Duckie84
|
|
« Gepost op: December 14, 2011, 10:46:53 » |
|
Jongens. hebben jullie zin een een opdracht. wat dachten jullie om een race team te maken van twee 3 inch modellen. Dus 2 formule 1 wagens, 2 raceauto''s. 2 toerwagens. 2 trucks race of Dakar 2 Baya bugs 2 Dragsters etc. Dus 2 precies de zelfde auto's geheel naar eigen smaak maken. Met kleur- nrs- sponsers . Dus keuze genoeg . Matchbox-Norev -siku Hotwheels etc. Gewoon 2 wagens van je eigen team. En dan ergens in een topic aanmaken en showen. Idee voor 2012 Alleen een vraag aan de moderators of zo'n topic boven aan kan blijven staan. Want anders moet je hem constant omhoog vissen. Gr Sjon
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: December 14, 2011, 11:00:54 » |
|
goed en leuk idee Sjon :) ik zal deze in overige model auto,s plaatsen dan komt het beter tot zijn recht.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: December 14, 2011, 11:05:25 » |
|
Ik doe mee... !!! :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Duckie84
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: December 14, 2011, 11:11:29 » |
|
Hebben lekker even de tijd om te meimeren welk merk type en dat je 2 dezelfde hotwheels of welly's kan scoren. Is geen tijd aan verboden nou een beetje dan van 1januari tot 31 december 2012 Succes
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: December 14, 2011, 11:38:22 » |
|
Als ik het goed begrijp, Sjon, gaat het erom dat je twee dezelfde (oorspronkelijk identieke) 3"modellen verbouwt tot race- of rallywagens binnen dezelfde klasse... :?: Best een brede opdracht maar kan echt leuk worden... Bij een ander forum houden ze wedstijden in het verbouwen van één model , wie dat het mooiste doet... :!:
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: December 15, 2011, 09:46:27 » |
|
...daar komt hij nóu mee. :doh: Dit project heb ik ooit gedaan,... ...met dat idee speelde ik al jaren, voordat het uitgevoerd werd. Hoe ik dit ooit moet "toppen"? :doh: :doh:
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: December 15, 2011, 09:48:00 » |
|
Als ik het goed begrijp, Sjon, gaat het erom dat je twee dezelfde (oorspronkelijk identieke) 3"modellen verbouwt tot race- of rallywagens binnen dezelfde klasse... :?: Best een brede opdracht maar kan echt leuk worden... Bij een ander forum houden ze wedstijden in het verbouwen van één model , wie dat het mooiste doet... :!: ...en ik ken weer een ander forum, waarin verschillende modellen worden verbouwd in twee categorieën: Mild and Wild
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: December 15, 2011, 10:06:11 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Duckie84
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: December 15, 2011, 11:03:21 » |
|
Als ik het goed begrijp, Sjon, gaat het erom dat je twee dezelfde (oorspronkelijk identieke) 3"modellen verbouwt tot race- of rallywagens binnen dezelfde klasse... :?: Best een brede opdracht maar kan echt leuk worden... Bij een ander forum houden ze wedstijden in het verbouwen van één model , wie dat het mooiste doet... :!: Ja Egbert zie de foto van Ed maar mogen ook 2 dakar trucks zijn of veldcross auto's of dragsters of historisch of 2 race 2cv's als ze maar het zelfde zijn op de race nrs na dan en spiegels mogen verschillen
|
|
|
|
|
|
|
Duckie84
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: December 15, 2011, 11:04:24 » |
|
...daar komt hij nóu mee. :doh: Dit project heb ik ooit gedaan,... ...met dat idee speelde ik al jaren, voordat het uitgevoerd werd. Hoe ik dit ooit moet "toppen"? :doh: :doh: Nou jij ben klaar
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: December 15, 2011, 11:15:37 » |
|
Als ik het goed begrijp, Sjon, gaat het erom dat je twee dezelfde (oorspronkelijk identieke) 3"modellen verbouwt tot race- of rallywagens binnen dezelfde klasse... :?: Best een brede opdracht maar kan echt leuk worden... Bij een ander forum houden ze wedstijden in het verbouwen van één model , wie dat het mooiste doet... :!: Ja Egbert zie de foto van Ed maar mogen ook 2 dakar trucks zijn of veldcross auto's of dragsters of historisch of 2 race 2cv's als ze maar het zelfde zijn op de race nrs na dan en spiegels mogen verschillen Helemaal 100% helder Sjon... en dan die voorbeelden erbij... waar beginnen we nu nog aan... ? :huh:
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: December 15, 2011, 11:16:21 » |
|
Het kan alle kanten op hoor...
|
|
|
|
|
|
|
bram ascona
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: December 15, 2011, 11:39:45 » |
|
Best wel gaaf eigelijk zal morgen maar eens beginnen denk ik grts
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: December 18, 2011, 05:47:41 » |
|
erg leuk idee . ik zal ook eens kijken . misschien een amerikaan . 2 mustangs of 2 BMW,s :shock: triumph tr6 van HW ..perhaps. mogelijkheden zat . :yeah:
|
|
|
|
|
|
|
Fittie
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: December 20, 2011, 07:18:38 » |
|
Ik ga een poging doen sjon! Ben wel met nog andere dingen bezig maar dit lijkt me wel wat :) :)
|
|
|
|
|
|
|
|