Wow, niet te geloven dat deze zo mooi strak geworden is!!
Bij mijn modelauto's lukt het niet om met kunststof putty het zo goed te krijgen.
Vandaag heb ik nog gegekeken naar de Motip Putty, maar was aan het twijfelen welke van de 3 verschillende soorten te kiezen.
Maar ga zeker terug voor een potje Polyester putty (eventueel met extra hardener
).
Echt een geweldig resultaat en een unieke hotrod, zoals hij hoort te zijn.
Hoe zou deze kleur heten, silver-beige-bruin?
grt, Martijn
Dank je wel voor de complimenten :oops:
idd kun je verschillende putty's van motip krijgen, ik heb in het verleden voor deze gekozen ( je hebt waarschijnlijk de foto gezien van het potje) en zoals je ziet, goede ervaringen heb ik ermee...
En idd, gebruik ik waarschijnlijk te veel verharder, want dat kleine tubetje zou genoeg moeten zijn voor de hele pot, maar ja...dat is bij mij redelijk vlot leeg
Wel een tip, ik gebruik ALTIJD een filler ( spuitplamuur, ook van motip in een bus) na het laatste plamuren. Dit vult de laatste ( lees kleinste) oneffenheden en is een degelijke grondlaag voor de grondlak. Daarna nog zeker 2 lagen grondlak, ook weer met waterproof 800 schuren en dan de kleurlak, een laag of 3, de laatste stofjes of zo kun je dan nog wegschuren zonder de kleur weg te halen, en dan genoeg lagen blanke lak voor een mooie "bolle" glans.
als laatste, de kleur, ik zal eens kijken morgen, is van duplicolor, naam en nummer staat erop.
Greetz!