Maestro
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: Oktober 14, 2010, 08:42:33 » |
|
Wat een meesterwerk Elwin! :faint:
Het valt me op dat je verfwerk akelig strak is, zelfs de koplampen zijn een exacte cirkel. Gebruik je een masker of is het handwerk?
Ben nog sprakeloos...
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
dennis
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: Oktober 14, 2010, 09:13:37 » |
|
GEWELDIG MOOI!!!
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: Oktober 14, 2010, 11:33:40 » |
|
Het valt me op dat je verfwerk akelig strak is, zelfs de koplampen zijn een exacte cirkel. Gebruik je een masker of is het handwerk?
` :) Nou, dat is een kwestie van een kwastje, maat 00, en daar nog de haartjes van korten, de juiste verf, vaste hand en geduld. Het helpt ook wel mee, dat de randjes duidelijk zijn aangegeven De zijkanten van de body, daar heb ik wel maskingtape gebruikt. Daar gaat ook wel wat werk in zitten, maar dat is bij alle voorbereiding avn lakwerk wel zo.. het staat of valt met de voorbereiding, het spuiten an sich is zo gepiept. Greetz en thanks!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Rumlo
Newbie
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: Oktober 14, 2010, 11:55:35 » |
|
Mooi superstrak afgewerkt echt topwerk ! 1 ding mis ik wel de crhromen bies die het wit en groen scheid die is niet geschilderd als die zilver/chroom is word ie nog mooier !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: Oktober 14, 2010, 02:33:25 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:12:38 » |
|
Mooi superstrak afgewerkt echt topwerk ! 1 ding mis ik wel de crhromen bies die het wit en groen scheid die is niet geschilderd als die zilver/chroom is word ie nog mooier !! klopt helemaal, maar ik ben bang dat ik hem 'verkloot" als het niet 100% strak is, dan laat ik het liever... daarbij , de originele varianten mankeren dat ook, dus dat verzacht het gemis voor mij.. Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:14:28 » |
|
@ toejoe, hahaha, gekke vent, thanks, maar er zijn er nog hier die er wat van kunnen hoor
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:17:12 » |
|
@ toejoe, hahaha, gekke vent, thanks, maar er zijn er nog hier die er wat van kunnen hoor haal ik de beker weer terug :roll: Maar deze vind ik echt heel mooi gedaan Elwin Fantastisch :shock: ik moet er zelf ook weer eens aan beginnen. :idea:
|
|
|
|
|
|
|
leon112233
Lekker bezig
Dutch Diecast Garage
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:18:57 » |
|
:shock: :shock: :freak: :faint:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:26:51 » |
|
@ Ted, nou , laat maar, hij staat al in de kast hoor :mrgreen: Kijk, en dat vind ik nou heel leuk eraan, dat ik medeforummers de handen laat jeuken om het ook eens te doen, of opnieuw oppakken... lekker met de autootjes spelen en je fantasie de vrije loop laten, haast therapie
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:28:55 » |
|
Mijn handen jeuken ook, maar ik moet eerst "even" m'n toyroom afmaken :oops: :oops:
Ik heb ideeën genoeg, ook het e.e.a. klaarliggen,...maar :doh:
Neemt niet weg, dat het een "lust voor het oog" blijft, deze creatie.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: Oktober 14, 2010, 06:41:43 » |
|
:mrgreen: ken het ... moet ook nodig het "klussen" weer oppakken, allemaal van die afwerkklusjes, waar juist het meeste werk in gaat zitten.... alleen , die zijn allemaal op de bovenverdieping, en daar gaat dus dochterlief om 19.30 slapen, zodat er voor mij netto een uurtje na het eten overblijft... schiet niet echt op... ach ja, dan maar in het "atelier" aan de autootjes knutselen
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: Oktober 14, 2010, 08:40:28 » |