Civictoria
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: December 07, 2009, 08:46:36 » |
|
oeh, this one is amazing !
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Ronald
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: December 07, 2009, 08:46:48 » |
|
This one is really nice, the price is not too much.
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: December 07, 2009, 09:02:04 » |
|
Och die gaat wel naar de 250 toe. Die ski's en bobslee zijn altijd het eerste kwijt op die dingen. Ik zou het er nooit voor betalen. Geduld wordt beloond zeg ik altijd maar...
Bij Opel en Siku hebben ze waarschijnlijk iets van :crazy: Mijn ervaringen leren dat ze vaak de liefhebbers de kastanjes uit het vuur laten halen, zie ook het Musée Peugeot waarvan de miniatuurverzameling in bruikleen is van een particulier.
|
|
|
|
|
|
|
WP
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: December 07, 2009, 09:04:44 » |
|
This one is really nice, the price is not too much. You will see ,the price will rise much higher ! vs
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: December 07, 2009, 09:18:51 » |
|
maar ik oet eerlijk zeggen, hoe langer ik naar de foto kijk, hoe gaver ik het vind... pracht modelletje... nou, mocht ik in de slappe was zitten, dan zou ik ook wel kunnen zwichten...
langs de andere kant, idd geduld wordt beloond, zo ben ik voor weinig aan een perfecte NSX van rosso gekomen voor een fractie van het gebruikelijke... maar wel jaren naar uitgekeken, dat dan weer wel, maar ja geduld he?
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VW_Dutchy
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: December 07, 2009, 09:24:35 » |
|
drewlingen on my keyboard......
oeps vergeet bijna dat het zo duur is :doh:
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen 
|
|
|
Ronald
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: December 07, 2009, 09:44:25 » |
|
Misschien dat je een bespeelde versie een keer op een rommerlmarkt tegenkomt, dan zou je die mooi kunnen restaureren. Siku V serie is volgens mij een beetje een zeldzaamheid op een rommelmarkt, maar je weet nooit.
Heeft Siku ook repro onderdelen, net zoals ze dat hebben bij Hot Wheels?
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: December 07, 2009, 10:18:58 » |
|
Die Opel met Ski's en Bob gaat zeker nog wel hoger,dat is al jaren een van de meest gezochte metalen V-series (samen met de VW 411).
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: December 07, 2009, 10:44:34 » |
|
slik... die Opel is fraai...
Had iets gekocht wat ik overigens nog mooier vind voor "slechts" 120 euro... maar dat is een handgemaakt model van een Belgisch automerk...
|
|
|
|
|
|
|
Martyn
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: December 08, 2009, 06:50:39 » |
|
Heb afgelopen weekend ook gezocht naar een Siku model van de VW 411 dat ik in zéér slechte staat heb. quote;" im unbespielten original Zustand mit original Verpackung" betaalt iemand (28e bieder) voor het speelgoedautootje €671,99Mocht je nog willen meebieden, helaas deze is verkocht. (Voor €180,- extra heb je op MP een echte 412 met vele onderdelen erbij). grt, Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
buttonfreak
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: December 08, 2009, 07:18:56 » |
|
Heb afgelopen weekend ook gezocht naar een Siku model van de VW 411 dat ik in zéér slechte staat heb. quote;" im unbespielten original Zustand mit original Verpackung" betaalt iemand (28e bieder) voor het speelgoedautootje €671,99Mocht je nog willen meebieden, helaas deze is verkocht. (Voor €180,- extra heb je op MP een echte 412 met vele onderdelen erbij). grt, Martijn met verpakking? dure verpakking...
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: December 08, 2009, 08:11:57 » |
|
Heb afgelopen weekend ook gezocht naar een Siku model van de VW 411 dat ik in zéér slechte staat heb. quote;" im unbespielten original Zustand mit original Verpackung" betaalt iemand (28e bieder) voor het speelgoedautootje €671,99Mocht je nog willen meebieden, helaas deze is verkocht. (Voor €180,- extra heb je op MP een echte 412 met vele onderdelen erbij). grt, Martijn hahahaha, ja daar zat ik ook al aan te denken, voor dat geld koop ik liever iets waar ik ook daadwerkelijk mee kan rijden ipv alleen naar kijken :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|