiteindelijke biedprijs. Er komen wel vaker dit soort gekke veilingen voorbij hoor. Ik lees al op Sikumania (het Duitse forum) dat er zoëven ook al een Volkswagen 411 mint met doosje voor 670 euro is afgehamerd...
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 07, 2009, 07:34:40 » |
|
jezus christus zeg.... maar van de andere kant, en ik dagdroom nu even, stel dat ik de lotto zou winnen en miljoenen heb... stel he...
wat maakt dan 2000 euro uit? ik zie me al bieden op een "zeldzaam" honda modelletje , met een andere gek ergens op de aardkloot, die hem ook wil.... nou, eens kijken wie de langste adem heeft :mrgreen:
Ik wil maar zeggen, dit zijn excessen, en laten we er maar mee lachen. Doen wij niet aan mee aan die gekkigheid...
Overigens, In Houten zag ik ook weer gekke prijzen hoor... VB, halfjaar terug heb ik een 1/18 Mazda MX5 gekocht van Gate.... schitterend model voor 15 euro... lag in Houten voor 69 pietermannen... :huh:
oh ja, valt me nu binnen, zou het wellicht niet siku zelf of bijv. Opel duitsland kunnen zijn die hem gekocht hebben??? dat stelt 2000 euro ook al in een ander daglicht, niet???
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 07, 2009, 07:38:19 » |
|
Wat zeggen de heren van deze dan???
Ebay 220518721001 Matchbox Lesney Nr. 62 MERCURY COUGAR EUR 1.786,00 :huh: :huh: :huh:
FRANK
Michael
|
|
|
|
|
|
|
lil 86
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 07, 2009, 07:48:03 » |
|
Welke economische crisis ?! :shock:
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 07, 2009, 07:59:58 » |
|
als we zo bezig zijn.... :mrgreen: Rear Loading Beach Bomb are among the highest-value Hot Wheels cars in existence, commonly selling for between $8,000 to $22,000  en deze ZELFS  Er is zelf een Pink Rear Loading Beach Bomb geweest die voor meer dan $70.000,- is verkocht.
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 07, 2009, 08:13:56 » |
|
Blegh, niks voor mij. Heb er geen rooie cent voor over.
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 07, 2009, 08:19:08 » |
|
nou wie wel?? wij gewone luitjes zijn la heel blij met de "juweeltjes"die we scoren
want elk verzameling heeft zijn "pronk"stukken
:twak: :sorry: :twak: :sorry: :twak: :sorry: :thanks:
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 07, 2009, 08:28:51 » |
|
Mijn verzameling bestaat alleen maar uit pronkstukken, anders zat het ook niet in mijn verzameling.
|
|
|
|
|
|
|
WP
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 07, 2009, 08:42:20 » |
|
The next one is : Unbespielt Siku V272 Opel Caravan m.Ski+Bob Orig.Karton Now the price is low 161 EUR ,but there is 5 more days to make bids .  vs
|
|
|
|
|
|
|
|