Danny
|
|
« Antwoord #150 Gepost op: Februari 17, 2011, 06:00:42 » |
|
Is dat even mooi, ik ga in de aankomende vakantie naar Oostenrijk. Daar verkochten ze vorig jaar véél Dickie en Majorette. Hopen dat ik dit jaar die nieuwe reeks tegenkom, dan neem ik ze allemaal mee. Als het van me pa mag, neem ik van ieder wel 2 mee voor mensen hier die eventueel interesse hebben. ik heb zowiezo intresse in nieuwe majorette modellen
|
|
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #151 Gepost op: Februari 17, 2011, 07:08:16 » |
|
en voor de Belgen... geen nieuwe regering, maar wel nieuwe majorettes bij de Carrefour! ook de grote schaal ligt er met meerdere modellen.... Van die regering liggen we niet zo wakker hoor. Maar van die nieuwe Majorettes ...!
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #152 Gepost op: Februari 17, 2011, 07:21:34 » |
|
en voor de Belgen... geen nieuwe regering, maar wel nieuwe majorettes bij de Carrefour! ook de grote schaal ligt er met meerdere modellen.... Van die regering liggen we niet zo wakker hoor. Maar van die nieuwe Majorettes ...! Dat was toch ook de bedoeling , dat de Belgen netjes met de handen boven de dekens gingen slapen... ...tot er eindelijk een nieuwe regering is... en gefeliciteerd met dat wereldrecord trouwens ! :doh: Maar nu maar weer terug van de politiek naar de Hete Wielen...
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #153 Gepost op: Februari 17, 2011, 08:30:50 » |
|
en voor de Belgen... geen nieuwe regering, maar wel nieuwe majorettes bij de Carrefour! ook de grote schaal ligt er met meerdere modellen.... Welke nieuwe modellen heb je gezien Elwin?
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
wilco
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #154 Gepost op: Februari 17, 2011, 09:10:05 » |
|
Gevonden bij een karstadt set met duitse polizei, feuerwehr en notartz ook de nieuwe autotransporter Uit een five-pack: bezuinigingen (?): brandweer met opgedrukte zwaailichten, hoeft de mal niet aangepast te worden en scheelt kosten voor de zwaailichtbalk, de police heeft helemaal geen zwaailichten Wilco
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #155 Gepost op: Februari 17, 2011, 09:21:48 » |
|
JAAAAA, gaaf Wilco. Dus uit Duitsland. Plaats???? Ik moet alles weten, ik zo onrustig van dat Majorette nieuws..... :freak: :faint:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #156 Gepost op: Februari 17, 2011, 09:29:37 » |
|
de megane police heb ik al gevonden vorig jaar bij de jumbo in den haag [thanks to marcel] the police decal zit trouwens omgedraaid op de moterkap bij de mijne ook
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #157 Gepost op: Februari 17, 2011, 09:51:55 » |
|
de megane police heb ik al gevonden vorig jaar bij de jumbo in den haag [thanks to marcel] the police decal zit trouwens omgedraaid op de moterkap bij de mijne ook Die decal zit goed, gebeurt bij meer hulpverleningsvoertuigen, als je er dan voor rijdt zie je de tekst goed via je spiegels...
|
|
|
|
|
|
|
VonkeFTF
Gast
|
|
« Antwoord #158 Gepost op: Februari 17, 2011, 09:52:38 » |
|
Juist!
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #159 Gepost op: Februari 17, 2011, 10:12:00 » |
|
Anders denk je wellicht dat er een taxi achter je rijdt. :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #160 Gepost op: Februari 17, 2011, 10:17:46 » |
|
en voor de Belgen... geen nieuwe regering, maar wel nieuwe majorettes bij de Carrefour! ook de grote schaal ligt er met meerdere modellen.... Welke nieuwe modellen heb je gezien Elwin? nou, niet die hierlaatst ter sprake kwamen op vanop die poster, maar wel nieuwe 300 series, en wat ik meer bedoelde was, qua distributie... Als ze nu ook de "leon en c5" batch hebben, zal de rest ook wel volgen... hoop ik
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #161 Gepost op: Februari 17, 2011, 10:19:20 » |
|
die transporter is al een oude casting... de trekker daaraantegeg ken ik niet en wil ik niet kennen 5 pack is hier ook in de winkel te krijgen....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #162 Gepost op: Februari 17, 2011, 10:30:11 » |
|
Anders denk je wellicht dat er een taxi achter je rijdt. :mrgreen: aha vandaar ik dacht een error te hebben
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #163 Gepost op: Februari 17, 2011, 11:29:49 » |
|
Anders denk je wellicht dat er een taxi achter je rijdt. :mrgreen: aha vandaar ik dacht een error te hebben Dat is zelfs niet het geval als Theo achter je rijdt... :doh:
|
|
|
|
|
|
|
MjrttNrv
|
|
« Antwoord #164 Gepost op: Mei 06, 2011, 05:47:12 » |
|