Scoobie
|
|
« Antwoord #615 Gepost op: Oktober 01, 2012, 08:14:38 » |
|
Proficiat Jan!
De andere: sterkte ermee.
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #616 Gepost op: Oktober 01, 2012, 08:21:43 » |
|
Ik hoorde een paar dagen geleden dat ik geen verdere behandelingen nodig heb voor de kanker; ik ben dus voorlopig iig van de chemo af en ook bestraling is niet nodig. Goed nieuws lijkt me.
dat is zeker goed nieuws !!... altijd fijn om in dit soort situaties de goede kant te horen! Geniet ervan zou ik zeggen! Maar ik neem aan dat je nog wel voor controle afentoe moet blijven komen? groeten auke
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #617 Gepost op: Oktober 01, 2012, 08:25:14 » |
|
gefeliciteerd jan, dat is tenminste goed nieuws :)
@robby, het is inderdaad nogal heftig spul maar het heeft tot nu toe niet geholpen, morgen krijg ik een verdubbeling van sterkte, ik ben benieuwd :P
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #618 Gepost op: Oktober 02, 2012, 04:01:38 » |
|
gefeliciteerd jan, dat is tenminste goed nieuws :)
@robby, het is inderdaad nogal heftig spul maar het heeft tot nu toe niet geholpen, morgen krijg ik een verdubbeling van sterkte, ik ben benieuwd :P
Succes
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #619 Gepost op: Oktober 02, 2012, 09:03:38 » |
|
fijn om te horen jan dat het beter gaat , succes verder met het herstel
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #620 Gepost op: Oktober 02, 2012, 09:10:18 » |
|
We leven in een wereld van uiterste, Jan gefeliciteerd met je uitslag en Frank, positief blijven !!
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #621 Gepost op: Oktober 02, 2012, 10:53:48 » |
|
ZO jan goed nieuws man, maar een vraagje ga jij nog naar drachten toe????
En FRANK, jeetje man, balen zeg, sterkte ermee, we kunnen niks voor je doen dan hopen dat het herstel er snel gaat komen ..
En verder ben ik aan het inpakken voor drachten, dus wie nog er heen gaat even melden kan ik de bestelling meenemen...
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #622 Gepost op: Oktober 02, 2012, 11:59:14 » |
|
dat is zeker goed nieuws !!... altijd fijn om in dit soort situaties de goede kant te horen! Geniet ervan zou ik zeggen! Maar ik neem aan dat je nog wel voor controle afentoe moet blijven komen?
groeten auke
Inderdaad, maar controle is niet zo erg als chemo of bestraling.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #623 Gepost op: Oktober 02, 2012, 11:59:49 » |
|
ZO jan goed nieuws man, maar een vraagje ga jij nog naar drachten toe????
En FRANK, jeetje man, balen zeg, sterkte ermee, we kunnen niks voor je doen dan hopen dat het herstel er snel gaat komen ..
En verder ben ik aan het inpakken voor drachten, dus wie nog er heen gaat even melden kan ik de bestelling meenemen...
Wanneer is dat?
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #624 Gepost op: Oktober 02, 2012, 05:49:46 » |
|
dat is zeker goed nieuws !!... altijd fijn om in dit soort situaties de goede kant te horen! Geniet ervan zou ik zeggen! Maar ik neem aan dat je nog wel voor controle afentoe moet blijven komen?
groeten auke
Inderdaad, maar controle is niet zo erg als chemo of bestraling. dat bedoel ik maar...
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #625 Gepost op: Oktober 02, 2012, 07:29:04 » |
|
komende zaterdag jan, 6 oktober in drachten, is een topic aan gewijd op het forum...
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #626 Gepost op: Oktober 02, 2012, 07:53:46 » |
|
Deze week begonnen aan de vijf weken durende revisie van Doel 4. Dat is één van de reactoren van de kerncentrale. Zijn shiften van elf of twaalf uren, zonder vervoer inbegrepen. Weekendwerk inbegrepen, behalve het weekend van Houten . Alle dagen opstaan om 04.30h, en 's avonds om 19.30 terug thuis. Een goed voorteken, dan naderen we de feestdagen
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
bugelfrei
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #627 Gepost op: Oktober 02, 2012, 08:00:44 » |
|
Deze week begonnen aan de vijf weken durende revisie van Doel 4. Dat is één van de reactoren van de kerncentrale. Zijn shiften van elf of twaalf uren, zonder vervoer inbegrepen. Weekendwerk inbegrepen, behalve het weekend van Houten . Alle dagen opstaan om 04.30h, en 's avonds om 19.30 terug thuis. Een goed voorteken, dan naderen we de feestdagen En zijn daar pica's van hoe dat er uit ziet, of mag dat niet ? Ben er wel benieuwd naar.
|
|
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #628 Gepost op: Oktober 02, 2012, 08:09:44 » |
|
Da's heftig Robby :o
De tijden van maanden achtereen 80 uur per week heb ik vele jaren geleden achter me gelaten, gelukkig.
Pas maar op zeiden de mensen om me heen altijd, de kaars brand aan twee kanten....
Nu leest opa voor uit eigen werk: pas maar op Robby, rijd niet van de weg en let op je rug.
|
|
« Laatste verandering: Oktober 02, 2012, 08:11:34 door Galaxie »
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #629 Gepost op: Oktober 02, 2012, 09:29:37 » |
|
Jan, das supers te horen!!!!!! toppie!
en gisteren naar Brugge geweest voor de scan, was een dag van wachten, wachten , wachten en nog eens wachten... Ze had deze keer wel wat meer last dan anders van de narcose na afloop, ze is vandaag, vanmiddag weer wat opgeknapt en terug de oude.... de uitkomst van scan krijgen we nog... ben er wel gerust in....
Greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|