oke nog 1

vandaag , en nu is het de :
met deze auto heb ik vroeger vele km's gereden , het was echt zo'n auto die in mijn garage stond bij mijn huis (de nette auto voor zondag) , of hij werd als boeven wagen ingezet

deze uitvoering vind ik de mooiste die ik heb , de velgjes vind ik heel mooi staan bij deze wagen ook de kleur vind ik mooi , het model is goed herkenbaar vanaf de zijkant gezien

de voorkant vind ik ook goed gelukt , de plastic koplampen vind ik heel leuk gedaan

de achterkant is ook geslaagd , leesbare tekst en de achterlichten zijn ook wel oke

de bodemplaat is voorzien van leuke info
er zijn best wel veel varianten bekend van dit model , hieronder zien jullie de varianten die in mijn collectie staan

deze uitvoering had ik dus vroeger in mijn speelkist liggen

deze kleur vind ik persoonlijk niet de beste kleur

met geel interieur vind ik hem ietsjes mooier

de bling bling uitvoering

dit vind ik gaaf , en gelukkig zijn ze bij majorette niet bijgelovig want ze zetten nummer 13 op de auto , en laat dat nou net mijn geluksgetal zijn

andere kleur interieur

deze witte kom je niet zo vaak tegen

deze kleur variant is voor mij nog steeds de meest verrassende , ik heb deze ooit bij cor gekocht en tot nu toe heb ik deze variant nog maar weinig gezien , ik vind het een mooie variant

en deze in de blister .. ook een gave variant
we doen nog 1 groepsfoto

de rij prestatie is geweldig , lekkere vering, ja kan lekker hangen in de bochten

wat vinden jullie van deze wagen , en zijn er nog varianten ?
graag weer tot de volgende