Civictoria
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: November 04, 2010, 10:53:17 » |
|
:mrgreen:
ja echt waar, was nagenoeg deze kleur... ken hem ook in wit, antraciet, blauw metallic, en dit groene dan, alee, iets donkerder....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: November 04, 2010, 11:13:18 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: November 04, 2010, 11:19:51 » |
|
ja, mooi de cadillac. Ik denk overigens niet dattie die afrit ongeschonden kan nemen... Acadiane is ook netjes in die kleur.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: November 05, 2010, 10:59:16 » |
|
ja, mooi de cadillac. Ik denk overigens niet dattie die afrit ongeschonden kan nemen... Hoe komt ie dan boven ??? Want in de lift past ie ook al niet...!!
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: November 05, 2010, 02:06:23 » |
|
ja, mooi de cadillac. Ik denk overigens niet dattie die afrit ongeschonden kan nemen... Hoe komt ie dan boven ??? Want in de lift past ie ook al niet...!! :mrgreen: verplaats jullie even in de belevingswereld van een meisje van 5, en geloof me, alles is mogelijk
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: November 05, 2010, 02:35:28 » |
|
Erg gave dyane :faint: mooi strak gespoten hoor
|
|
|
|
|
|
|
Riacho
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: November 05, 2010, 08:54:53 » |
|
Ze zijn erg mooi geworden. De rode mercury is een toppertje. Acadiane: echt een gave kleur voor dat ding. Complimenten voor de kleine restauratrice :cheer:
|
|
|
|
We zien wel, daarna kunnen we altijd nog kijken.
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: November 05, 2010, 09:00:24 » |
|
zl het doorgeven en geloof me maar, na 2 avonden spelen zijn ze niet meer mint hoor :mrgreen: er is nog iets wat ze graag doet, autootjes tussen de bankschroef zetten :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VonkeFTF
Gast
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: November 06, 2010, 02:39:03 » |
|
er is nog iets wat ze graag doet, autootjes tussen de bankschroef zetten :mrgreen: En zo komt die Cad dus boven, alleen nog even uit elkaar trekken Leuk geworden!
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: November 06, 2010, 05:53:17 » |
|
er staan er weer 4 of 5 te drogen :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: November 18, 2010, 04:51:52 » |
|
ja, mooi de cadillac. Ik denk overigens niet dattie die afrit ongeschonden kan nemen... Hoe komt ie dan boven ??? Want in de lift past ie ook al niet...!! :mrgreen: verplaats jullie even in de belevingswereld van een meisje van 5, en geloof me, alles is mogelijk vastbinden aan de barbie helikopter die niet in beeld staat :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|
|