Scratchydub
|
|
« Gepost op: Februari 03, 2014, 06:24:30 » |
|
Zo, we kunnen weeral gaan stemmen! Iedereen bedankt voor de mooie inzendingen die stuk voor stuk een mooie Italiaanse sfeer oproepen! Stemmen kan tot en met zondag 16 februari. Hier zijn de inzendingen: Hugo : Tijd om m'n Giulietta in het zonnetje te zetten. siku liefhebber : oudejaarsploeg steelt "ús mem" uit hoofdstad van Friesland ! Robby: spaghetti Fiatnaise daffies : lastchancegarage : Scratchydub : Mille Miglia! auke : ijs komt uit Italie....Fiat komt uit Italie...rood en wit komen uit Italie.....voila... 3x ITALIEVeel stemplezier!
|
|
« Laatste verandering: Februari 17, 2014, 08:18:58 door Scratchydub »
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 03, 2014, 06:34:37 » |
|
En dan maar gelijk mijn stemmen 3 punten voor Robbie, ziet er heel smakelijk uit! 2 punten voor lastchancegarage, racen doorheen de Italiaanse dorpen, dat blijft aantrekkelijk. 1 punt voor Hugo, dat wordt een mooie zaak voor de verzekeringen ... Cheers, Maarten
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 03, 2014, 06:39:13 » |
|
Mijn punten zijn : 3 punten voor Robby, ik krijg er honger van. 2 punten voor Daffies, grandioze balanceer act. 1 punt voor Hugo, mooie dio. Zelf geen foto geplaatst deze ronde, kreeg ipv inspiratie alleen maar transpiratie.
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 03, 2014, 06:53:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 03, 2014, 07:01:40 » |
|
De punten uit de lichtstad: Scratchydub 3 punten Last change garage 2 punten Hugo 1 punt
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Philipp
Gast
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 03, 2014, 07:26:32 » |
|
De punten vanuit Berlijn:
3 punten voor Robby , Lekkere spaghetti met mooie Fiats 2 punten voor Hugo , daar zou ik direct mee gaan spelen 1 punt voor Sikuliefhebber, heel leuk bedacht!
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 03, 2014, 08:09:27 » |
|
Daffies 3 punten, origineel gezien met de toren van Pisa. Scratchydub 2 punten, leuk de verwijzing naar die oude rally Auke 1 punt, Weet je Auke, aardappelen komen uit zuid Amerika en toch hebben de belgen de beste friet ter wereld. ijsjes hebben net hetzelfde gedaan
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
Bear
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 03, 2014, 08:36:49 » |
|
3 punten voor Robby 2 punten voor Hugo 1 punt voor Scratchydub
|
|
|
|
Gijs van Mourik
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 03, 2014, 10:56:14 » |
|
Here are the results from kaatsheuvel n.br Robby 3 punten hugo 2 punten auke 1 punt
|
|
|
|
|
|
|
FritsM
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 03, 2014, 11:09:03 » |
|
And here are the votes from the "Bavarian" jury: 1 point goes to: Scratchyclub (heel stijlvol hoor!) 2 points go to: Hugo (zijn dat kratjes met Grappa die op je Giulietta gevallen zijn...) and 3 points go to: Robby (ziet er heel lekker uit!) Leuk gedaan allemaal!
|
|
« Laatste verandering: Februari 03, 2014, 11:10:51 door FritsM »
|
|
Groeten Frits
|
|
|
ikke
Lekker bezig
*Live the life you love * Love the life you live*
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 04, 2014, 09:00:55 » |
|
Hier ben ikke met mijn punten !!! On the first place with 3 points : scratchydub en second lieu avec 2 points : robby Auf den dritten platz mit 1 punkt : auke Groetjes juan Bron : google vertalen
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 04, 2014, 05:50:45 » |
|
hier de punten vanuit den haag nummer 1 : robby 3 punten .. ziet er heerlijk uit nummer 2 : auke 2 punten .. simpel en doeltreffend en italiaans ijs MMMMMMMM nummer 3 : siku liefhebber 1 punt .. ook heel leuk bedacht en mooie lambo gebruikt op de foto zelf helaas niet meegedaan .. beetje vergeten door drukte .. volgende keer maar weer meedoen alle inzendingen zijn weer leuk bedacht
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 04, 2014, 06:10:21 » |
|
The Berlin votes: 1. Daffies 3 punten , Hollands glorie in Italië. 2. Hugo 2 punten , net echt. 3. Robby 1 punt , dat smaakt naar meer.
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 04, 2014, 10:41:37 » |
|
was weer lastig, mooie inzendingen weer!
3 punten robby 2 punten scratchydub 1 punt Daffies
|
|
|
|
|
|
|
lastchancegarage
Beginnend spammer
Last Chance Garage
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 05, 2014, 09:07:51 » |
|
Hugo - 3 Punten leuke set-up Robby - 2 Punten lekker italiaanse prak mmm... Daffies - 1 Punt leuk bedacht! [ik had als eerste shot ook deze toren met italiaanse auto's maar had helaaas geen leuke passende achter grond [witte muur] en had mijn plan toch weer gewijzigd] Leuke inzendingen weer deze ronde! Tussen stand: Hugo - 18 Siku Liefhebber - 2 Robby - 34 * Daffies - 12 Lastchancegarage - 4 Scratchydub - 15 Auke - 5
|
|
« Laatste verandering: Februari 05, 2014, 09:28:21 door lastchancegarage »
|
|
|
|
|
|