frank
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: Maart 15, 2012, 11:21:59 » |
|
morgenvroeg weer een spuit gaan halen in het ziekenhuis bij pijn bestrijding, het gaat langzaam aan achteruit, ik baal hier enorm van :( Naadje Frank, herkenbaar. Denk er elke dag aan om te bellen om weer eens zo'n spuit. Na een pil en een "paar" biertjes gaat het wel weer :freak: (goed excuus ook weer ) Half jaar geleden zo'n spuit gehad. Is zo ongeveer uitgewerkt nu merk ik.... vandaag is de spuit gezet bij de 4de wervel, zenuw voor de knie zit daar, ik hoop dat het werkt @elwin, had dat maar eerder gezegd, ik ben dinsdag 6 spuitbussen wezen halen bij de action :shock:
|
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: Maart 16, 2012, 05:34:56 » |
|
over muziek gesproken , je moet nooit zeggen tegen iemand dat hij of zij zijn muziekstroom moet veranderen als je het zelf niks aan vind . Muziek is persoonlijk en dat vind ik nou zo gaaf ondaks dat je het niet mooi vind. het nummer :Somethings got me started van Simply Red (hoewel dat een cover is ) Moest ik nou vroeger niets van hebben . ach nu gaat de radio wat harder . :) Level 42 .......gewoon gaaf
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: Maart 16, 2012, 09:05:52 » |
|
Vandaag had ik een beetje een misselijkmakend moment.... kreeg te horen dat op de gecrashte bus in Zwitzerland ook het 11 jarig dochtertje van m'n vroegere VWO klasgenoot zat.....en helaas behoorde tot de dodelijke slachtoffers.
nu, ik had het meisje nooit gezien, bedoel dat contact was er niet, maar ken(de) haar mama wel als een ontzettend lieve... jonge jonge, wie had dat ooit durven denken. Het hele voorval greep me sowieso al bij de strot, maar goddomme, het doet me eens te meer beseffen hoe graag ik m'n vrouw en kind zie... hoop het nooit mee te maken....
wou het ff kwijt .... ik hoef geen 'sterkte 'en zo te horen, daar gaat het me niet om....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: Maart 16, 2012, 10:02:42 » |
|
snap het donders goed....
iedereen is er onbewust best wel mee bezig.....hoe heftig het ook is.... en is het dan nog iemand die je kent....komt het wel heel dichtbij.....
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: Maart 16, 2012, 11:07:54 » |
|
totally agree!!! :) @Elwin: das heftig man :shock:
|
|
|
|
|
|
|
JochemKl
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: Maart 16, 2012, 11:53:07 » |
|
Ok...soms heb je geen idee meer hoe je moet minderen (in dit geval...hoe krimp ik mijn verzameling in?)...dus ik denk ik bel vanaaf ff wat in de buurt wonende 3inchforumvriendjes om samen biertje te drinken....krijg je al kijkende naar de vitrines/koffertjes/planken etc als advies (ik vat het even samen)..."gewoon bewaren, desnoods in een bananendoos"....DAT HELPT !!! :) Wel ff relax geouwehuurd natuurlijk over auto's/topgear/3inchmodellen !
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: Maart 17, 2012, 07:01:16 » |
|
Vandaag had ik een beetje een misselijkmakend moment.... kreeg te horen dat op de gecrashte bus in Zwitzerland ook het 11 jarig dochtertje van m'n vroegere VWO klasgenoot zat.....en helaas behoorde tot de dodelijke slachtoffers.
nu, ik had het meisje nooit gezien, bedoel dat contact was er niet, maar ken(de) haar mama wel als een ontzettend lieve... jonge jonge, wie had dat ooit durven denken. Het hele voorval greep me sowieso al bij de strot, maar goddomme, het doet me eens te meer beseffen hoe graag ik m'n vrouw en kind zie... hoop het nooit mee te maken....
wou het ff kwijt .... ik hoef geen 'sterkte 'en zo te horen, daar gaat het me niet om.... ik hoorde ook van het ongeluk net als veele van ons wist ook niet wat ik hoorde het zal je maar gebeuren moet er niet aan denken het beseft je des te meer dat je echt van elke dag moet genieten hoe rot die soms ook kan zijn
|
|
|
|
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: Maart 17, 2012, 10:49:34 » |
|
Action heeft altijd leuke dingen maar koop er nooit de spuitbussen verf, want dat is echt rotzooi van zuiverste soort. je hebt gelijk wanne troep.................... :faint:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: Maart 18, 2012, 11:32:31 » |
|
das nou jammer . mijn laptop is te oud om deze an te sluiten op me sony bravia. geen ondersteuning vanwege veroudere grafischekaart.
:huh: nieuwe laptop? met HDMI aansluiting .
nou dan maar niet . :roll:
|
|
|
|
|
|
|
JV_WRC
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: Maart 18, 2012, 11:46:48 » |
|
das nou jammer . mijn laptop is te oud om deze an te sluiten op me sony bravia. geen ondersteuning vanwege veroudere grafischekaart.
:huh: nieuwe laptop? met HDMI aansluiting .
nou dan maar niet . :roll: Heb je al geprobeert om de uitgaande beeldresolutie omlaag te brengen?
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: Maart 18, 2012, 12:24:11 » |
|
flauwekul Ted, moet kunnen, of heb je een laptop van 1990? mijn laptop heeft ook geen hdmi en kan ik wel degelijk op onze Bravia aansluiten...en het beeld kun je zowel via de laptop asl via de tv in een submenu aanpassen naar je voorkeuren.
op de sony site staat ook een filmpje hoe de diverse mogelijkheden zijn, stap voor stap uitgelegd.
Laat ik zo zeggen, dacht ook eerst dat het niet ging, maar gaat wel degelijk, dus waarom jou niet ? :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: Maart 18, 2012, 12:29:30 » |
|
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: Maart 18, 2012, 01:09:24 » |
|
werkt wel . alleen had ik die van de tv aansluiting er beter op moeten zetten. :doh: maar eigenlijk ook weer onhandig zoals het staat. :shock: wel me bureaublad veranderen ......anders staat het zo prompt inbeeld dus heb ik alles maar weer terug gezet. voor presentaties mooi maar om op te werken staat het bij mij onhandig. Laptop op de voortafel met daarachter de TV. merendeels kijk je toch op de laptop . ik kan de laptop wel uit het zicht halen maar als ik wat wil intypen.... te korte vga kabel.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: Maart 18, 2012, 02:46:54 » |
|
hahaha....
och ik doe het ook alleen maar eens om wat youtube filmpjes of zo te kijken of foto's.... tis leuk dat het kan, maar of je het daarom dagelijks doet :huh:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
|