demi10
Gast
|
 |
« Gepost op: Januari 13, 2009, 06:56:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:05:25 » |
|
Wat ga ik hier toch altijd van kwijlen! :shock:
Over Lucky Toys: zou er een site of boekje bestaan waarin alles staat wat ze ooit gemaakt hebben? Ik vind het een erg interessant merk, kom er af en toe wel eens iets van tegen in partijtjes (door het breekbare plastic helaas vaak kapot of incompleet) en er zitten soms heel leuke modelletjes tussen!
|
|
|
|
|
|
|
LKW10
Lekker bezig

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:07:28 » |
|
Maak ons maar gek met deze prachtige dozen :faint: Grtz Paul ps. waar is het bijhoorden schoolbord :?: 
|
|
|
|
|
|
|
frank
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:11:17 » |
|
:shock: ik heb deze life zien , en werkelijk ze zijn heel mooi :faint:
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:27:12 » |
|
ps. waar is het bijhoorden schoolbord :?:  Ik was nog niet klaar :) : Dit is een (latere) plaat waarmee een en ander werd uitgelegd. De vroege platen waren zonder verkeerslichten en spoor. Wel was daar een trambaan aangegeven:   Deze afbeeldingen komen uit en boek waarmee de scholen de kisten en stempels konden bestellen (let wel: de aangegeven prijzen komen uit 1971)    Michael
|
|
|
|
|
|
|
Xsarian
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:30:02 » |
|
Tjongejonge wat een ontzettend gave sets zijn dat toch :shock: :shock:
Hier kan ik echt van genieten.
Michael bedankt voor het plaatsen !!
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:31:53 » |
|
Over Lucky Toys: zou er een site of boekje bestaan waarin alles staat wat ze ooit gemaakt hebben? Ik vind het een erg interessant merk, kom er af en toe wel eens iets van tegen in partijtjes (door het breekbare plastic helaas vaak kapot of incompleet) en er zitten soms heel leuke modelletjes tussen!
Ik heb nog nooit een folder of iets dergelijks gezien van Lucky. Of dit bestaat?? mede gezien dat deze firma alleen andere speelgoedmerken deed copiëren Michael
|
|
|
|
|
|
|
hans
Newbie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:39:14 » |
|
Ontzettend mooi, Michael, bedankt! Dit zijn van die niet-alledaagse dingen die onze hobby zo boeiend maken. Geschiedenis, oude tijdschriften, oude prijzen, smullen!
|
|
|
|
|
|
|
superfastbelgium
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:42:46 » |
|
geen matchbox maar dit zou ik niet laten liggen.
|
|
|
|
the most difficult thing in the world is to convince a woman that even a bargain costs money !
nog "superfast" modelletjes te kort nog "lesney" modelletjes te kort nog "kingsizes" te kort
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer

broem broem
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:45:56 » |
|
Dát is gaaf zeg.... Ik ben sprakeloos...
Of toch niet... wens mij heel, héél veel geluk, en er komt een 2009 versie... :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
Alwin van Hattem
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:54:18 » |
|
erg mooi michael!!! op zo'n manier zou ik zo weer zin krijgen om naar school te gaan :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 13, 2009, 07:56:25 » |
|
Of toch niet... wens mij heel, héél veel geluk, en er komt een 2009 versie... :mrgreen: ENNE :?: :?: wat maak je het weer spannend Michael
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer

broem broem
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 13, 2009, 08:03:06 » |
|
Helaas kan ik nu nog niet meer zeggen. Spijt me, maar ik kon het niet laten, het is wel heeeel toevallig dat jij vandaag dit topic opent! 
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 13, 2009, 08:17:32 » |
|
geen matchbox maar dit zou ik niet laten liggen. En toch zitten er 2 Lesney Fire Pumpers bij...! zie foto 8! Maarten
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
demi10
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 13, 2009, 08:20:10 » |
|
geen matchbox maar dit zou ik niet laten liggen. En toch zitten er 2 Lesney Fire Pumpers bij...! zie foto 8! Maarten zijn géén Lesney....deze zijn 1/43 van Lucky (lesney copie) Michael
|
|
|
|
|
|
|
|