3 Inch Forum
Mei 08, 2024, 08:57:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Herr Rudolfs' Restoraties en Customs  (gelezen 115731 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #150 Gepost op: September 25, 2018, 08:49:34 »

Hier zijn nog wat plaatjes van mn customs, met hun 'donoren' ter vergelijk. Overigens, die gele Porsche 917K is ook een (lichte) custom van mijn hand. (Wheelswap en wat detailwerk.)











3e plek prijs betrof een grote fles witbier. Met dat zonnetje van deze week komt dat niet slecht uit.  occasion14
1e plek prijs betrof nog zo'n fles, met daarnaast 4 potjes modelbouwverf van Valleo, een dioranmak-kit van een Australische sponsor en een voucher om bij diezelfde sponsor voor 75,- Australische dollars aan aftermarket customspulletjes te bestellen. Lichtmetalen velgjes met rubber, decals, dioramaspul, 1/64 figuurtjes, etc...

Supertof dus!
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
WP
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1827


WP from Estonia


« Antwoord #151 Gepost op: September 26, 2018, 04:09:41 »

Porsche in green looks much better :)

vs
Gelogd
Galaxie-Wil
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3109


[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.


« Antwoord #152 Gepost op: Oktober 12, 2018, 06:19:11 »

Je zus, die groene 911!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #153 Gepost op: Oktober 13, 2018, 03:51:49 »

Porsche in green looks much betteR
een metallic green is wel passend
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Robby
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 5630



« Antwoord #154 Gepost op: Oktober 13, 2018, 06:43:50 »

Zeer strakke customs glasses9 glasses9 glasses9
Gelogd



In elke volwassene schuilt een kind
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #155 Gepost op: Oktober 14, 2018, 06:41:02 »

Thanks heren! Altijd tof om positieve feedback te lezen.  occasion14



Deze heb ik altijd al willen doen. De DeLorean DMC. Toegegeven, ben de wagen pas leuk gaan vinden sinds mn liefde voor de Back to the Future films is toegenomen, en de DeLorean een echte 80's icon is geworden. De Hotwheelsversies zien er best aardig uit, maar met verf en lak krijgt het ding gewoon niet de juiste RVS-uitstraling. Ik heb de verf gestript en de casting een 'brushed'-look gegeven dmv staalwol. En ik weet, het materiaal zal na verloop van tijd donker en dof worden, maar dat zien we dan wel weer. Een clearcoat is geen optie, omdat het effect dan direct verdwenen is. De wieltjes heb ik van een Mercedes gehaald en in voor mij passende kleuren gelakt. Futurisme uit de jaren 80. Ik heb de wagen nog wat verlaagd, en verder de gebruikelijke details geschilderd.

Het orgineel:


Mijn custom:



Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Lutte
Gast
« Antwoord #156 Gepost op: December 26, 2018, 03:28:28 »

  hello Hallo,ben nieuw hier...knap werk dat je levert  thumbsup ...mooi! ..Heb hetzelfde probleem hier maar ik laat'm nog effe in z'n "oude glorie"...staat momenteel op auto-transporter op de junk-yard  happy7 ...t'heeft wel iets dat wear & tear bij die oudjes...




 
Keep up the good work! headbang
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #157 Gepost op: Maart 16, 2019, 03:26:15 »

@Lutte, is dat geen zeldzame kleur voor de custom mustang? Melon of copper misschien?
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #158 Gepost op: Maart 16, 2019, 03:30:18 »


^ Ecto1 met een Herr Rudolfsauceje eroverheen.

Vintage plastic Ecto1 die ik heb voorzien van wielen afkomstig van een friction Hotwheels Mustang in de schaal van pak em beet 1/12.

Deze had ik inmiddels al een jaartje. (en hier ook laten zien) Redelijk compleet maar toch hier en daar flink beschadigd, en toch wel wat missende onderdeeltjes. Dus al snel voorgenomen om te customizen. Maar de wielen bleken een probleem. Waar vond ik mooie klassieke hotrod-wielen in de juiste grootte..? Ik was al bang dat ik aftermarketwielen moest bestellen. Maar niet zo lang geleden stuitte ik op een aanbieding: Een groot stuk speelgoed in de vorm van cartooneske Ford Mustang. En, het is een echt Hotwheels van Mattel! Met frictiemotor en verchroomde Cragar-achtige 5-spokes in rubberen banden. PERFECT! Mooie bijkomstigheid: Een perfect gedetailleerde mechanische compressor en luchthapper.  glasses9

Wielkasten uitgeslepen, en ook in de motorkap ruimte gemaakt voor de compressor.  glasses9
Ik wil de wagen nog wat restaurerenen en netter afwerken, maar zeker niet zn speelgoedvibe laten verliezen.

Work in progress dus...








Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
LR110
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 2157



« Antwoord #159 Gepost op: April 28, 2019, 12:06:41 »

echt mooi vakwerk notworthy
Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #160 Gepost op: Mei 26, 2019, 04:49:19 »

Hee peeps!

Het blijft een beetje stil rond mijn persoon, maar dat komt omdat ik helaas niet meer zoveel tijd in deze hobby kan steken. (Teveel hobbies en interesses) Ik probeer zoveel mogelijk bij te blijven op het gebied van wat me interesseert, middels verschillende forums, en ben bijvoorbeeld nog steeds van plan elke editie van Houten te bezoeken. En in ieder geval de Hotwheels gerelateerde meetings. Ook het Customizen en restaureren staat op een laag pitje... Desalnietemin heb ik toch weer een custom weten te bouwen. Ik moet een beetje mn eer hoog houden want hij was bedoeld voor de Hotwheels Verzamelaars Holland Springmeeting dat dit jaar zn 12,5 jaar jubileum vierde. Waarover later meer.

Ik presenteer: Custom Datsun Fairlady.



'My Unfair Lady'
(Customcontest Hengelo 2019 shared 3rd place winner 'wild'-class with Danny Impala)

Dit was mijn inzending voor de jaarlijkse Hotwheels Customwedstrijd in Hengelo. Op basis van de Japanse Datsun Fairlady heb ik een Showrod gebouwd, inclusief bubbletop. Ik heb taps een reep uit het frontje gezaagd en de twee helften bij elkaar geknepen. Vervolgens de complete cockpit van een Beatnik Bandit toegevoegd. Spatborden verwijderd, evenals de spiegels en elke andere overbodige bult of kuil. De mechanische compressor komt van een '55 Gasser. Daar heb ik luchtinlaatpijpjes in gezet. Zelfgemaakte blowerpulley inclusief belt met tandjes! En omdat Marc een vorige keer boos op me is geworden omdat ik geen benzineleiding naar de carburateurs had, heb ik die deze keer maar wel gemaakt.  thumbsup
Een oldschool hotrod heeft een starre vooras. Maar dat betekent wel dat ie dan ook stabilisator-stangen moet hebben. De voorwieltjes komen van een Norev modelletje. Koplampen en achterlichten heb ik uitgeboord, twee uitlaatjes gefrenched, en de gegoten Fairlady benzinetankdop vervangen door een zelfgemaakte: Een aluminium pijpje met een speldenknop. Het interieur van de Beatnik Bandit is standaard, maar gedetailleerd met parelmoer wit en goud. De body is gespoten met lichtblauw metalic van Motip met daaroverheen parelmoerwitte scallops van Tamiya om de smallere voorkant extra te accentueren. Een paar decals erop geplakt en een Spectrum clearcoat van de Action voor de final bling.




































Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
Martyn
Spammert
****
Online Online

Berichten: 1922



WWW
« Antwoord #161 Gepost op: Mei 26, 2019, 05:32:55 »

Spectaculaire custom, mooie combinatie van 2 auto's.
Cool om een bekende US custom op basis van een Japanse Datsun te zien.
Details zijn ook top; de motor, smalle wielen, uitlaat in body en de kleurverschil langs de koplampen.
Het bouwverhaal laat de opbouw prima zien.

Jammer dat het zo'n besloten meeting is in Hengelo, had graag alle Customs in levende lijve gezien.

grt, Martijn
Gelogd

Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines.
Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66
Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
Sibbelle (Fred)
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1087


« Antwoord #162 Gepost op: Mei 26, 2019, 06:37:17 »

Spectaculair idee, goede kleur combi icon_thumleft
Gelogd
WP
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1827


WP from Estonia


« Antwoord #163 Gepost op: Mei 26, 2019, 06:47:49 »

Very good work ! Nice result ! I like it !
Gelogd
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 9724


« Antwoord #164 Gepost op: Mei 26, 2019, 07:15:15 »

Dit ding is écht geweldig.
Ik heb hem van dichtbij kunnen bekijken; hij is superstrak en de creativiteit vind ik geweldig.
Wat mij betreft, was het de topper van de tafel (en dat zegt wat, want er stonden veel topstukken).
Gelogd
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!