bram ascona
|
|
« Antwoord #2745 Gepost op: April 15, 2019, 09:05:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #2746 Gepost op: April 17, 2019, 08:45:10 » |
|
Hedenavond in de klw. Leuke Sierra voor mezelf en een nieuwe casting, de Bronco.
|
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2748 Gepost op: April 22, 2019, 08:22:12 » |
|
Meebrengsels van de Carbootsale in Horst vandaag, 2e Paasdag: Het Belgische reclamebord is van blik, dubbelzijdig.
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2749 Gepost op: April 22, 2019, 09:56:42 » |
|
Maarten, wat zie ik, ben je aan de Deux Chevaux? Concurrentie?
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2750 Gepost op: April 22, 2019, 10:39:04 » |
|
Nee hoor, dat zijn de Wild Horses zoals Gino Vanelli ze bezingt. Even aan 't uitrusten, daarna weer keihard in de Cruiser aan als ik aan het cruisen ben.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2751 Gepost op: April 22, 2019, 11:43:43 » |
|
Nee hoor, dat zijn de Wild Horses zoals Gino Vanelli ze bezingt. Even aan 't uitrusten, daarna weer keihard in de Cruiser aan als ik aan het cruisen ben. Ik dacht meer aan Crazy Horses van The Osmonds Crazy Cruisin' along the road of zo...
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2752 Gepost op: April 23, 2019, 08:57:58 » |
|
Nee hoor, dat zijn de Wild Horses zoals Gino Vanelli ze bezingt. Even aan 't uitrusten, daarna weer keihard in de Cruiser aan als ik aan het cruisen ben. Ik dacht meer aan Crazy Horses van The Osmonds Crazy Cruisin' along the road of zo... Die van The Osmonds mag ook, graag zelfs! Jeugdsentiment! Maar heb ik niet op CD voor in de auto...
|
|
|
|
|
|
|
Sibbelle (Fred)
|
|
« Antwoord #2753 Gepost op: April 23, 2019, 09:25:42 » |
|
Die van The Osmonds mag ook, graag zelfs! Jeugdsentiment! Maar heb ik niet op CD voor in de auto... [/quote] Tsjong, CD nog wel, geen casettebandjes??
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2754 Gepost op: April 23, 2019, 09:32:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2755 Gepost op: April 25, 2019, 05:14:32 » |
|
Het idee komt van Frans, de Mini & Mercedes Man, ere wie ere toekomt... In een landelijk bekende drogisterijzaak gebruikt men zgn Clipstrips... ...en dat is wat Frans bedacht ermee te kunnen doen. Die strips zijn voor eenmalig gebruik, volgens de drogist
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2756 Gepost op: April 25, 2019, 07:44:42 » |
|
Slim ideetje!
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #2757 Gepost op: April 25, 2019, 04:47:16 » |
|
Egbert: Maarten, wat zie ik, ben je aan de Deux Chevaux? Concurrentie? Maarten: Nee hoor, dat zijn de Wild Horses zoals Gino Vanelli ze bezingt. Even aan 't uitrusten, daarna weer keihard in de Cruiser aan als ik aan het cruisen ben. Egbert: Ik dacht meer aan Crazy Horses van The Osmonds Crazy Cruisin' along the road of zo... Maarten: Die van The Osmonds mag ook, graag zelfs! Jeugdsentiment! Maar heb ik niet op CD voor in de auto... Ik heb "the Osonds" ook niet op CD, of casettebandje, maar nog wel op vynil, telt dat ook als "oude lullen sentiment"?
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2758 Gepost op: April 25, 2019, 05:38:58 » |
|
Da's héle ouwe lullen sentiment, mijn sentimentsjaren dus! 1972 om precies te zijn, 2e klas middelbare school...
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #2759 Gepost op: April 29, 2019, 09:49:48 » |
|
Vrijmarktvondsten. Ongeveer de helft van normaal, maar nog steeds best leuke. Maar drie ertussen die ik al had, dus gaat vooruit. Helaas minder kleedjes als vorig jaar. Verder ook veel kleedjes gezien die bedekt waren met een ander kleedje. Verder kon ik ook niet eindigen waar ik dat normaal pleeg te doen, omdat er een vervelende man liep met z'n mins. Ben best tevreden, variant van de 205 police en een Siku met doos.
|
|
|
|
|
|
|
|