Gezien de schade aan de velg, kan de achteras nog wel eens een tic gehad hebben.
dat was mijn gedachte.
dan zou ie in D een "pertotal" zijn
Dit is dus België! Schatter heeft gezegd: indien nodig tevens achteras wisselen! Voertuig is GEEN total-loss.
VW-dealer mag achteraf een bestek maken.. ???
Oja.. en ik heb recht op welgeteld 4(!) werkdagen een vervangwagen!! Leuk als de dealer pas in januari tijd heeft!
Gelukkig vertoef ik binnenkort in warmere gebieden en heb ik mijn eigen auto even niet nodig...
Wanneer de dader bekend zou zijn dan had zijn verzekering voor de gehele periode een vervangwagen mogen betalen!
Ik heb al wat rondjes gedaan in de omgeving maar nog geen auto gevonden met overeenkomende schade!
Wel postief dat vrienden en buren ook met tips komen over voertuigen met schade in de omgeving!!
Vooral de buren zijn alle ongevallen in onze staat helemaal zat... 4 ongevallen waarvan 1 dodelijk (en nog eens 2 gewonden) en in totaal 3 wagens afgeschreven en nog eens 3 met aanzienlijke schade en een woning die gestut diende te worden. En dit allemaal in de laatste 6 jaar binnen 1km afstand!! Het is hier trouwens gewoon een zone 50 hè!!