LT-4
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: November 16, 2007, 03:09:27 » |
|
die heb ik een tijdje terug op een vrije markt voor 1 euro in mint conditie gezien, alleen zat er als ik mij niet vergis een imperial op
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: November 16, 2007, 05:02:33 » |
|
Nu ik zo rond heb gekeken in mijn collectie bulgaren mis ik toch een holy grail.
Namelijk de oranje Lincoln met zilveren base. deze kwam uit de allereerste serie (het eerste model ,hier begonnen ze mee) Niet eens de lambo miura van wege de te hoge prijs.
|
|
|
|
|
|
|
Alwin van Hattem
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: November 16, 2007, 06:44:25 » |
|
Nu ik zo rond heb gekeken in mijn collectie bulgaren mis ik toch een holy grail.
Namelijk de oranje Lincoln met zilveren base. deze kwam uit de allereerste serie (het eerste model ,hier begonnen ze mee) Niet eens de lambo miura van wege de te hoge prijs. sorry dat ik je moet verbeteren maar de lincoln kwam uit de vierde serie bulgaren en de eerste lincoln kwam in januari 1989 uit en was metallic groen met zilveren bodem en wit interieur,de lincoln is het 16e of 17e bulgaarse model
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: November 17, 2007, 10:13:32 » |
|
ik vind de blauw metalic uitvoering van de ford erg mooi ,
dennis: ook ik ben verrast door deze kleurvariant :faint:
groetjes marcel
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: December 21, 2007, 04:53:16 » |
|
Voor mij is dat de purperen matchbox pontiac met fast wheels, maar ook de rode mustang met fast wheels.
|
|
|
|
|
|
|
coolpappa04
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: Januari 05, 2008, 01:23:24 » |
|
deze zonder twijfel was mij eerste auto die ik ooit kocht in 1:1
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: Januari 05, 2008, 12:37:01 » |
|
deze zonder twijfel was mij eerste auto die ik ooit kocht in 1:1 De standaard of de XR3?
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: Januari 05, 2008, 12:45:14 » |
|
Hans (LR110) zit mij maar te pesten met deze foto: Hans, doe dat es niet meer... Dit is toch wel een item uit mijn abosulte top 3 Holy Grails... Een Majorette Bernard met te openen deurtjes!!! Supercool model, Hans, ik ben blij dat we d'r in ieder geval één op dit forum hebben!!!
|
|
|
|
|
|
|
LR110
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: Januari 05, 2008, 03:38:33 » |
|
Henri, als je nog meer wil kan ik is een foto maken van mijn Bernards Dit is wel de enige die ik heb met de opengaande deurtjes. :doh: PS : jij pest mij op elke pagina met die supermooie rode takelwagen en gele R16 gr,Hans
|
|
|
|
|
|
|
coolpappa04
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: Januari 05, 2008, 05:46:46 » |
|
deze zonder twijfel was mij eerste auto die ik ooit kocht in 1:1 De standaard of de XR3? deze , want ik heb hem gehad in 1:1 zie het gezocht topic
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: Januari 05, 2008, 05:51:33 » |
|
deze zonder twijfel was mij eerste auto die ik ooit kocht in 1:1 De standaard of de XR3? deze , want ik heb hem gehad in 1:1 zie het gezocht topic Ja, ik las het later, hihi :doh:
|
|
|
|
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: Januari 09, 2008, 12:04:41 » |
|
ik zoek deze nog die met de rode velgen , en dan ook de buldozen met rupsbandjes . ik heb hem inmiddels :faint: :yeah: :yeah: :cheer: :cheer:
|
|
|
|
|
|
|
Prancing_Horse
Newbie
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: Januari 09, 2008, 02:10:03 » |
|
Zylmex D51: Opel Commodore A Coupe foto gevonden op japans blog (en even op mijn server gezet...)
|
|
|
|
Keep on rolling in a free world!
|
|
|
57Chevy
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: Februari 15, 2008, 11:04:24 » |
|
heyla ,
mijn holy grail, is natuurlijk een 57 chevy namelijk de bloomingdale
deze was een opdracht van de bloomingdale keten naar hotwheels toe die een two car set wilde . toen de set klaar was en er een deel van verkocht waren kwam de CEO van bloomingsdale binnen en vond de set niet naar zijn zin en liet de productie ervan stilleggen en de resterende set terugbrengen naar hotwheels. die op zijn beurt deze sets heeft laten herspuiten.
de prijzen van deze auto varieren tussen de 150 dollar en heb er overlaatst eentje gezien bij iemand . een NU KOPEN prijs van 250 dollar
ik denk moest ik hem tegenkomen dat ik toch eens goe ga moeten wikken en wegen. ik ga proberen er zo snel mogelijk een foto van te posten
mvg Emiel
|
|
|
|
I've got the Bel Air Fever - There's no cure
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: Februari 16, 2008, 12:12:09 » |
|
:faint: teiltje nodig die is gaaf zeg, is die echt zo veel waard :?: Deze van jou :?: MOOI MAN
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
|