Misschien hebben we dit al is gedaan, maar dan nogmaals als de moderatoren het toelaten

.
Post hier een foto van jouw mooiste auto's (1/1) in 3inch schaal.
Ik dacht aan een top tien, maar wegens te moeilijk om me te beperken tot een top tien, heb ik er een top 15 van gemaakt

1 : de dit jaar ons verlatende defender 110
2 : Volvo 245 geproduceerde periode van 1975 tot 1993,en dan tel ik de 145 nog niet mee.
3 : Fiat Panda, mooiste blokkendoos ooit, praktisch, goedkoop, zelfs in 4x4 gemaakt.
4 : Bentley continental Gt, ongelooflijke lijnen, enig in zijn soort, sportwagen en grote coupé
5 : Chevrolet suburban, enorm groot, enorm mooi, enorm praktisch zowel terreinwagen als bus als verhuiswagen
6 : Lotus esprit, tijdloze sportwagen, een echte sportwagen hoeft niet altijd een enorme cilinderinhoud of PK's te hebben
7 : Porsche 928, Porsche, grote coupé en sportwagen tegelijk, zelfs ronde lijnen kunnen mooi zijn (zie ook Bentley)
8 : Hummer H1, kan alles en overal, 1 nadeel : een beetje klein van binnen, maar dat maakt zijn perfecte lijnenspel dan weer goed

9 : Jaguar XJ 40, geen enkele 4 deurs sedan heeft deze subtiele combinatie van sportief uiterlijk en praktisch gebruik
10 : Mercedes G zie ook defender en hummer maar deze heeft de klasse om als oorlogsmachine/expeditievoertuig/landbouwvoertuig/limo ingezet te kunnen worden.
11 : Discovery klasse 4x4 met uniek profiel langs alle kanten
12 : Lamborghini Countach : UNIEK MODEL zoals de discovery, langs alle kanten met geen ander model te vergelijken (underdog t.o.v. Ferrari)
13 : VW T2 : Praktisch, ongelooflijk lange levensloop en dat voor een simpele bestelwagen/bus
14 : Jeep Cherokee hier vind ik geen uitleg voor

, hij is gewoon ongelooflijk mooi
15: Matra rancho, weer zo'n onvergelijkbare auto, praktisch, apart en mooi design, uitzicht van een 4x4 maar is het niet,nooit geëvenaard