bugelfrei
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: September 09, 2012, 08:43:19 » |
|
Leuke piccies alweer, thanx. Die blauwe EMW is echt top, en die bus, met route "unter den Linden" roept herinneringen op. Er is ook een Hotel "unter den Linden" waar ik wel vaker verbleef in het verleden voor toenmalige werkgever
|
|
|
|
|
|
|
olaf
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: September 09, 2012, 09:04:44 » |
|
zo daar staat heel wat moois
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: September 12, 2012, 09:51:47 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: September 12, 2012, 01:37:18 » |
|
Haha die Rodeo!!
Doet me een beetje aan Amsterdam denken, die enorme hoeveelheid bizarre ouwe troep. Denk dat ik maar weer eens een keer een stedentripje Berlijn ga doen... het is toch mijn favoriete Europese stad.
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #64 Gepost op: September 23, 2012, 03:55:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
bugelfrei
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: September 23, 2012, 04:05:14 » |
|
Ziet er weer erg leuk uit
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: September 23, 2012, 04:16:47 » |
|
wel apart die POLO...eerst lange tijd goed vies laten worden...en dan een teken op de motorkap maken....
toch rijdt daar heel ander spul nog rond...leuk om te zien !
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: September 23, 2012, 05:47:35 » |
|
polo is gaaf!
maarre, ik zal het wel ergens gemist hebben, vandaar mijn vraag, hoezo de verhuis naar Berlijn????
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: September 23, 2012, 06:14:10 » |
|
polo is gaaf!
maarre, ik zal het wel ergens gemist hebben, vandaar mijn vraag, hoezo de verhuis naar Berlijn????
Hoi Elwin, Vanwege de aanwinsten natuurlijk ;D... We hadden het in Banholt heel erg moeilijk met werk vinden en Desi voelde zich niet echt thuis. Aangezien dat haar familie hier woont voelt zij zich al thuis, ik ook trouwens en de kleine spreekt vloeiend Duits. Werk vinden hier is niet moeilijk, integendeel. We zijn nu bezig met een woning en een beetje wegwijs te worden en dan snel aan de slag hier. Groetjes Pedro
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: September 23, 2012, 06:37:26 » |
|
Mooi dat er nog een monument is overgebleven van de muur. En dan nog prachtig afgewerkt met cartoons ::)
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: September 23, 2012, 07:16:21 » |
|
dat wordt dus een "forumweekeinde" in Berlijn.... ;D
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: September 23, 2012, 07:21:22 » |
|
polo is gaaf!
Hoi Elwin, Vanwege de aanwinsten natuurlijk ;D... We hadden het in Banholt heel erg moeilijk met werk vinden en Desi voelde zich niet echt thuis. Aangezien dat haar familie hier woont voelt zij zich al thuis, ik ook trouwens en de kleine spreekt vloeiend Duits. Werk vinden hier is niet moeilijk, integendeel. We zijn nu bezig met een woning en een beetje wegwijs te worden en dan snel aan de slag hier. Groetjes Pedro ah zo... tof datje dat voor je vrouw doet... succes!!!!!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: September 23, 2012, 08:17:58 » |
|
polo is gaaf!
Hoi Elwin, Vanwege de aanwinsten natuurlijk ;D... We hadden het in Banholt heel erg moeilijk met werk vinden en Desi voelde zich niet echt thuis. Aangezien dat haar familie hier woont voelt zij zich al thuis, ik ook trouwens en de kleine spreekt vloeiend Duits. Werk vinden hier is niet moeilijk, integendeel. We zijn nu bezig met een woning en een beetje wegwijs te worden en dan snel aan de slag hier. Groetjes Pedro ah zo... tof datje dat voor je vrouw doet... succes!!!!! THANX! En tot 1 december grt Pedro
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: September 23, 2012, 08:18:33 » |
|
You're welcome!
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #74 Gepost op: September 23, 2012, 09:19:25 » |
|
You're welcome! Goed idee! Wanneer gaan we?
|
|
|
|
|
|
|
|