3 Inch Forum
Oktober 17, 2019, 11:10:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Meer nieuwe modellen van Siku voor 2020  (gelezen 767 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Denniyo
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Gepost op: September 25, 2019, 05:20:14 »

Als een Duveltje uit een doosje zijn vanmiddag de eerste nieuwe modellen van Siku voor 2020 op internet verschenen! En eerlijk is eerlijk er zitten weer een hoop verassingen tussen, graag jullie eerste mening thumbsup

Wanneer deze modellen uitkomen is nog niet helemaal duidelijk, maar gezien het feit dat Siku dit jaar voor het eerst ook een levering heeft gedaan in Januari (welke eind 2018 al voor het eerst in de winkel te vinden waren) ligt het in de lijn der verwachting dat deze dus ergens rond December van dit jaar of halverwege Januari komend jaar uit zullen komen!

Te beginnen met een MAN UPS Truck met pallet, krat en een laadlift in schaal 1:50 :

Gevolgd door een BMW i8 van de Amerikaanse Politie:

een ander nieuwtje is deze leuke wals welke in een blisterverpakking zal verschijnen:

Het volgende nieuwtje is deze Hoogwerker van de Brandweer, wederom in blister verpakking:

Nog een ander nieuwtje is deze multifunctionele Iveco Margirus brandweerwagen in schaal 1:87 :

Nog een leuk nieuwtje is deze Fendt met voorlader welke ook op blister zal verschijnen, maar wel rubberen banden mee krijgt:

en nog een nieuwe tractor op blister is deze Deutz:

Nog een topper in deze lichting is deze prachtige Miessen Ambulance op basis van de Mercede-Benz Sprinter deze zal eveneens op Blisterkaart uitgebracht worden:

Nog een leuke verassing is deze waterwerper van de Polizei ook weer een blister model:

En misschien wel de mooiste van deze lichting de Nieuwe Corvette ZR1!

Tot slot is daar ook weer een nieuw Cruiseschip welke er op het eerste gezicht ook goed uit ziet voor de liefhebbers!

Zo dat was hem weer, zo te zien wordt 2020 weer een mooi jaar voor de Sikuverzamelaar!
« Laatste verandering: Oktober 05, 2019, 07:21:43 door Denniyo » Gelogd
buttonfreak
Forum Freak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: September 26, 2019, 12:36:12 »

Volgens mij is die laatste een veerboot. Ik heb er een "mwoah"-gevoel bij. Die UPS-truck en de Corvette en dat is het dan wel.

database
blog (nieuw!)
WP
Spammert

WP from Estonia

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: September 26, 2019, 06:49:38 »

Hohoo I want this Tallink Shuttle !!! :)

vs
Xsarian
Global Moderator
Uber spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: September 28, 2019, 12:31:33 »

Altijd goed nieuwtjes te zien, Thanks !!

Corvette en de UPS zijn in mijn ogen ook het leukst.
Denniyo
Beginnend spammer

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 05, 2019, 07:21:20 »

OP de late Zaterdagavond zowaar nog meer siku nieuws voor 2020 opgedoken! Zitten weer een paar leuke verassingen tussen thumbsup

Zo dat waren ze weer voor nu als er meer is hou ik jullie uiteraard weer op de hoogte, wederom weer een aantal leuke verassingen in  mijn ogen. Zo noem ik de Ford F150 als een hele mooie verassing, maar ook de BMW i8 is een hele mooie verassing, nu zullen jullie wel denken, maar die i8 die was er toch al een paar jaar? En dat klopt ook, maar deze zal verschijnen in schaal 1:50, dus inclusief alle bekende speelmogelijkheden als te openen deuren en verwisselbare banden! love10
buttonfreak
Forum Freak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 05, 2019, 07:33:24 »

Interessant. Ook die buggy...

database
blog (nieuw!)
lil 86
Spammert

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 08, 2019, 06:57:08 »

Die Volvo gaat zeker mee naar huis als ik die tegen kom.  glasses9