Jaceot
|
|
« Antwoord #105 Gepost op: Mei 29, 2010, 10:20:00 » |
|
Klopt Elwin, de goeie modellen zijn echt goed. Het is voornamelijk de normale serie die wel eens afgeraffelt wordt. Het is gewoon effe goed kijken of het model goed is voor je hem koopt. Maar ja als net de onzichtbare kant in de blister een misdruk is, zie je het natuurlijk weer niet. Maar dan koop je toch gewoon weer een nieuwe
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
leon112233
Lekker bezig
Dutch Diecast Garage
|
|
« Antwoord #106 Gepost op: Juni 02, 2010, 06:59:18 » |
|
Tja, dan is qua kwalliteit Matchbox toch beter. :whistle:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #107 Gepost op: Juni 02, 2010, 06:59:19 » |
|
in grote lijnen betekent het dat aan beide kanten dezelfde velg zit. Achterwiel is fout . Standaard zitten er de WSP wielen onder. gebeurt vaak als er een tokort is aan de juiste wieltjes maar de productie moet doorgaan en dan kan je soms dit krijgen.
Achterop terinfo de Screaming PR5 wheels. ook die lijkt een error
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #108 Gepost op: Juni 02, 2010, 07:10:17 » |
|
Als ik een model in de ton of rek zie zitten/hangen die ik nog niet heb neem ik ze er allemaal uit en vergelijk dan welke de mooiste is. :( hier nog ene :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: Juni 02, 2010, 07:14:15 » |
|
Tja, dan is qua kwalliteit Matchbox toch beter. :whistle: correctie, de eindcontrole Maar ben het helemaal met je eens, het zou niet mogen gebeuren... Ik kan me wel voorstellen als daar een hal met vrouwtjes ( neem ik aan toch, ivm betere/fijnere motoriek en vrouwmensch kwaliteiten) de hele dag het zelfde werk doet , dat je uit pure baldadigheid andere wielen gaat monteren... Of gaat alles tegenwoordig machinaal????? Ik zou het niet weten ...
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Rene
Gast
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: Juni 02, 2010, 07:20:57 » |
|
Tja, dan is qua kwalliteit Matchbox toch beter. :whistle: correctie, de eindcontrole Maar ben het helemaal met je eens, het zou niet mogen gebeuren... Ik kan me wel voorstellen als daar een hal met vrouwtjes ( neem ik aan toch, ivm betere/fijnere motoriek en vrouwmensch kwaliteiten) de hele dag het zelfde werk doet , dat je uit pure baldadigheid andere wielen gaat monteren... Of gaat alles tegenwoordig machinaal????? Ik zou het niet weten ... Het zullen eerder gefrustreerde mannen zijn die vrouwenwerk moeten doen :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #111 Gepost op: Juni 02, 2010, 07:32:39 » |
|
Tja, dan is qua kwalliteit Matchbox toch beter. :whistle: correctie, de eindcontrole Maar ben het helemaal met je eens, het zou niet mogen gebeuren... Ik kan me wel voorstellen als daar een hal met vrouwtjes ( neem ik aan toch, ivm betere/fijnere motoriek en vrouwmensch kwaliteiten) de hele dag het zelfde werk doet , dat je uit pure baldadigheid andere wielen gaat monteren... Of gaat alles tegenwoordig machinaal????? Ik zou het niet weten ... daar zijn apparaten voor die de einddelen platmaken maar je moet ze wel met de hand de wieltjes over het asje schuiven en dan op de juiste wijze in het apparaat leggen. eentonig werk.... meestal vrouwen die dat doen in maleisie.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: Juni 07, 2010, 02:26:13 » |
|
Nou dan verbouw je 'm toch tot Convertible Camaro...
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen53
Gast
|
|
« Antwoord #113 Gepost op: Juli 24, 2010, 05:42:27 » |
|
Leuke error Dave
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: Juli 24, 2010, 08:09:08 » |
|
Grappig....hoe krijgt ze het voor mekaar. Die Chinese had haar ogen nog niet helemaal open....of toch wel... :huh: :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: Juli 24, 2010, 08:14:56 » |
|
Grappig....hoe krijgt ze het voor mekaar. Die Chinese had haar ogen nog niet helemaal open....of toch wel... :huh: :mrgreen: was eerder een Thaipop
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: Juli 24, 2010, 08:35:45 » |
|
Grappig....hoe krijgt ze het voor mekaar. Die Chinese had haar ogen nog niet helemaal open....of toch wel... :huh: :mrgreen: was eerder een Thaipop Die werken toch alleen in de december maand? :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
lil 86
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: Augustus 07, 2010, 10:19:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
leon112233
Lekker bezig
Dutch Diecast Garage
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: Augustus 07, 2010, 11:25:12 » |
|
jammer dat het niet goed past anders was het niet eens lelijk geweest :) Op de uitlaat na dan
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen53
Gast
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: Augustus 07, 2010, 04:33:33 » |