3 Inch Forum
April 06, 2025, 08:52:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: matchbox error of variant???  (gelezen 7442 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
bram ascona
Beginnend spammer

« Gepost op: Mei 24, 2016, 09:00:28 »

heb deze nu al 2 keer met 2 verschillende wielen voor en achter is dit nu een error af een echte variant?
voor 4spaaks achter 5spaaks wieltjes

Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 24, 2016, 09:09:46 »

Heb ze ook al tegengekomen : Hier ze je zowel eens met 5 spoke van voor en van achteraan.

[/URL]

[/URL]

De meeste noemen ze een error, maar gezien jij er ook al hebt begin ik te geloven in een variatie.
bram ascona
Beginnend spammer

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 24, 2016, 09:10:46 »

dan ms toch eerder een variant?  icon_scratch

Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 24, 2016, 09:12:54 »

dan ms toch eerder een variant?  icon_scratch
Ik heb ze toeval gevonden, blijkbaar nog niemand anders of ze hebben er weinig aandacht gegeven door het feit dat de wielen zwart zijn. Als er nu nog iemand ze vindt is het normaal dat ze toch varianten kunnen zijn.  downtown
Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 24, 2016, 09:15:40 »

Als je ze niet spaart altijd kandidaat. argue
bram ascona
Beginnend spammer

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 25, 2016, 06:23:25 »

Aangezien de vooras door een eenvoudig te verwijderen clip is gemonteerd geloof ik bij dit model niet in een variant, je kan er in principe om het even wat van maken, en beide wieltypes zijn gangbaar bij het model. Als het bij de trailer zou voorkomen zou het meer voor discussie vatbaar zijn.
Klopt niet wat ke zegt bij dit model is alles vast geklonken aan de onderkant is niet zo alles de vroeger super fast met het klipje.
Dus je kan ze niet veranderen bij dit model zonder de truck opden te boren.

Pierkemimi
Lekker bezig
**

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 25, 2016, 09:17:27 »

Aangezien de vooras door een eenvoudig te verwijderen clip is gemonteerd geloof ik bij dit model niet in een variant, je kan er in principe om het even wat van maken, en beide wieltypes zijn gangbaar bij het model. Als het bij de trailer zou voorkomen zou het meer voor discussie vatbaar zijn.
Klopt niet wat ke zegt bij dit model is alles vast geklonken aan de onderkant is niet zo alles de vroeger super fast met het klipje.
Dus je kan ze niet veranderen bij dit model zonder de truck opden te boren.

Volledig eens met je. Ook het feit dat je het model nu niet zo duur is om dit te veranderen ook.
Je zou het model kapot maken indien je dit zou doen.
300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 25, 2016, 09:41:08 »

Ik vermoed dat dit gewoon een menselijke fout bij de productie is geweest, verkeerde bakje uit het onderdeel-magazijn meegenomen misschien en dan heb je zo een hele batch 'errors' . En feitelijk is het dan geen error meer maar een variant lijkt me  icon_biggrin Hoeft overigens geen fout geweest te zijn natuurlijk, kan ook een beslissing op management-niveau geweest zijn dat oude voorraad eerst opgemaakt moest worden voor men nieuwe ging produceren. Anyway, error of bewuste keuze, voor ons verzamelaars hebben ze het toendertijd onbewust wel leuker gemaakt!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: