Civictoria
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: November 09, 2009, 12:55:30 » |
|
kan je van die onderdelen niet nog eentje maken :huh: dat kan, maar er missen enkele dingen of ze zijn te ver heen, voor mij iig de moeite niet om er aan te beginnen.... Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: November 11, 2009, 08:45:01 » |
|
ook aan deze weer ff geknutseld, hebben de besturing vooraan kunnen redden, Hoe? nou , een iets kleiner diameter wieltje, ivm de breedte ervan, anders kon ik niet meer sturen, originele asje doorknippen, afstandhouder wegvijlen, asgat opboren met 2mm boortje en dan het sikuasje er weer inkloppen en voila, alsof zo altijd heeft gezeten nu nog een nieuwe achteras maken morgen en we kunnen weer verder, greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: November 12, 2009, 09:43:46 » |
|
En dat hebben we dan ook gedaan, dus het onderstel is af... nieuwe achteras gemaakt en een plaatje in moeten lijmen , want de originele veren gaven te veel speling op de as, waardoor de wielen aanliepen... moeten we niet hebben , dus dan maar fixeren in dit geval... En zo ziet het dan gemonteerd uit, interieur etc is ook aangepakt, staat nu te drogen, dus hopelijk kunnen we morgen de zaak afronden greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: November 12, 2009, 10:02:38 » |
|
SUPER!!!!! wedergeboorte....
(heb het Karmann-project gevonden waar we eens over gesproken hebben)
Michael
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: November 12, 2009, 10:40:33 » |
|
Prima, dan neem maar eens mee ( maasmechelen wellicht?) en dan bespreken we de "te ondernemen actie"
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: November 13, 2009, 09:11:38 » |
|
Ben benieuwd naar de afwerking, maar nu al een geslaagd project lijkt me
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: November 13, 2009, 12:21:31 » |
|
Haaa, dat ziet er al gaaf uit!
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: November 13, 2009, 07:38:39 » |
|
pfffffffffffffffffffffffffff,..... :amen: :amen: :amen:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: November 13, 2009, 08:33:45 » |
|
Nou, ook deze is klaar, maar met een paar kanttekeningen :( Ik durf de deuren niet open te doen, bang dat me stukjes lak afbreken aan de randjes... en hij "mist" de koplampen, die waren bij alle drie de donors niet compleet of in goede staat, dus die heb ik eruit gelaten. Maar achteraf gezien, vind ik het niet storend eigenlijk... Verder heb ik bij deze per toeval de truc ontdekt om een waanzinnige glans te krijgen... Hoe? nou, ik zag na de laatste laag blanke lak een foutje.... ik dacht ,"ik laat het zo" maar de dag erna stoorde het me toch te zeer, dus, hup nog 1 laag kleur en 1 laag blank erover en wow! Dit ga ik vaker doen! Dus, ok, hij is niet meer origineel, sorry Siku fans, maar goed, hij krijgt wel op dez manier een tweede leven en een mooie plek hier en eindelijk heb ik zo ongeveer onze trouwauto :mrgreen: nu nog de zoektocht naar een mint exemplaar enjoy! Ik heb maar wat plaatjes geschoten, moet toch eentje tussen zitten die hem mooi doet uitkomen greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: November 13, 2009, 08:53:34 » |
|
A dream come treu Elwin ik kan dit hele model niet van siku :oops: Al met al zeer grote klasse . :shock: een 10 met een griffel. thanks again
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: November 13, 2009, 08:55:42 » |
|
Super mooi geworden....
Michael
PS. en als koplampen LED's?
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: November 13, 2009, 08:58:57 » |
|
Hij is echt prachtig geworden Elwin en leuk om te zien eentje met bestuurbare Hotwheels velgen.
Grande compliments! :faint:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: November 13, 2009, 09:34:39 » |
|
fantastische job
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: November 13, 2009, 09:42:40 » |
|
:thanks: :thanks :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: November 13, 2009, 10:04:24 » |
|
wederom weer een masterpiece elwin tip nog wat chroom aanbrengen [deurknop ,vinnen aan de zijkant. metallic rood met chroom altijd goed
nog een tip volgende project coupe [mooie vijf spaaks eronder knallen]
|
|
|
|
|
|
|
|