theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: Januari 30, 2013, 02:40:35 » |
|
Kijk met ogen uit hier wat jullie er van maken heb ik geen geduld voor daar koop ik meestal mint auto's en doe dan niet mint auto's weg. :o prachtig hoor
Oefening maakt kunst ;D Gewoon beginnen ;D Al doende leer men ;D
|
|
|
|
|
|
|
edward1975
Gast
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: Februari 02, 2013, 10:09:44 » |
|
Kijk met ogen uit hier wat jullie er van maken heb ik geen geduld voor daar koop ik meestal mint auto's en doe dan niet mint auto's weg. :o prachtig hoor
Oefening maakt kunst ;D Gewoon beginnen ;D Al doende leer men ;D Helaas ik kan dat echt niet heb met mij hand als daar aan zal beginnen verstijft mij hand meteen ...
|
|
|
|
|
|
|
bugelfrei
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: Februari 02, 2013, 08:30:59 » |
|
Oefening maakt kunst ;D Gewoon beginnen ;D Al doende leer men ;D Helaas ik kan dat echt niet heb met mij hand als daar aan zal beginnen verstijft mij hand meteen ... @ Edward : Gewoon rustig beginnen met het afknippen van het dak, doet geen pijn aan de handen hoor
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: Februari 02, 2013, 08:32:16 » |
|
Die ziet er cool uit :o
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #64 Gepost op: Februari 02, 2013, 11:51:09 » |
|
Minder = meer.
Ziet er goed uit.
|
|
|
|
|
|
|
edward1975
Gast
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: Februari 03, 2013, 11:45:50 » |
|
Oefening maakt kunst ;D Gewoon beginnen ;D Al doende leer men ;D Helaas ik kan dat echt niet heb met mij hand als daar aan zal beginnen verstijft mij hand meteen ... UHm dan ken je mij hand niet .. Doet mij wel dus zeer maar ja @ Edward : Gewoon rustig beginnen met het afknippen van het dak, doet geen pijn aan de handen hoor
|
|
|
|
|
|
|
Pieter
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: Februari 03, 2013, 07:54:07 » |
|
Kan alleen maar aansluiten bij de rest: zeer net resultaat is dat. Steek hem in een doosje, leg hem in een winkel en niemand merkt dat hij niet nieuw is.
|
|
|
|
|
|
|
LR110
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: Februari 03, 2013, 08:16:13 » |
|
mooi gedaan :o
|
|
|
|
|
|
|
bugelfrei
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: November 25, 2013, 09:44:44 » |
|
Dit topic maar eens afstoffen na minstens 120 dagen ??? De proef op de som genomen, en een oud potje blauw uit mijn jeugdjaren verdund met wasbenzine. Een T1 voorzien van ontbrekende raamspijlen, en in 2 x (met tussenpauze) gelakt. 1ste laag ::) 2de laag
|
|
« Laatste verandering: November 25, 2013, 09:56:44 door bugelfrei »
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: November 25, 2013, 10:14:53 » |
|
:o Tiny Toys Bus :o
|
|
|
|
|
|
|
bugelfrei
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: November 25, 2013, 10:33:40 » |
|
Als ik dat geweten had Theo, had die middenspijl er niet ingeplakt hoeven te worden
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: November 25, 2013, 10:38:10 » |
|
Als ik dat geweten had Theo, had die middenspijl er niet ingeplakt hoeven te worden Er uit halen ;D ;D ;D
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: November 25, 2013, 11:01:54 » |
|
Dat zijn wel verschillende modellen... die miniatuur is een VW T1, die real life one is een VW T2... spijl laten zitten dus...
|
|
|
|
|
|
|
edward1975
Gast
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: November 26, 2013, 06:36:03 » |
|
Oefening maakt kunst ;D Gewoon beginnen ;D Al doende leer men ;D Helaas ik kan dat echt niet heb met mij hand als daar aan zal beginnen verstijft mij hand meteen ... @ Edward : Gewoon rustig beginnen met het afknippen van het dak, doet geen pijn aan de handen hoor krijg vingers niet recht bij 1 hand kan moeilijk iets vast houden daar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|