Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Gepost op: September 30, 2007, 12:11:31 » |
|
Ik ben niet helemaal bij met wat wanneer is uitgekomen, maar ik heb deze nieuwe gisteren toegevoegd aan de webshop. Ik hoop, nu met een nieuwe Japanse leverancier, wat regelmatiger het Tomica nieuws te kunnen bieden. Snoepjes zijn toch wel de Swift en de Pajero... Verder heel veel MPV's, zelfs eentje met dubbele schuifdeuren! Toyota Megacruiser Patrol Car Hummer H2 Nissan Wingroad Suzuki Alto Mitsuoka Orochi Toyota Corolla Axio Honda Elysion Toyota Vitz (Yaris) Mitsuoka Viewt Mini Cooper Toyota Crown Comfort Taxi Subaru Impreza Unmarked Police Car Suzuki Swift Sport Toyota Passo Mitsubishi Pajero Lamborghini Murcilago Mazda MPV Toyota Estima Honda Element Nissan Serena Honda Airwave Mazda Roadster Mitsubishi I
|
|
« Laatste verandering: Juli 20, 2016, 09:00:27 door Christian »
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: September 30, 2007, 02:51:17 » |
|
hallo henri, wat een prachtmodellen zeg :faint:
zou je een aantal voor mij mee kunnen nemen naar de beurs in houten 24 november
1: honda airwave 2: mazda MPV 3: mini cooper 4: nissan wingroad 5: suzuki switf sport 6: toyota corolla axio 7: toyota crown comfort taxi 8: toyota passo
alvast bedankt henri en ga zo door met die tomica modellen :yeah:
groetjes marcel
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: September 30, 2007, 06:59:47 » |
|
Hoi Marcel,
Zou je ze aub via de site willen bestellen? Dat is voor mij 10x makkelijker, de voorraad wordt automatisch aangepast, je order zit in het systeem zodat ik 'm niet kan vergeten en er is meteen een nette factuur.
THANKS!
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: September 30, 2007, 07:36:04 » |
|
ik heb de order geplaatst henri via tiny toy cars groetjes marcel
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: September 30, 2007, 08:09:25 » |
|
Perfect, ik heb 'm gezien!
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: September 30, 2007, 08:57:10 » |
|
Tomica timmerd aardig goed aan de weg henri. persoonlijk vindt ik die honda airwave heel mooi.
jammer dat de meeste niet in europa verkrijgbaar zijn. ik bedoel de 1op1. geld ook voor die o zo mooie nissan skyline
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 01, 2007, 08:37:14 » |
|
Dat vind ik één van de leuke dingen van Tomica: al die Japanse/Aziatische merken! Sommigen kennen we van het Nederlandse wagenpark, anderen hebben we nog nooit van gehoord. Erg leuk van Tomica!
En ik vind hun strategie om vast te houden aan kartonnen doosjes zeer sterk, evenals de mooie, uniforme, wieltjes.
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: December 13, 2007, 10:22:42 » |
|
Nieuwe Tomica's zojuist binnengekomen bij Tiny Toy Cars: Hitachi Rubber Crawler Carrier EG110R Maeda Seisakusho Mini Crawler Crane Mitsubishi Fuso Canter Tow Truck Suzuki Swift Sport Rallyecup car Nissan Skyline Daihatsu Mira Nissan Pino Honda Civic Type R
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: December 13, 2007, 10:49:26 » |
|
Is de foto bij de Mazdea Demio wel correct
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: December 19, 2007, 10:54:55 » |
|
Ik lees overigens net dat Tomica ook de Mitsubishi Delica D:5 uitbrengt. Dat is dus deze auto: klik (Japan-alert)
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: December 22, 2007, 08:02:35 » |
|
De Delica en twee andere 'busjes' staan ook al op de site van Tomica aangekondigd. Mitsubishi Delica D:5 (januari) Toyota Noah (februari) Toyota Voxy (februari) (En ja, de Noah en Voxy zijn praktisch dezelfde auto's, alleen worden ze in Japan door andere dealers verkocht. Toyota heeft namelijk meerdere dealernetwerken in Japan.)
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: December 22, 2007, 08:06:18 » |
|
Gaaf hoor! Die Mitsuoka Orochi is echt een onbekende voor me en zeker een aparte maar wel heel mooi uitgevoerd, zeg... :thanks:
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: December 22, 2007, 08:30:16 » |
|
Gaaf hoor! Die Mitsuoka Orochi is echt een onbekende voor me en zeker een aparte maar wel heel mooi uitgevoerd, zeg... :thanks: is ook een aparte fabrikant
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 12, 2008, 10:54:04 » |
|
Aangekondigd voor maart: de Mitsubishi Lancer Evo X!
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 12, 2008, 10:54:50 » |
|
must have. heb nog niet eens de eerste Lancer (verkeerd gegaan met een bestelling toen...)
|
|
|
|
|
|
|
|