3 Inch Forum
November 01, 2024, 09:33:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Commer icetruck van efsi en corgy  (gelezen 6309 keer)
0 geregistreerde leden en 7 gasten bekijken dit topic.
Hansjawa
Lekker bezig
**

« Gepost op: Januari 03, 2016, 02:06:14 »

Ik had al eens een commer ice truck gerestaureerd ,had hem in houten gekocht als wrak en wist dat er bijna alles er nog voor te krijgen is ,hij is mooi gelukt en met een repro doosje erbij is alles als nieuw.
Ik had nog een aantal commertjes van efsi en heb een soort mini my gemaakt van de grote broer.
Had me wel vergist in de blauwe kleur die lichter had moeten zijn dus ik maak er nog een in de precies juiste kleuren.

Almost a memory
niva
Beginnend spammer

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 03, 2016, 02:37:24 »

Mooi gedaan!

LR110
Spammert

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 03, 2016, 02:51:48 »

mooi gedaan, heb je de zijkant uitgeslepen ?
Robby
Global Moderator
Forum Freak

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 03, 2016, 04:40:38 »

Twee zeer geslaagde projectjes icon_thumleft
De Corgi wat simpeler omdat daar nog veel voor te krijgen was, maar de Efsi scoort dan veel hoger glasses9 glasses9 glasses9 glasses9
Mooi spuitwerk thumbsup

In elke volwassene schuilt een kind
Hansjawa
Lekker bezig
**

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2016, 04:44:03 »

mooi gedaan, heb je de zijkant uitgeslepen ?
Yep met het dremeltje uitgeslepen daarna nog even vijlen.

Almost a memory
daffies
Spammert

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 03, 2016, 08:39:22 »

Ik had al eens een commer ice truck gerestaureerd ,had hem in houten gekocht als wrak en wist dat er bijna alles er nog voor te krijgen is ,hij is mooi gelukt en met een repro doosje erbij is alles als nieuw.
Ik had nog een aantal commertjes van efsi en heb een soort mini my gemaakt van de grote broer.
Had me wel vergist in de blauwe kleur die lichter had moeten zijn dus ik maak er nog een in de precies juiste kleuren.

Mooi gelukt, maar als je toch nog in de goede kleurstelling opnieuw wil beginnen, waarom pak je dan niet dezelfde schaal? B.v. en Commer van Lion Car. Die zijn als opknappers nog wel te vinden voor heel weinig geld.

ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
Hansjawa
Lekker bezig
**

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 03, 2016, 08:58:02 »

Mooi gelukt, maar als je toch nog in de goede kleurstelling opnieuw wil beginnen, waarom pak je dan niet dezelfde schaal? B.v. en Commer van Lion Car. Die zijn als opknappers nog wel te vinden voor heel weinig geld.
Kijk eens wat ik al opgezocht had,we dachten het zelfde

Almost a memory
busjes-gek
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 03, 2016, 09:08:47 »

Kijk eens wat ik al opgezocht had,we dachten het zelfde

Deze ga hopelijk toch niet ombouwen!
Aad A
Beginnend spammer

« Antwoord #8 Gepost op: Januari 04, 2016, 12:44:20 »

Prachtig restauratiewerk.
En zoals al gezegd de Lioncar zou ik ook niet verbouwen, er zijn vast wel mindere te vinden om om te bouwen.
Hansjawa
Lekker bezig
**

« Antwoord #9 Gepost op: Januari 04, 2016, 04:24:05 »

Prachtig restauratiewerk.
En zoals al gezegd de Lioncar zou ik ook niet verbouwen, er zijn vast wel mindere te vinden om om te bouwen.
Je kent me Aad,ik zorg er altijd voor dat ik nog wel een origineel model over heb.
Moet ze ff zoeken maar ik heb zeker 3 modellen van de commer waarvan 1 in slechte staat ik denk dat ik die toch wel kan opofferen.

Almost a memory
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: