vw freak
|
|
« Antwoord #615 Gepost op: April 18, 2011, 09:10:23 » |
|
:shock:
|
|
|
|
|
|
|
57Chevy
|
|
« Antwoord #616 Gepost op: April 18, 2011, 09:25:26 » |
|
dank u vriendelijk mensen ,
doet me echt heel veel plezier om zoveel leuke reacties te krijgen . dat raakt me echt , en ik durf ook te zeggen dat ik heel erg trots ben op mijn verzameling ,
het spijt me dat ik niet alles heb kunnen laten zien , laten we zeggen ongeveer de helft van de collectie , ik ben blij dat ik het één modelletje houd . ik sta soms met mijn mond vol tanden(eigenlijk altijd wel) als ik sommige verzamelingen zie , vooral de MB verzamelingen , dan vraag ik me soms af , je hebt der namelijk ZOVEEL van , hoe maken jullie een keuze , echt chapeau mannen echt waar. ik kan nog niet kopen naar hartelust , wat moet dat dan zijn met jullie ?
allez de volgende reis is ook al verzekerd , vrijdag mee naar Michael
nogmaals bedankt voor de leuke reacties groetjes Emiel
|
|
|
|
I've got the Bel Air Fever - There's no cure
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #617 Gepost op: April 18, 2011, 09:30:08 » |
|
Emiel, je weet toch dat je hier op het fijnste forum zit, hier is geen jaloezie, enkel bewondering voor elkaars mooie verzamelingen.. ( daar mogen we toch onderhand vanuit gaan, niet ) Oftewel, please show more! Je doet er ons een plezier mee ...
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
BAS TGX
Gast
|
|
« Antwoord #618 Gepost op: April 18, 2011, 09:42:46 » |
|
Heb dit topic net een beetje doorgebladerd, en ik vind het wel een leuk spelletje. Ik kan wel kijken of die is mee kan op vakantie ofzo van de zomer.
|
|
|
|
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #619 Gepost op: April 18, 2011, 11:05:38 » |
|
geweldig emiel :yeah: ik heb je verzameling al meerdere malen mogen aanschouwen en ik weet wel zeker dat de 191 zich daar thuis voelde
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #620 Gepost op: April 20, 2011, 06:51:10 » |
|
cor schreef: toffe verzameling uhh cor bedoel je niet stoffe verzameling zijn weer leuke foto's emiel , maar misschien kan de kleine gele vriend wel helpen afstoffen
|
|
|
|
|
|
|
57Chevy
|
|
« Antwoord #621 Gepost op: April 20, 2011, 07:57:31 » |
|
de helft van de verzameling is STOFVRIJ , morgen hopelijk met de rest gedaan groetjes Emiel
|
|
|
|
I've got the Bel Air Fever - There's no cure
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #622 Gepost op: Augustus 11, 2011, 11:07:24 » |
|
geweldig.... ik had het er toevallig met Ted over gisteravond hoe het met onze grote vriend zou zijn. Hij wordt vast goed opgevangen
|
|
|
|
|
|
|
Keesie25
Gast
|
|
« Antwoord #623 Gepost op: Augustus 11, 2011, 11:34:39 » |
|
n.v.t.
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #624 Gepost op: Augustus 11, 2011, 02:46:05 » |
|
:huh: alleen hoop ik dat ik hem wat kan vertellen :huh: als je niets tevertellen heb sta de wereld op zijn kop
|
|
|
|
|
|
|
Keesie25
Gast
|
|
« Antwoord #625 Gepost op: Augustus 11, 2011, 03:11:50 » |
|
n.v.t.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #626 Gepost op: Augustus 11, 2011, 04:57:49 » |
|
Elders blijkt het tegendeel , niks over je muis vertellen... maar anders had je er wel wieltjes onder gemaakt...
en een stuurtje erin... :oops:
interieurtje nog erbij... :oops:
mannetje bj stuurtje... :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #627 Gepost op: Augustus 11, 2011, 05:48:39 » |
|
Ik driftig zoeken een grote Corgi 181 in de boeken, maar niet gevonden. ja hallo, dit is een 3 inch forum :mrgreen: top dat dit weer verder gaat! miste hem al een beetje!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #628 Gepost op: Augustus 11, 2011, 06:53:36 » |
|
keep the 181 going . bij nadruk de 181 laten zoals ze is. hoewel er gerust nu modder , stof ,geen profielen op de banden,slechte staat van de uitlaat,.....gescheurde zitting?.....hoe kan dat ?.... ik heb hier de nota liggen van de garagekosten liggen...... :faint: en een boete van te hard rijden met twee verschillende kentekens . :doh: zowel politie uit Gent als uit Harderwijk... :huh: en er is nog ....bon van de state police arizona... Kees voor dat je de 181 gaat starten eerste de nippel van zijcardon open zetten en de wisser op half . Anders wil ze niet .......(ouweneeL)
|
|
|
|
|
|
|
Keesie25
Gast
|
|
« Antwoord #629 Gepost op: Augustus 12, 2011, 12:53:21 » |