Christian
|
|
« Gepost op: December 12, 2020, 02:53:10 » |
|
Het verzinnen van een nieuw onderwerp voor een fotowedstrijd is een hele opgave op zich merk ik. Er zijn echt al heel veel leuke onderwerpen geweest met verrassende foto's.
Ditmaal een onderwerp dat onze gesprekken al jaren bezig houdt, namelijk behouden we de modellen in of halen we het model uit de verpakking. Dit onderwerp nodigt echter uit voor een extra draai aan de opdracht.
De opdracht (geïnspireerd door een opdracht bij het TV-programma "Het Perfecte Plaatje") is ditmaal namelijk : Maak een zogenaamde tweeluik met als thema: Verpakking.
Een tweeluik betreft 2 foto's die linksom of rechtsom een relatie met elkaar hebben. Een overzicht versus een detail, 2 vergelijkbare of juist 2 concurerende foto's... Qua verder vereiste weet ik weinig te verzinnen. Het autootje hoeft bijvoorbeeld niet in de verpakking te zitten, maar mag wel. Het is ditmaal zelfs ook geoorloofd (voor het eerst denk ik) dat het miniatuur modelletje zelf niet op de foto hoeft te staan.
Let wel: Het blijft een fotowedstrijd. Het gaat dus om het mooiste plaatje / tweeluik, de leukste compositie of wel "het perfecte plaatje".
December is meestal een drukke maand, dus laten we ruim de tijd nemen tot zondag 17 januari 2021 23:59u.
Veel succes!
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: December 12, 2020, 05:58:13 » |
|
Even de spits afbijten: Ik hoop dat dit een beetje in de richting komt van wat Christian bedoelt. Twee foto's die samen weer een geheel vormen.
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
matchboxmarcel
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: December 12, 2020, 06:43:35 » |
|
meteen al een hele leuke zie ik.
marcel
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: December 12, 2020, 11:35:29 » |
|
Ik hoop dat dit een beetje in de richting komt van wat Christian bedoelt. Twee foto's die samen weer een geheel vormen.
Dit komt zeker in de richting!!
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: December 13, 2020, 04:24:25 » |
|
Ik hoop dat dit een beetje in de richting komt van wat Christian bedoelt. Twee foto's die samen weer een geheel vormen.
Dit komt zeker in de richting!! Gelukkig maar, ik ken dat programma "het perfecte plaatje" namelijk niet, dat wil zeggen ik kijk er nooit naar. Met deze twee losse foto's, heel creatief op verschillende hoogte, dacht ik toch mee te mogen doen.
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Denniyo
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: December 16, 2020, 11:04:29 » |
|
|
|
« Laatste verandering: December 16, 2020, 11:37:41 door Denniyo »
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 01, 2021, 02:39:25 » |
|
Hierbij mijn inzending voor deze editie..: Zelfs bij niet realistische modellen zijn verpakkingen soms kunstwerkjes op zich..
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 04, 2021, 05:32:19 » |
|
Hoi allemaal, Met dit soort voorbeelden is de drempel toch erg laag om ook een inzending te doen!!! Pak je camera, loop naar je verzameling / verzamelkamer, maak wat leuke verrassende kiekjes en doe mee...!! Of geeft een andere originele draai aan het onderwerp... Kom maar op met de inzendingen!!!
|
|
|
|
|
|
|
boerharms
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 06, 2021, 10:17:04 » |
|
Mijn inzending, een tweeluik getiteld; Van A naar B (A manta naar B manta )
|
|
« Laatste verandering: Januari 06, 2021, 10:21:37 door boerharms »
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 06, 2021, 11:05:18 » |
|
Even wat vergroot:
|
|
|
|
|
|
|
boerharms
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 06, 2021, 12:53:36 » |
|
Even wat vergroot: Top! ik kreeg t al niet helemaal voor elkaar
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 09, 2021, 07:30:09 » |
|
De autokeuze voor dit onderwerp stond al vrij snel vast. Maar waar was die advertentie ook weer? Hieronder mijn tweeluik.
|
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 16, 2021, 05:15:26 » |
|
Nog ruim 1 dag om inzendingen in te sturen! ..
|
|
|
|
|
|
|
Sibbelle (Fred)
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 18, 2021, 06:11:58 » |
|