Egbert2CV
|
|
« Antwoord #240 Gepost op: April 18, 2012, 03:49:14 » |
|
Kapot maken is ook een vorm van maken... ik weet iemand die zo'n machine op zijn schouw heeft staan... :oops:
...maar dan in 't geel en in schaal 1 op 50 , zelfs dan een behoorlijk apparaat... :shock:
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #241 Gepost op: April 19, 2012, 05:52:19 » |
|
nou dat is lekker dan.... is het niet meer weg te polysten?
ik vrees dat het inlakken met een lakstiftje wordt...maar leuk is anders.... succes iig !
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #242 Gepost op: April 19, 2012, 06:17:56 » |
|
niet leuk niels, jammer voor je.
MAAAAAAAAR doe mij de 2e van rechts maar hoor, en smaken verschillen toch, net als er zoveel soorten bier zijn.
FRANK veel plezier en neem er een extra namens ons :mrgreen:
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #243 Gepost op: April 19, 2012, 06:28:00 » |
|
Frank 25 jaar! wow, zo lang bij een werkgever! Dat heb ik nog nooit gepresteerd, maar ja heb ook nog noooit in een brouwerij gewerkt :freak:
Gefeliciteerd!!!
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #244 Gepost op: April 19, 2012, 06:31:54 » |
|
NOU he wil ben aan mijn 31e jaar bij shell bezig, dus kan best hoor... :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #245 Gepost op: April 19, 2012, 07:50:42 » |
|
Haha, het is net "stuif 's In" met die meiden aan de balk Balen Niels... komt bij mij op school nog geregeld voor, helaas. Ik heb gelukkig via onze camera's meestal de veroorzakers terug kunnen vinden, dan kan je er nog wat mee ...
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #246 Gepost op: April 20, 2012, 10:32:32 » |
|
als het mee zit heb ik zaterdag weer nieuwe aanwinsten . Maar die zijn te klein voor dit forum. :mrgreen: HO...... idd Michael :cheer: erg gaaf en zeer mooi van Herpa .
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #247 Gepost op: April 20, 2012, 10:34:58 » |
|
He, grappig! Een van die Bavaria-girls ken ik (derde van links)! Ex-vriendinnetje van een oud-klasgenoot, is nog Miss Zeeland en Miss Nederland geweest. Vroeger nog wel eens naast op het strand bij Dishoek gelegen... :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #248 Gepost op: April 20, 2012, 03:36:21 » |
|
He, grappig! eens naast op het strand gelegen... :oops: Ik heb vanmorgen nog op straat gelegen :? Breng de kinderen met de fiets naar school over een smal fietspad. Kom daar altijd middelbare schooljeugd tegen maar dit was wel erg letterlijk. Jammer dat ik het zelf niet heb gezien want m'n salto was schijnbaar vrij spectaculair. Lang verhaal kort, frontale aanrijding met een andere fietser, ben uiteindelijk met m'n hoofd op 't asfalt geknald, snee in m'n hoofd en 'n flinke schaafwond én bloeduitstorting en nog m'n elleboog geschaafd. Slag in het voorwiel dus verder moeten lopen. De jongen had op wat schade aan z'n fiets gelukkig verder niets. Ik nu volmondig JA zeggen als iemand vraagt "ben je op je achterhoofd gevallen"
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #249 Gepost op: April 20, 2012, 06:07:36 » |
|
He, grappig! Een van die Bavaria-girls ken ik (derde van links)! Ex-vriendinnetje van een oud-klasgenoot, is nog Miss Zeeland en Miss Nederland geweest. Vroeger nog wel eens naast op het strand bij Dishoek gelegen... :oops: naaktstrand?????
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #250 Gepost op: April 20, 2012, 06:08:53 » |
|
zo, morgen nog een dagje werken en dan vrijdag feest, dan vier ik mijn 25 jarig jubeleum bij Bavaria Biertje ? :huh: zeker weten proficiat kerel!!!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #251 Gepost op: April 20, 2012, 07:10:17 » |
|
niet zo mooi frans, rust even lekker uit dit weekend en fijn met de auto`s spelen
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #252 Gepost op: April 20, 2012, 09:18:14 » |
|
Vrouw en dochter zijn net terug van een midweek Berlijn , en wat ze meebrachten... morgen plaatjes (en praatjes)... :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #253 Gepost op: April 20, 2012, 10:31:27 » |
|
nou voorruit... voorkant van de Cadenza ook nog eventjes dan: Dat moest er nog bijkomen ook , een voorruit aan de achterkant... :oops: 't idee alleen al... :shock:
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #254 Gepost op: April 20, 2012, 10:34:54 » |
|