|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: November 08, 2010, 06:48:21 » |
|
ik heb het in exel staan als voorbeeld bij MB heb ik in kleur ook aan gegeven de basevariatie
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: November 08, 2010, 06:50:43 » |
|
Ik heb onlangs van Ted een leeg kopietje gekregen en nu ik de boel een beetje ingevuld heb ziet het er goed uit... ps. Terray z'n HW verzameling ook
|
|
|
|
|
|
|
vw freak
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: November 08, 2010, 07:33:57 » |
|
zo doe ik het
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: November 08, 2010, 08:18:50 » |
|
netjes!! en wat voor een programma is dat???
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: November 08, 2010, 08:38:04 » |
|
lijkt wel een groot tekenbord Jason :) ook dit kan je in Exel maken Elwin in word volgens mij ook.
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: November 08, 2010, 09:18:59 » |
|
:shock: ik heb ze gewoon in een vitrinekast staan :huh: :mrgreen: :mrgreen: JUIST en dan om de paar jaar eens nakijken wat er allemaal in staat. Ben ik nu als bezigheidstherapie aan begonnen :doh:
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: November 08, 2010, 11:26:07 » |
|
:mrgreen:
Nu nog zo'n handige site voor Majorettes....en maar afkruisen... :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
|
dennis
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: November 24, 2010, 08:28:47 » |
|
Ik heb het in word staan, echter alleen de foto's omdat ik de text erbij eigenlijk niet mooi vind. heeft iemand misschien een exel bestand voor mij? dat wil ik wel eens proberen!
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: November 24, 2010, 08:32:51 » |
|
Ik heb het in word staan, echter alleen de foto's omdat ik de text erbij eigenlijk niet mooi vind. heeft iemand misschien een exel bestand voor mij? dat wil ik wel eens proberen! ...voor Excel moet je wel een MS Office-pakket op je PC hebben... of in Google Docs gaan werken , kun je je bestanden vanaf elke PC met internet bijhouden... Je kunt ook Open Office gebruiken , zeker zo goed als MS en geheel gratis...
|
|
|
|
|
|
|
dennis
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: November 25, 2010, 10:29:24 » |
|
...voor Excel moet je wel een MS Office-pakket op je PC hebben... of in Google Docs gaan werken , kun je je bestanden vanaf elke PC met internet bijhouden...
Je kunt ook Open Office gebruiken , zeker zo goed als MS en geheel gratis...
het is er alleen is de kennis om er mee om te gaan niet...
|
|
|
|
|
|
|
Kevin
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: November 25, 2010, 02:08:59 » |
|
:shock: ik heb ze gewoon in een vitrinekast staan :huh: :mrgreen: :mrgreen: JUIST en dan om de paar jaar eens nakijken wat er allemaal in staat. Ben ik nu als bezigheidstherapie aan begonnen :doh: idem hiero :mrgreen:
|
|
|
|
Createur De Automobile ............
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: November 25, 2010, 07:01:03 » |
|
Ben ondertussen even bezig geweest met het opnieuw opzetten van oa. mijn Volvo's in 3inch... en ook Terray heeft al een aardige lijst... Terwijl Terry gewoon bijhoudt wat hij in zijn collectie heeft wil ik de lijsten van mijn Lotussen en Volvo's zo compleet mogelijk maken. Dus ook met foto's van alles wat er gemaakt is. De modellen die ik dan al heb onderstreep ik met een groene balk.
|
|
|
|
|
|
|
dennis
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: November 26, 2010, 08:56:13 » |