Civictoria
|
|
« Gepost op: April 12, 2009, 10:26:51 » |
|
Een vluggertje deze keer, Ze waren tweelingbroers, maar eentje koos de verkeerde kant.... Nu staan ze tegenover elkaar :mrgreen: Niet veel aan gedaan, maar nu pas kunnen monteren en showen, enjoy... Had eindelijk pas geleden fatsoenlijke matzwarte lak gevonden Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: April 13, 2009, 06:53:39 » |
|
:mrgreen: niet altijd zulke conclusies trekken he? :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: April 13, 2009, 02:48:39 » |
|
netjes gedaan weer. Al eens overwogen om bij de matzwarte lak de rode vijfspakers van Hot Wheels te gebruiken? Lijkt me bij dit model erg gaaf.
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: April 13, 2009, 02:59:28 » |
|
gaaf Elwin
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: April 13, 2009, 03:25:37 » |
|
netjes gedaan weer. Al eens overwogen om bij de matzwarte lak de rode vijfspakers van Hot Wheels te gebruiken? Lijkt me bij dit model erg gaaf. :mrgreen: daarom staat er ook "rat rods deel 1" bij dit topic, er komen er meerdere met matzwarte lak en dan kan ik gelijk eens wisselen met wielen. Maar je voorstel lijkt me idd mooi. Heb het met glanzende zwarte lak wel al eens gedaan, bij de 57 Chevy van HW, die had ook al rode velgen.... Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: April 13, 2009, 04:16:41 » |
|
Ik zou trouwens wel willen weten welke matzwarte lak je hebt weten te vinden, dat valt mij namelijk ook niet mee
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: April 13, 2009, 05:25:11 » |
|
gaaf elwin... mischien leuk om een keertje uit te proberen, deze matzwarte finish met hoogglans vlammen
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: April 13, 2009, 07:30:25 » |
|
gaaf elwin... mischien leuk om een keertje uit te proberen, deze matzwarte finish met hoogglans vlammen idd, zogauw ik wat meer tijd heb, eens proberen!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: April 13, 2009, 07:31:47 » |
|
Ik zou trouwens wel willen weten welke matzwarte lak je hebt weten te vinden, dat valt mij namelijk ook niet mee Rust-o-leum is het merk, is industrie verf, nummer post ik morgen wel ff, weet ik zo niet uit hoofd.... greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: April 13, 2009, 09:17:39 » |
|
Ik zou trouwens wel willen weten welke matzwarte lak je hebt weten te vinden, dat valt mij namelijk ook niet mee Rust-o-leum is het merk, is industrie verf, nummer post ik morgen wel ff, weet ik zo niet uit hoofd.... greetz! Bedankt, hier heb ik voorlopig voldoende informatie aan. btw m'n handen jeuken om ook weer eens wat productie te maken, daar is het de afgelopen drie weken niet meer van gekomen,... druk, druk ,druk :freak: :freak: :freak:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: April 14, 2009, 09:11:43 » |
|
Edwin, deze bussen zijn dat, Je hebt ze o.a bij de Fabory vestigingen, maar ik ben ze ook al tegengekomen bij de betere "ijzerwinkel" Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: April 14, 2009, 08:43:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: April 14, 2009, 08:51:37 » |
|
nou, ff zwaar off topic, toevallig was ik vandaag in "de betere verfwinkel" om prijs te laten maken voor de living... en wat ziet mijn oog daar, ook dit merk... weliswaar niet het gehele assortiment, maar toch. En dat is mijn ervaring ook met dit merk, je vind het niet zomaar bij de Gamma bijv.
Fabory centers liggen door het hele land, en leveren zowat alles aan industrie, van boutjes tot ja, wat niet eigenlijk??? Maar leveren dus niet aan particulier normaal.....
was jij niet van de kanten van Roosendaal? Want daar zit volgens mij de importeur zelfs.....
Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|