3 Inch Forum
April 07, 2025, 08:40:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Majorette LiteAce en BMW Turbo  (gelezen 10801 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jaceot
Uber spammer

All in the family

« Antwoord #15 Gepost op: November 02, 2010, 08:08:12 »

hmmm....wil graag eens een boekje van Majorette hebben, maar heb totaal nog niet gericht gezocht.

Een site met alle varianten zou handig zijn, maar heb deze nog niet echt gevonden. Overal staat wel iets van wat...

Het kleurverschil van de sticker is niet dat het vuil is ben ik al achter, het is echt een andere kleur geel of beter richting oranje. De auto zelf is ook niet vuiler dan de andere, eerder mooier. Dus ik hou de beiden in de collectie als varianten van mekaar. thumbsup

Greetz Jacco
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #16 Gepost op: November 02, 2010, 09:19:49 »

jacco ik heb nog even gekeken naar de lite ace modellen , ik heb ze zowel met de tekst made in france als zonder de tekst made in france dus het is een model uit de overgangsperiode...
Jaceot
Uber spammer

All in the family

« Antwoord #17 Gepost op: November 02, 2010, 10:18:28 »

Citaat van: "marcel"
jacco ik heb nog even gekeken naar de lite ace modellen , ik heb ze zowel met de tekst made in france als zonder de tekst made in france dus het is een model uit de overgangsperiode...

OK, bij mij is de grijze, gele en witte Lite Ace MADE IN FRANCE, de twee blauwe hebben dat niet.

Maar goed het was even een tip om te laten zien dat de tampo verschillend is van de blauwe Lite Ace modellen. thumbsup

Greetz Jacco
Danny
Uber spammer

« Antwoord #18 Gepost op: November 03, 2010, 10:18:20 »

Citaat van: "Jacco"
Citaat van: "Danny"
Citaat van: "300ZX Z31"
Heb niet direct een antwoord voor je, maar ook ik ervaar nogal eens transfer/kleurverschillen bij Majorette. Ik mis dan ook een goed Majorette-boek of website helaas... :(

franse majorette websites genoeg
er is ook een frans majorette boek

zal morgen wat foto,s plaatsen

Ik zit geregeld op een Frans majorette forum http://passion-majorette.forumactif.com/

Maar misschien zijn er nog betere, laat maar eens weten wat je voor sites kent Danny. thanks.

niet te veel kwijlen jacco is een mooie site niet meer normaal
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: