Toejoe68
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: Maart 14, 2012, 04:17:17 » |
|
Das mooi geworden vind ik zelf. Omdat mijn voorraam vrijgroot is heb ik een folie geplakt met aan weerszijde een extra baantje van glasinloodfolie ernaast geplakt . Dit heb ik gedaan omdat mijn voorraam vrij groot is zodat ik wat minder inkijk heb als dat mijn voorraam vrij groot is. Dus zodoende heb ik raamfolie als decoratie erop geplaakt vanwege mijn groot voorraam.
:huh: ik val zeker in de herhaling?...... wat ging er mis?
:huh:
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: Maart 14, 2012, 04:29:33 » |
|
zow...vandaag weer back in business....
de autosalon van Geneve was echt gaaf !!....en alle stands erg luxe ingericht en ingedeeld....Amsterdam is wat dat betreft erg karig.... Picture's laat ik van de week nog wel even zien !
ciao auke
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: Maart 14, 2012, 05:58:32 » |
|
Ik ben benieuwd Auke! :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: Maart 14, 2012, 06:35:01 » |
|
zow...vandaag weer back in business....
de autosalon van Geneve was echt gaaf !!....en alle stands erg luxe ingericht en ingedeeld....Amsterdam is wat dat betreft erg karig.... Picture's laat ik van de week nog wel even zien !
ciao auke :pics: ik kan haast niet wachten... :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: Maart 14, 2012, 07:45:27 » |
|
Ted, ik weet niet of Sjon het al gezegd heeft maar je linker achterlicht doet het niet.... :doh:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: Maart 14, 2012, 07:59:18 » |
|
Ted, ik weet niet of Sjon het al gezegd heeft maar je linker achterlicht doet het niet.... :doh: Uw is nummer 10 werd al gebeld om 4uur vanmorgen door me collega :mrgreen: ga ik morgen maken . thanks
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: Maart 14, 2012, 09:03:16 » |
|
ai ai, de contacten meegespoten laatst? :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
frank
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: Maart 15, 2012, 01:02:56 » |
|
morgenvroeg weer een spuit gaan halen in het ziekenhuis bij pijn bestrijding, het gaat langzaam aan achteruit, ik baal hier enorm van :(
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: Maart 15, 2012, 09:49:06 » |
|
succes frank , ik hoop dat het snel wat beter mag gaan met je ....
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: Maart 15, 2012, 04:59:41 » |
|
Zo'n schuur heb ik ook... alleen staat daar de stervleugelwagen in de dakgoot... :oops: in schaal 1 op 24...
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: Maart 15, 2012, 05:12:51 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: Maart 15, 2012, 07:06:01 » |
|
Ted, ik weet niet of Sjon het al gezegd heeft maar je linker achterlicht doet het niet.... :doh: Uw is nummer 10 werd al gebeld om 4uur vanmorgen door me collega :mrgreen: ga ik morgen maken . thanks That's my lucky number! Beter teveel dan geen... Gewoon zo'n LED-lampje van de Action dat scheelt bakken met geld
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: Maart 15, 2012, 07:38:22 » |
|
Action heeft altijd leuke dingen
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: Maart 15, 2012, 09:36:58 » |
|
Action heeft altijd leuke dingen maar koop er nooit de spuitbussen verf, want dat is echt rotzooi van zuiverste soort.
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: Maart 15, 2012, 09:42:18 » |
|
morgenvroeg weer een spuit gaan halen in het ziekenhuis bij pijn bestrijding, het gaat langzaam aan achteruit, ik baal hier enorm van :( Naadje Frank, herkenbaar. Denk er elke dag aan om te bellen om weer eens zo'n spuit. Na een pil en een "paar" biertjes gaat het wel weer :freak: (goed excuus ook weer ) Half jaar geleden zo'n spuit gehad. Is zo ongeveer uitgewerkt nu merk ik....
|
|
|
|
|
|
|
|