auke
|
|
« Antwoord #855 Gepost op: December 14, 2012, 08:10:07 » |
|
Leuk dat je tekst op de radio was maar...... de nieuwe toyota Auris hybride bij Toyota Kooijman utrecht...kom kijken !
......was ook niet 't eerste waar ik aan gedacht zou hebben :P hoezo niet? had je het wel gehoord dan?
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #856 Gepost op: December 14, 2012, 08:12:04 » |
|
hij hengelt naar "medewerker van de maand" status....
je mag alles smsén dan???
hahahaha, dan wist ik het wel :)
dat is op Q music altijd...ze zeggen dan...zet alvast je smsje klaar...en als we de tune beginnen...moet je op zenden drukken...en als je geluk hebt..wordt het in die ene minuut gezegd...dus soms hoor je ook hele vunzige dingen....hahahaha....( meestal ergens tussen kwart over 5 en kwart voor 6 's avonds is dat) wel leuk !
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #857 Gepost op: December 14, 2012, 08:25:17 » |
|
hoezo niet? had je het wel gehoord dan?
Ik bedoel dat ik niet aan m'n werk zou denken bij zo'n actie en helaas, ik hebt 't niet gehoord. Ontvang hier enkel 't Belgische Q-Music ;D
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #858 Gepost op: December 18, 2012, 10:50:26 » |
|
Kan iemand me nog eens de zin/onzin van die 'tofmeter' uitleggen? Zie net dat het nieuwe lid Niva een score van -1 heeft, hij heeft welgeteld 4 berichten op dit forum gedaan waar m.i. niets (maar dan ook niets) in staat waar ook maar iemand aanstoot aan zou kunnen nemen. Beetje sneu dit! ::)
|
|
« Laatste verandering: December 18, 2012, 11:00:22 door VetteEd »
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #859 Gepost op: December 18, 2012, 10:57:33 » |
|
Kan iemand me nog eens de zin/onzin van die 'tofmeter' uitleggen? Zie net dat het nieuwe lid Niva een score van -1 heeft, hij heeft welgeteld 4 berichten op dit forum gedaan waar m.i. niets (maar dan ook niets) in staat waar ook maar iemand aanstoot aan zou kunnen nemen. Beetje sneu dit! ::)
inderdaad!!! Nu heeft ie weer de "0"
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #860 Gepost op: December 18, 2012, 10:59:48 » |
|
En wat zet je baas voor die gratis reclame daar aan bonus tegenover Auke? ::) ???
dat moet ik maandag nog maar eens ff regelen...hahaha... wat dacht je van die twee 1:18 modellen op de vorige pagina?
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #861 Gepost op: December 18, 2012, 11:05:42 » |
|
inderdaad!!! Nu heeft ie weer de "0" En kijk, daar heb jij nu een terechte 'tof' van mij voor ontvangen! :)
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #862 Gepost op: December 19, 2012, 11:30:12 » |
|
zo ..ik ben online en ik blijf online ...en waag het niet om me wakker temaken..... Heeje......wilde alleen ff doorgeven dat pakketje komme mot......
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #863 Gepost op: December 19, 2012, 09:03:16 » |
|
alleen al om deze reactie, krijg jij van mij +1....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #864 Gepost op: December 19, 2012, 09:05:05 » |
|
en nog een X (ook voor Pedro).
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #865 Gepost op: December 19, 2012, 09:13:07 » |
|
Maar ikke niet snappen dat Niva nog steeds op 0 staat....ondanks waardering van Marc, Pedro en mij zei de gek. ???
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #866 Gepost op: December 19, 2012, 09:21:31 » |
|
Maar ikke niet snappen dat Niva nog steeds op 0 staat....ondanks waardering van Marc, Pedro en mij zei de gek. ???
Denk dat ze weg waaien met de luchtkoeling van de Porsche ;D
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #867 Gepost op: December 19, 2012, 10:00:14 » |
|
Bij mij staat hij op 3 hoor.
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #868 Gepost op: December 19, 2012, 10:05:15 » |
|
Bij mij staat hij op 3 hoor. hier spookt het ;D .. zojuist was ie nul. jaja....we gaan langzaam aan richting de 21ste
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #869 Gepost op: December 19, 2012, 10:23:57 » |
|