mazdaman
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 21, 2014, 06:25:12 » |
|
het moet daar levensgevaarlijk zijn! stel je voor, je zit daar vrolijk in je MoonBuggie rondjes te draaien en plots isser een stukje maan weg... zouden ze daar ook een apart verkeersbord voor hebben, voor verdwijnende maan?
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 14, 2014, 11:12:54 » |
|
Deze nacht was het volle maan. Minder spectaculair om te fotograferen, maar toch nog steeds indrukwekkend.
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 18, 2014, 04:13:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: September 12, 2014, 11:04:15 » |
|
Vanavond stond ze weer schoon de maan, hoe mooier de maan hoe beter het weer Ik heb er nog even van genoten, het zijn mijn laatste vakantiedagen
|
|
« Laatste verandering: September 12, 2014, 11:05:57 door Robby »
|
|
|
|
|
skylark007
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: September 14, 2014, 01:39:50 » |
|
het blijven heel mooie foto's welk stukje maan er ook mist en hoe donker fascinerend , zou mr spock zeggen. gerard
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: September 15, 2014, 02:57:10 » |
|
Dit is de eerste keer dat ik de maan en een ster samen op de foto krijg. Rechtsonder de foto, en neen , het is geen foutje van het toestel
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 04, 2014, 06:24:39 » |
|
Een vroege avond maan, gisterenavond rond 19.00 h.
|
|
« Laatste verandering: Oktober 04, 2014, 11:12:58 door Robby »
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 06, 2014, 05:31:49 » |
|
Knappe foto's Robby! Maarre ... waar woont dat maanmannetje nu eigenlijk? Ik zie nergens een huisje? ...
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 06, 2014, 07:38:35 » |
|
Bij "maan" denk ik meestal eerder aan dit.... wellicht omdat ik hier zelf een handje aan had vroeger, aan "moonen" :)
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 06, 2014, 07:40:21 » |
|
Knappe foto's Robby! Maarre ... waar woont dat maanmannetje nu eigenlijk? Ik zie nergens een huisje? ... Ge vergist u schromelijk Mannetje in de maan is een sprookje uit 1857 en bestaat dus helemaal niet. Zoek dus niet verder naar een huisje, want er woont niemand Janneke is de Belgische benaming voor onze maan, en dat om sprookjes aantrekkelijker te maken. Onze maan (de maan van de aarde) heet eigenlijk Maan, wat voor de kinderen niet interessant is
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 06, 2014, 07:56:51 » |
|
Maar hoe heet de zon dan? Desnoods in het Nederbelgs... Ik vind een mannelijke naam voor de maan eigenlijk beter passen trouwens. De zon is toch veel vrouwelijker...
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 06, 2014, 08:11:44 » |
|
Maar Janneke is wel een mooie naam...
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 06, 2014, 08:17:46 » |
|
Maar Janneke is wel een mooie naam...
Anneke is nog mooier... de naam bedoel ik dan hè... en verder ook uiteraard...
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 07, 2014, 07:16:50 » |
|
Maar hoe heet de zon dan? Desnoods in het Nederbelgs... Ik vind een mannelijke naam voor de maan eigenlijk beter passen trouwens. De zon is toch veel vrouwelijker... Janneke is wel degelijk een jongensnaam. Dit is een koosnaampje voor Jan, zoals bij jullie Jantje (Smit) De Zon daarentegen heeft geen Vlaamse naam, maar Zon wordt dan ook weer een koosnaampje door zonnetje te zeggen
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 07, 2014, 03:58:46 » |
|
Maar hoe heet de zon dan? Desnoods in het Nederbelgs... Ik vind een mannelijke naam voor de maan eigenlijk beter passen trouwens. De zon is toch veel vrouwelijker... Janneke is wel degelijk een jongensnaam. Dit is een koosnaampje voor Jan, zoals bij jullie Jantje (Smit) De Zon daarentegen heeft geen Vlaamse naam, maar Zon wordt dan ook weer een koosnaampje door zonnetje te zeggen Hier in Nederland is Janneke echter een meisjesnaam.
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
|