Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Februari 22, 2008, 10:28:51 » |
|
Zo, opgelost!
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 28, 2008, 09:21:53 » |
|
Owww. Dit wordt gaaf!!! Je kunt ze binnenkort reserveren via m'n website.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 28, 2008, 10:29:33 » |
|
Ziet er goed uit! Beetje oud en nieuw, niet een compleet nieuwe serie, als bij Audi.
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 28, 2008, 11:03:03 » |
|
ik zie al een paar mooitjus de T1 , 181 , de golf I..........AAAAAAAAAAAAAAMEN :faint:
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: Maart 28, 2008, 02:11:51 » |
|
ja daar zitten inderdaad mooie tussen zeg :faint:
even je website in de gaten houden henri :mrgreen: of anders gauw komen shoppen bij je in de nieuwe winkel
groetjes marcel
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 28, 2008, 02:45:29 » |
|
Beetje jammer is dat het wel modellen zijn die min of meer al eens gedaan zijn. Het was leuk geweest om eens wat anders te zien. Ik bedoel de Kever en de Transporter zijn al zoveel gedaan... Dat is mijn kritiek, voor de rest okee hoor :)
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 28, 2008, 10:35:32 » |
|
Beetje jammer is dat het wel modellen zijn die min of meer al eens gedaan zijn. Het was leuk geweest om eens wat anders te zien. Ik bedoel de Kever en de Transporter zijn al zoveel gedaan... Dat is mijn kritiek, voor de rest okee hoor :) Dat is wat ook al eerste dacht, mijn keuze zou denk ik vallen op de rode GTI, olijfgroene 181 en de gele W12, :amen:
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 28, 2008, 10:55:07 » |
|
Yep, de 181 en de Golf I GTI zijn leuke keuzes, de rest meer van hetzelfde helaas. Wachten is op echt spannende keuzes zoals bijv. een Karmann Ghia typ 34, een SP2 of zelfs een Santana.
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 28, 2008, 11:01:29 » |
|
Yep, de 181 en de Golf I GTI zijn leuke keuzes, de rest meer van hetzelfde helaas. Wachten is op echt spannende keuzes zoals bijv. een Karmann Ghia typ 34, een SP2 of zelfs een Santana. ojaa, ik las juist een artikel over de SP-2 in het blad "Auto Motor Klassiek" ... wat een gave VW is dat, is daar überhaupt een 3-inch model van?
|
|
|
|
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 28, 2008, 11:11:47 » |
|
Ken er uberhaupt geen model van eigenlijk. Mijn vader heeft een enorme collectie Volkswagens, maar daar zit maar 1 Braziliaans modelletje tussen (een 1/50 blow mould Brasilia, een type met 411/412 Variant-trekjes). Er zullen vast wel meer modelletjes zijn van de typisch Braziliaanse VW-types, maar die kom je hier in Europa vrijwel niet tegen.
|
|
|
|
|
|
|
Peter Parker
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 29, 2008, 02:17:20 » |
|
ja ik mis ook een paar leuke andere oldtimers van vw, dit is wel erg veilig, heus wel mooi, maar al zo vaak gedaan
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 29, 2008, 02:26:02 » |
|
Ja dit is typisch Kyosho: voor een 'nieuw' merk eerst de gouwe ouwe uitbrengen en later wat meer bijzondere modellen.
Neemt niet weg dat dit zondermeer een zeer fraaie release gaat worden, zij het dat het meeste al aanwezig is in 1/64.
De modellen kunnen gereserveerd worden via mijn website, ik heb ze zojuist toegevoegd.
|
|
|
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 29, 2008, 04:31:32 » |
|
ja ik mis ook een paar leuke andere oldtimers van vw, dit is wel erg veilig, heus wel mooi, maar al zo vaak gedaan Beetje jammer is dat het wel modellen zijn die min of meer al eens gedaan zijn. Het was leuk geweest om eens wat anders te zien. Ik bedoel de Kever en de Transporter zijn al zoveel gedaan... Dat is mijn kritiek, voor de rest okee hoor :) Daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in. Jada en/of Maisto heeft de oude VW's (Kever, bus, Karmann en Thing/181) ook wel in het programma, maar meestal enigszins customized. Deze originele Kyosho spreken mij ook meer aan, t.o.v. de Topchop's met veel te brede en grote wielen. :roll: Jammer dat er nog geen mooie Type 3 bij zit, deze heeft Maisto dan weer als Custom.
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
Duckie84
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 30, 2008, 05:55:28 » |
|
ik zie al een paar mooitjus de T1 , 181 , de golf I..........AAAAAAAAAAAAAAMEN :faint: Ga ik ook voor plus de 1303 :faint:
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 30, 2008, 09:01:38 » |
|
die tiguan had er best bij gemogen... ik kwam er vanmiddag eentje tegen...een witte :shock: ..en volgens mij zat Erica Terpstra erin..maar wel mooie wagen...
ciao Auke
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
|