3 Inch Forum
April 07, 2025, 12:51:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: mira citroen cx  (gelezen 6394 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Gepost op: Mei 28, 2016, 08:42:55 »

het is alweer een tijdje geleden maar vandaag gaan we weer een auto in het  icon_sunny zetten .. en dat is de
citroen cx 2400 palas van mira
dankzij dit forum heb ik het bestaan van dit model ontdekt , ik vond het gelijk een leuk model en nu staan er 3 in mijn collectie  icon_rr

vanaf de zijkant gezien vind ik het model er geslaagd uitzien , goed herkenbaar

de voorkant vind ik er ook netjes uitzien , misschien is de auto iets te smal uitgevoerd , het model heeft 1 ruitenwisser

de achterkant vind ik ook heel netjes gedaan , achterlichten leuk gedetailleerd en de tekst is met een vergrootglas leesbaar  glasses9

dankzij de metalen bodemplaat is het een vrij zwaar model , de rij prestaties vallen tegen , het model heeft geen vering .. dus heel zachtjes over drempels heen rijden is het advies  happy10

ik heb nog 2 varianten staan in de collectie

deze witte rode kruis uitvoering

en deze goud/groen kleurige uitvoering

nog 1 groepsfoto

volgens mij zijn er meer varianten gemaakt , mocht je er 1 hebben ik zou zeggen .. plaats er een foto van in dit topic , en wat vinden jullie van deze cx

tot het volgende  icon_sunny maar weer  cya
« Laatste verandering: Mei 28, 2016, 09:19:12 door marcel » Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 28, 2016, 08:52:02 »

Dit is inderdaad weer zo'n heel mooie casting. Inderdaad een lekker zwaar en robuust model. Helaas kan ik geen variant tonen, want ik heb er "slechts" 2 die jij al getoond hebt (de blauwe en de rode kruis)..
Maar andere CX-en zouden hier ook niet misstaan toch?
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 28, 2016, 09:18:19 »

christiaan , misschien is het leuker om andere cx modellen van andere fabrikanten een eigen in het zonnetje te geven
Christian
Administrator
Uber spammer

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 28, 2016, 10:28:02 »

christiaan , misschien is het leuker om andere cx modellen van andere fabrikanten een eigen in het zonnetje te geven

Dat klinkt als een goed plan!!
Niels
Administrator
Spammert

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 28, 2016, 06:08:03 »

de voorkant vind ik er ook netjes uitzien , misschien is de auto iets te smal uitgevoerd , het model heeft 1 ruitenwisser

Zoals het hoort op een CX (ook de 'ruststand' klopt, die is rechts uit het zicht van de bestuurder).

Dat 'Palas', ik dacht dat het een spelfout was maar zo verkochten ze de Pallas dus in Spaanstalige landen, aldus Google...
Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 30, 2016, 09:27:33 »

Mooie modellenn zelf heb ik geen maar als ik me niet vergis zijn er nog 2 die je mist. Foto's heb ik er niet meer van, zijn al verwijderd om mijne PC.
Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 05, 2016, 03:20:10 »

Op evilpay in spanje zijn er drie. Ook eentje in een ander kleur.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: