|
matchboxmarcel
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: September 25, 2014, 05:38:41 » |
|
Leuk dat je dit hier geplaatst hebt. Ik kreeg al een scan van Fabrice vanmorgen. Dit was een goede actie van verzamelaar Philippe Sergeant n.a.v. de veiling bij Vectis van de Regular Wheel modellen van Ralph-Egbert Richter uit Duitsland vorige week dinsdag en woensdag waar hier op het 3 inch forum ook over te lezen valt: http://3inchforum.nl/index.php/topic,21140.0.htmlmarcel
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: September 25, 2014, 05:41:29 » |
|
Een mooie prijs voor een mooi speeltje, maar als 12.191 euro bijna 13.000 euro is Het is daarom dat onze begroting steeds oploopt
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: September 25, 2014, 05:55:32 » |
|
Mmm Volgens mij heb ik die hier ook staan .............
|
|
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: September 25, 2014, 06:06:22 » |
|
Een Matchbox waarmee gespeeld is is niets meer waard volgens de kenner.... Wat een genuanceerd bericht.
|
|
|
|
|
|
|
mbmario
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: September 25, 2014, 06:09:02 » |
|
Een Matchbox waarmee gespeeld is is niets meer waard volgens de kenner.... Wat een genuanceerd bericht.
Met deze stelling ben ik het ook niet helemaal eens.
|
|
|
|
|
|
|
lil 86
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: September 25, 2014, 10:05:14 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: September 26, 2014, 07:21:46 » |
|
Een mooie prijs voor een mooi speeltje, maar als 12.191 euro bijna 13.000 euro is Het is daarom dat onze begroting steeds oploopt Veilingkosten, commissie en meer bijkomende kosten misschien ? Wat maakt het uit, het is veel te veel...
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: September 26, 2014, 08:07:53 » |
|
Tja, wat is teveel? De Magirus in deze tan kleur brengt al jaren hoge prijzen op veilingen op, het is geen enorme uitschieter ineens. Ik heb het er niet voor over, maar er zijn blijkbaar genoeg verzamelaars die een dergelijke prijs ervoor willen betalen.
|
|
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: September 26, 2014, 09:47:33 » |
|
Met deze stelling ben ik het ook niet helemaal eens. Juist wel! Anders gaan ze op rommelmarkten voor elk afgeragd Matchboxje ook een paar duizend vragen. ("Ja, want laatst is er een geveild...")
|
|
|
|
Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent. O Jaa O Ne
|
|
|
Xsarian
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: September 27, 2014, 07:16:02 » |
|
Met deze stelling ben ik het ook niet helemaal eens. Juist wel! Anders gaan ze op rommelmarkten voor elk afgeragd Matchboxje ook een paar duizend vragen. ("Ja, want laatst is er een geveild...") Precies. "Meneer wat maakt het nu uit dat deze zilverkleurig is....."
|
|
|
|
|
|
|
lil 86
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: September 27, 2014, 03:16:46 » |
|
Blijkbaar is het ook even op de radio geweest gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
|
Panamera
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: September 27, 2014, 03:24:12 » |
|
Leuk dat Matchbox even onder de aandacht wordt gebracht in de kranten. Aan de andere kant zal het weer op de rommelmarkten zijn alsof de verkopers goud in handen hebben. Gelukkig weten wij beter
|
|
|
|
Gewoon verslaafd aan 3 Inch
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: September 27, 2014, 06:08:01 » |
|
Leuk dat Matchbox even onder de aandacht wordt gebracht in de kranten. Aan de andere kant zal het weer op de rommelmarkten zijn alsof de verkopers goud in handen hebben. Gelukkig weten wij beter Inderdaad, maar leg dat maar eens uit aan zo'n rommelmarktverkoper!
|
|
|
|
|
|
|
|