demi10
Gast
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 05, 2012, 05:51:05 » |
|
FvD ken ik (eens gesproken in Sevenum)
de boven vermelde uit maastricht ken ik niet.
Er is ook een bieder uit Maastricht die MP aan het verzieken is mbt blikken speelgoed (Tintoys/ceychellen). Deze komt ook afspraken niet na.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 05, 2012, 07:08:19 » |
|
Wordt een slecht jaar , dit jaar... heb je al gehoord welke wagen er Auto van het Jaar geworden is... :doh:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 05, 2012, 07:13:03 » |
|
Heren voorals nog : alles over MP met wel of niet verkopers / kopers die niet deugen gaarne HIER NIET PLAATSEN.
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 05, 2012, 07:23:53 » |
|
Heren voorals nog : alles over MP met wel of niet verkopers / kopers die niet deugen gaarne HIER NIET PLAATSEN. We willen snel de volgende 200 halen grt Pedro
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: Maart 05, 2012, 07:51:46 » |
|
Wordt een slecht jaar , dit jaar... heb je al gehoord welke wagen er Auto van het Jaar geworden is... :doh: Vertel (eg)Bert, Vertel!
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 05, 2012, 08:02:58 » |
|
Wordt een slecht jaar , dit jaar... heb je al gehoord welke wagen er Auto van het Jaar geworden is... :doh: Vertel (eg)Bert, Vertel! Ik zwijg... :oops: ik vertel niks... :shock: vis zelf maar verder...
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 05, 2012, 08:03:59 » |
|
Wordt een slecht jaar , dit jaar... heb je al gehoord welke wagen er Auto van het Jaar geworden is... :doh: Vertel (eg)Bert, Vertel! hey meneer Fardango :) zal ik morgen de duitse diesel meenemen? V215
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 05, 2012, 08:10:15 » |
|
hey meneer Fardango :) zal ik morgen de duitse diesel meenemen? V215 Als je maar niet met die electrische aankomt... zoem zoem zoem... :doh:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 05, 2012, 08:16:28 » |
|
Wordt een slecht jaar , dit jaar... heb je al gehoord welke wagen er Auto van het Jaar geworden is... :doh: Vertel (eg)Bert, Vertel! hey meneer Fardango :) zal ik morgen de duitse diesel meenemen? V215 Dikke Bertha bedoel je :huh:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 05, 2012, 08:51:57 » |
|
Laat maar komen! :yeah:
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 05, 2012, 09:16:21 » |
|
We zijn een paar daagjes in Disneyland Parijs geweest en wat zag ik daar als decoratie materiaal in de vitrine van een winkel liggen... Van blik, schaal, tja... 1/50? Hoe vet is dat??
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 05, 2012, 09:27:57 » |
|
:shock: heel vet :faint:
o mocht je naar huis gaan Fardango ,let dan op ! de gemeente laat het afweten met de straat verlichting :? alles is pikke donker
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 05, 2012, 09:33:12 » |
|
o mocht je naar huis gaan Fardango ,let dan op ! de gemeente laat het afweten met de straat verlichting :? alles is pikke donker oh dat is naatje... gelukkig heb ik op deze fiets normale verlichting. Ik heb het ook een keer gehad toen ik nog met LED lampjes rondreed, nou dan zie je dus geen pukkel meer, pfff
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 05, 2012, 09:35:28 » |
|
o mocht je naar huis gaan Fardango ,let dan op ! de gemeente laat het afweten met de straat verlichting :? alles is pikke donker oh dat is naatje... gelukkig heb ik op deze fiets normale verlichting. Ik heb het ook een keer gehad toen ik nog met LED lampjes rondreed, nou dan zie je dus geen pukkel meer, pfff dat kan ook een voordeel zijn .
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 05, 2012, 09:36:44 » |
|
zeker als je achter Dikke Bertha rijdt...
|
|
|
|
|
|
|
|