3 Inch Forum
November 23, 2024, 10:27:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Siku 2017  (gelezen 27645 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Denniyo
Spammert

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 01, 2017, 01:59:03 »

Ook dat klopt, enkele blistermodellen (zoals bijv. de Fiat 500, Alfa Romeo 4c en KTM X Bow) zouden overeen moeten komen met de schaal 1:50 en enkele andere modellen zouden qua afmetingen een heel eind in de goede richting moeten komen thumbsup
Denniyo
Spammert

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 05, 2017, 03:17:14 »

Waar bij de nieuwe G-klasse dit jaar één van de highlights  is dat je de banden kunt verwisselen, is een leuk detail van de Dodge dat je naast de te openen klep van de achterbak en de voordeuren ook de motorkap kunt openen en deze compleet is uitgevoerd met een werkende veer. Hier onder een afbeelding zodat jullie ook weten wat ik bedoel:

Ook is bekend geworden dat deze modellen zullen worden geleverd in een vitrine doosje thumbsup
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #17 Gepost op: Februari 05, 2017, 06:57:53 »

Dus SIKU zet een stap eerder richtig verzamelmodel ipv speelmodel

CitroBart
Spammert

Mammoet + Papmag

« Antwoord #18 Gepost op: Februari 05, 2017, 10:26:11 »

...maar qua bedrukking meer de HW-fantasie kant op gaat.
Neem ten minste aan dat de Amerikaanse politie niet zo'n uitvoering heeft?

Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent.
O Jaa
O Ne
lil 86
Forum Freak

« Antwoord #19 Gepost op: Februari 05, 2017, 11:00:31 »

Ik ben geen Siku fan, maar deze Dodge wekt wel mijn interesse.  thumbsup
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #20 Gepost op: Februari 06, 2017, 12:08:23 »

In de hoek zien we volgens mij de G-Klasse. Let eens op hoe groot deze is naast de Multivan.

Denniyo
Spammert

« Antwoord #21 Gepost op: Februari 06, 2017, 02:47:30 »

Klopt het zijn Flinke modellen, daar waar de Multivan omme naar bij de 1:58-1:60 is wordt de G-klasse echt 1:50, dit geldt ook voor de dodge. De mate van bedrukking is vrij speels omdat dat wat wij als verzamelaars zo graag zien, zij zetten onder het kopje" de Ultieme speelbeleving".

Wel is het goed mogelijk dat de opdruk bij de productiemodellen nog enigszins zal veranderen, de foto's die hier getoond zijn komen van de spielwarenmesse in Nürnberg en zijn de zogenaamde Handmuster-modelle dus niet het uiteindelijke model.
Wel worden deze modellen duidelijk iets duurder, naar verwachting zal de prijs rond de €12,- per stuk gaan liggen en voor deze prijs krijgt de koper dus meer Details/speelmogelijkheden en zullen ze verpakt worden in een vitrinedoosje.
Wat weer zou kunnen betekenen dat de modellen straks óf losgeschroefd moeten worden óf dat de modellen moeten worden ontdaan van plastic touwtjes bij de wielen bij het uitpakken van het model thumbsup
« Laatste verandering: Februari 06, 2017, 02:53:01 door Denniyo » Gelogd
FritsM
Beginnend spammer

« Antwoord #22 Gepost op: April 03, 2017, 10:12:41 »

De nieuwe BMW i8 (#1458) - vind ik heel mooi:

Groeten
Frits
Denniyo
Spammert

« Antwoord #23 Gepost op: April 03, 2017, 11:40:44 »

De i8 is cker een prachtig model geworden, al heeft hij wel eens wat kinderziektes een deel van de badge rijdt als een snicker( hobbelig en af en toe met moeite). Daarnaast willen ze nog wel eens plekjes in de lak hebben en zijn er ook een aantal met 1 scheefbedrukte koplamp, maar het model is prachtig daar kun je onmogelijk omheen! Hier nog ff de Avenger 8x8 en de Lamborghini Veneno eveneens van deze levering op de foto:

De Avenger 8x8, ook dit is een erg leuk model en vooral een originele modelkeuze:

En de Lamborghini Veneno, ook dit model is erg mooi geworden. Al had ik het ook niet erg gevonden als ze deze Lamborghini overgeslagen hadden, net als het origineel heeft deze in mijn ogen een iets te hoog Hotwheels gehalte:

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #24 Gepost op: April 04, 2017, 08:32:33 »

Die Lambo staat mij te hoog op de wielen

Denniyo
Spammert

« Antwoord #25 Gepost op: April 09, 2017, 08:52:46 »

Voor de liefhebbers heb ik hier ook nog de nieuw verschenen modelvarianten tot nu toe dit jaar:

Als eerste de 5 series:

Naast deze 3 is afgelopen week nog een 5 serie opgedoken, dit maal eentje van de Oostenrijkse Öamtc:

htttps://www.spielwaren-hegmann.de/spielwaren/automodelle-siku-ausland-13a/siku-145903801-%C3%B6amtc-pannenhilfe-%C3%B6sterreich-1ktj.html

Ook is er weer een nieuwe variant op de T5 GP, namelijk eentje met een speciale Siku opdruk:

Naast deze Varianten wordt er in Oktober van dit jaar voor de speelgoedwinkelketens van Vedes een speciale, (gelimiteerde) Set uitgebracht van één van Duitslands grootste bouw bedrijven "Max Bögl", de schaal hiervan zal 1:50 worden.

htttps://www.spielwaren-hegmann.de/modelleisenbahn-H0/mc-sondermodelle-(vedes)-tt/siku-7510-vedes-exklusiv-set-max-b%C3%B6gl-1jo6.html

Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie, zelf vind ik het erg geslaagde modellen.

P.S. bij invoer één T wegnemen. thumbsup
edward1975
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Juli 13, 2017, 05:08:46 »

Siku gaat bij mijn steeds meer minder interessant worden. Mag wel eens heel goed vernieuwing komen.
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #27 Gepost op: September 01, 2017, 12:12:00 »

https://www.siku.de/de/sortiment/index.php/catalog/product/view/id/16531

Gaan we stickers zien of is dit enkel een pre-productie-model op de foto?

Denniyo
Spammert

« Antwoord #28 Gepost op: September 01, 2017, 04:30:06 »

Het is een pré-productie model, maar reken er maar op dat er wel bedrukking op komt gezien de taxi's die siku de afgelopen 20 jaar heeft geïntroduceerd thumbsup
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: September 01, 2017, 05:34:43 »

Het is een pré-productie model, maar reken er maar op dat er wel bedrukking op komt gezien de taxi's die siku de afgelopen 20 jaar heeft geïntroduceerd thumbsup
Volgens mijn weten kom deze taxi deze maand uit  thumbsup notworthy
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: