Civictoria
|
|
« Gepost op: November 12, 2007, 09:51:40 » |
|
Hallo! Deze heb ik 10 jaar geleden gemaakt met gewone autoplamuur en heel veel geduld en schuren en in totaal 5 laklagen. Ik hoop dat ik hier wat "vrienden" mee maak, want heb nog meer van dit leuks. groeten, elwincrxlover
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
blackduramax
Gast
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: November 12, 2007, 10:03:03 » |
|
Ben zelf ook nieuw hier, dus ben ook nog een beetje op zoek :? Maar die Ford Capri is echt wel mooi gedaan, kan best geloven dat daar wat tijd (en frustraties :p) in kruipen.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: November 12, 2007, 10:11:44 » |
|
Hallo! ja geloof dat maar, eindeloos vijlen en schuren vooral. Maar ja, daar had ik toen als scholier wel de tijd voor! Heb nog wel eens de moed om aan iets te beginnen, maar dat is maar zelden nog zo iets omvangrijks....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: November 12, 2007, 10:15:50 » |
|
ben niet z`n voorstander van deze hobby :( , ik heb ze liever orgineel , maar toch mijn complimenten , is wel goed gedaan :)
|
|
|
|
|
|
|
blackduramax
Gast
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: November 12, 2007, 10:18:39 » |
|
Tja, kan best wel geloven dat je de moed laat zakken, na zoveel werk Maar kzou zeggen, probeer niet op te geven, want die ford is ongelooflijk mooi, als je nog zo van die beauties maakt, zet ze aub op het forum :)
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: November 12, 2007, 10:45:05 » |
|
Hallo!
Dank jullie wel voor de positieve reacties. Ik heb zeker nog leuke maar die komen nog.
Verder, ik doe zulke dingen ook alleen maar bij "afgeschreven" modellen, ga er uiteraard geen "MIB" voor nemen...
GreetZ!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
LT-4
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: November 12, 2007, 10:51:10 » |
|
welkom!
ps, hoe krijg ik het zo, dat de foto's direkt zichtbaar zijn, aub???
[img]hier komt de url[/img] succes
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: November 12, 2007, 11:05:39 » |
|
Dat is zeer strak gedaan! Mijn complimenten!
|
|
|
|
|
|
|
Peter Parker
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: November 12, 2007, 11:29:50 » |
|
Erg goed gedaan! Zo handig met autoplamuur maar een foto uploaden :mrgreen: grapje hoor :!:
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: November 12, 2007, 11:33:53 » |
|
Ziet er netjes uit, Elwin! Hoewel ik als originele Capri-eigenaar dit soort vage bouwsels in 1/1 afschuwelijk vind, heb je het wel heel treffend weergegeven! :) Ps. Leuk dat je de weg naar dit forum gevonden hebt! Weer eens wat anders dan het AW-forum.
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: November 12, 2007, 11:44:24 » |
|
Niet mijn ding dit soort uitgebouwde creaties maar een dikke 10 en een pluim voor de afwerking.
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: November 13, 2007, 09:57:31 » |
|
hallo elwincrxlover , dat heb je leuk gedaan mijn complimenten
heb je de gehele auto uit elkaar gehaald ?
en uiteraard ook welkom op dit leuke forum
groetjes marcel
|
|
|
|
|
|
|
superfastbelgium
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: November 13, 2007, 10:38:11 » |
|
vette Capri !! modelletje ziet er zeer goed uit en perfect afgewerkt al vind ik hem persoonlijk iets te breed. meer van dat... groetjes, Frederik.
|
|
|
|
the most difficult thing in the world is to convince a woman that even a bargain costs money !
nog "superfast" modelletjes te kort nog "lesney" modelletjes te kort nog "kingsizes" te kort
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: November 13, 2007, 01:32:11 » |
|
Her en der zitten er toch vakmensen verscholen. Elwin deze is geweldig mooi hoor...wow
:amen: :amen: :thanks:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: November 13, 2007, 09:23:34 » |
|
Hallo!
dank jullie wel, ja foto's plaatsen op bijvoorbeeld AW forum lukt me wel!! Verdorie,maar goed... Ik was wat snel wellicht...Ik heb vroeger ,als vakantiewerk,gewerkt bij een tankstation met garage en dat was ook het clubhonk van de capriclub zuidlimburg. Ondanks dat ik het model eerst niks vond, ben ik daar toch een zekere belangstelling gaan kweken voor de capri, hoewel ik Honda fan ben tot en met. Daar heb ik toen de inspiratie opgedaan. Maar daar zaten ook juweeltjes bij hoor... Volledig vanaf de "grond" opnieuw opgebouwd, met moderne techniek erin etc. Ik maakte voor die gasten wel eens een bouwmodel klaar, en dit was toen om te laten zien wat ik kon doen voor ze. Er is toen 75 gulden geboden, maar gelukkig, achteraf, heb ik het nooit verkocht.
Ben wel een pietje precies, klagen kennissen weleens, maar ja, ieder z'n afwijking...
Nou tot gauw dan weer. Groeten!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|