Maestro
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 13, 2009, 09:26:58 » |
|
WAUW :!: En meer zeg ik niet Michael... :faint:
Subverzameling neem ik aan? En hoe kom je aan zo'n imposante collectie? :o :shock:
Maarten
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Maestro
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 13, 2009, 09:29:14 » |
|
geen matchbox maar dit zou ik niet laten liggen. En toch zitten er 2 Lesney Fire Pumpers bij...! zie foto 8! Maarten zijn géén Lesney....deze zijn 1/43 van Lucky (lesney copie) Michael :shock: :shock: :shock: Kun je daar eens eenof meerdere detailfoto van plaatsen of toesturen Michael? Maarten
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 13, 2009, 09:41:47 » |
|
WAUW :!: En meer zeg ik niet Michael... :faint: Subverzameling neem ik aan? En hoe kom je aan zo'n imposante collectie? :o :shock: Maarten Tja...Siku Plastic zat erin. De dozen van foto 6 en 7 waren de eerste. Deze nog gekocht op het toenmalige Ibazar en ophaald in Utrecht. Nog geen rijbewijs, maar wel een OV-Jaarkaart :lol: . en van het een komt het andere...dat ken je zelf wel Foto's van de Lucky volgen morgen. Michael
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 13, 2009, 09:45:26 » |
|
Subverzameling neem ik aan?
Maarten
Michaels collectie is een aaneenschakeling van subverzamelingen eigenlijk, net zoals die van mij en van nog een aantal forummers. :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 13, 2009, 09:51:27 » |
|
Maarten
Michaels collectie is een aaneenschakeling van subverzamelingen eigenlijk, net zoals die van mij en van nog een aantal forummers. :mrgreen: Tssss.... dus er is meer dan Lesney/Matchbox op de wereld?! 
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Januari 13, 2009, 10:10:43 » |
|
Maarten
Michaels collectie is een aaneenschakeling van subverzamelingen eigenlijk, net zoals die van mij en van nog een aantal forummers. :mrgreen: Tssss.... dus er is meer dan Lesney/Matchbox op de wereld?!  Hehe, volgens mij heb jij daar ook wel het e.e.a. van meegekregen in het verleden. :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Januari 14, 2009, 07:27:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
mbmario
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 14, 2009, 08:21:03 » |
|
Daar zit heel wat moois in zeg,de eerste maal dat ik zoiets zie. Bedankt om dit te posten.
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Januari 14, 2009, 08:39:41 » |
|
Die foto's van de Fire Pumper laten niets meer aan twijfel of vraagtekens over Michael...!
Maar wel een heel mooi model!!
Maarten
|
|
|
|
|
|
|
Duckie84
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Januari 16, 2009, 05:39:16 » |
|
TJEEEETJE. En dit lag op zolder op onze school. Die verkeers plaat ook hij is 1 keer gebruikt in de 3e klas. Ik heb toen een paar verkeers bordjes meegenomen :oops: Niet zoveel als deze verzameling maar 3 lade's lagen er zeker. Waar zou dat gebleven zijn :huh:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Januari 16, 2009, 05:51:52 » |
|
TJEEEETJE. En dit lag op zolder op onze school. Die verkeers plaat ook hij is 1 keer gebruikt in de 3e klas. Ik heb toen een paar verkeers bordjes meegenomen :oops: Niet zoveel als deze verzameling maar 3 lade's lagen er zeker. Waar zou dat gebleven zijn :huh: Ja, dat klopt... Ik heb die ooit gebruikt met een klasgenootje omdat we een werkstuk over de Politie hadden gemaakt. We gebruikten de verkeersplaat met autootjes om een aanrijding te simuleren. De geleende Politie Efsi Iveco bus van Toejoe werd geplaatst als dienstdoende politie.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Januari 16, 2009, 06:18:22 » |
|
TJEEEETJE. En dit lag op zolder op onze school. Die verkeers plaat ook hij is 1 keer gebruikt in de 3e klas. Ik heb toen een paar verkeers bordjes meegenomen :oops: Niet zoveel als deze verzameling maar 3 lade's lagen er zeker. Waar zou dat gebleven zijn :huh: Ja, dat klopt... Ik heb die ooit gebruikt met een klasgenootje omdat we een werkstuk over de Politie hadden gemaakt. We gebruikten de verkeersplaat met autootjes om een aanrijding te simuleren. De geleende Politie Efsi Fiat bus van Toejoe werd geplaatst als dienstdoende politie.
|
|
|
|
|
|
|
Peter Parker
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Januari 17, 2009, 09:07:20 » |
|