Wow, hij al klaar, mooi gedaan erg strak. Maar vind hem eerlijk gezegd een beetje steriel.
Je kan er ook nog een mooie 2-Tone van maken, zilver boven en donkerblauw onder?
Dit type Bell-Air wordt namelijk erg veel 2 kleurig gespoten (
bekijk het maar eens met goochel)
grt, Martijn
zitten er tampo's op , is het niet goed, maak je hem steriel is ie ook niet goed.. :mrgreen:
nee ff serieus, ik krijg ( ben ik eerlijk in) op zo'n klein model geen mooie scheidingslijn helaas, en dan verkies ik een goede finish boven two tone...
verder heb ik je link gevolgd en idd vele twotones, maar deze
sprong er tussenuit en vind ik daardoor nog mooier eigenlijk, two tone is geen must voor mij
en als laatste, wat ik ook al eerder bij andere topics heb aangehaald, ik heb toch altijd nog graag iets "speelgoedachtigs" erin, het moet me niet te high end worden door super detaillering want dat zoek ik nooit in 3inch, daarvoor heb ik 1:18 modellen.. Ik voel me ook niet zo aangetrokken tot merken als CM, Kyosho, autoart in 1:64. Vind het prachtig dat het kan, maar ben eenmaal opgegroeid met ander spul... en daar trek ik toch meer naar qua detail. Ik bedoel, kijk naar jaren 70 MB of Majo's , ook meestal 1 kleur, maar de detaillering zit in de casting.
Maar Martijn, ik volg je volledig en waardeer je eerlijke opmerkingen, ik probeer dan ook alleen maar te verduidelijken hoe en waarom ik het juist zo doe, zoals ik het doe. dus bedankt voor je complimenten en opmerkingen :!:
Greetz!