3 Inch Forum
November 24, 2024, 09:23:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Matchbox 2013  (gelezen 106254 keer)
0 geregistreerde leden en 21 gasten bekijken dit topic.
LoD
Lekker bezig
**

« Antwoord #75 Gepost op: Juli 25, 2013, 08:38:51 »

Dank Marcel,

dan gaat dat een redelijk onmogelijke opgave worden, want deze jongens gaan alleen nog maar duurder worden, ben ik bang.
Enfin, gelukkig hebben we de foto's nog  icon_biggrin.
kevin vansteenkiste
Beginnend spammer

« Antwoord #76 Gepost op: Juli 25, 2013, 02:41:21 »

Ik sta wild van de Buick fire chief  :o
matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #77 Gepost op: Juli 25, 2013, 08:51:33 »

31 aug live te zien in sgravensdeel met ander moois, neem jij je mooi Corgi display mee Kevin?
kevin vansteenkiste
Beginnend spammer

« Antwoord #78 Gepost op: Juli 25, 2013, 11:51:50 »

31 aug live te zien in sgravensdeel met ander moois, neem jij je mooi Corgi display mee Kevin?

Kom nooit in 's Gravendeel. Maar ik zal er eens over nadenken....
matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #79 Gepost op: Juli 26, 2013, 01:29:39 »

Kom nooit in 's Gravendeel. Maar ik zal er eens over nadenken....

Zeker doen Kevin.
Topevenement van het jaar !
Meer info hier:
http://3inchforum.nl/index.php/topic,17956.15.html

matchboxmarcel
matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #80 Gepost op: Juli 26, 2013, 04:34:03 »

Dank Marcel,

dan gaat dat een redelijk onmogelijke opgave worden, want deze jongens gaan alleen nog maar duurder worden, ben ik bang.
Enfin, gelukkig hebben we de foto's nog  icon_biggrin.

Er is er net 1 verkocht voor iets over de 80 usd + verzending maar iedereen wil hem nu dus de prijzen zullen nog wel wat hierop teruglopen. Gelukkig kende ik verschillende verzamelaars die er afgelopen weekend waren en een model voor me konden bemachtigen.

matchboxmarcel
matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #81 Gepost op: Juli 28, 2013, 11:37:03 »

Artikel in de duitse krant DER SPIEGEL.
Waar blijven de nederlandse bladen NAMAC en MODELAUTO nu eens om aandacht te besteden aan het feit dat MATCHBOX dit jaar 60 jaar bestaat?
In Engeland, Belgie, Duitsland en Oostenrijk besteed de pers er wel aandacht aan.
Het ligt niet aan de verzamelaars want die hebben de bladen al diverse keren benaderd.

http://www.spiegel.de/auto/aktuell/spielzeugautos-von-matchbox-jubilaeum-der-kinderzimmer-flitzer-a-911850.html

matchboxmarcel

matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #82 Gepost op: Juli 28, 2013, 04:01:49 »

Een bevriende verzamelaar in Engeland vond deze 10 pack voor mij vandaag bij zijn lokale Tesco store.
Ik had hem gisteren een email gestuurd eens uit te kijken nadat ik op een Matchbox forum had gezien dat er 10 packs bij Tesco zouden zijn.
Op de Tesco website leken dat oude 10 packs te zijn van een paar geleden en sommige verzamelaars meldden dat ook op het forum.
Bob vond echter de pack die ik wilde met Exclusive Mini in het zwart.

Zoals je kunt zien verkoopt de Tesco deze 10 packs nu voor 10 pond.
Ik ben blij dat Mattel ook op deze pack de tekening heeft gezet van de speciale Mini in het zwart (maar de tekening is wel kleiner dan op de Amerikaanse 9 packs) Zal nog wel even duren voordat ik de 10 pack hier heb want ik ontmoet Bob pas weer als ik 14 september naar de beurs in Sandown ga.

Dit is de 9 pack met zwarte Mini zoals die in Amerika is te vinden en die ik al een tijdje in mijn verzameling heb.

marcel
LoD
Lekker bezig
**

« Antwoord #83 Gepost op: Juli 29, 2013, 02:09:43 »

Even een domme vraag, maar hoe special zijn die speciale mini's nu eigenlijk? Ik kwam gister bij de Blokker een 10?-pack tegen met een Ford Mustang Boss special miniature, ( maar die was te lelijk qua casting om beet te pakken, dus ik heb het pack laten staan ).
Gaat het alleen om kleurvariaties, of is het interessanter?
matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #84 Gepost op: Juli 29, 2013, 06:27:26 »

Deze Mini is er in deze zwarte kleur alleen in de pack en komt niet als single.
Deze Mini casting is er in andere kleuren wel los geweest, de laatste was een rode met bedrukking. De overige modellen van de set komen wel los, een domme zet van Matchbox. Een aantal jaren geleden hadden we nog packs waarbij alle modellen in de set niet in die kleurstelling los uitkwamen.
Hier zie je de andere 9 kleuren van dezelfde casting van die Mini. In de link kan je steeds op iedere foto klikken voor een vergroting.

http://mb-db.co.uk/showcar.php?num=765

marcel
« Laatste verandering: Juli 29, 2013, 07:30:43 door matchboxmarcel » Gelogd
LoD
Lekker bezig
**

« Antwoord #85 Gepost op: Juli 29, 2013, 09:14:18 »

Ah, eigenlijk dus alleen kleurvariaties. Had gehoopt op bijvooorbeeld een taxi-, politie- of brandweervariant oid...
Merci voor de info  :).
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: Juli 29, 2013, 11:24:28 »

Ah, eigenlijk dus alleen kleurvariaties. Had gehoopt op bijvooorbeeld een taxi-, politie- of brandweervariant oid...
Merci voor de info  :).
De taxi uitvoering heb ik zelf gemaakt  ;D
LoD
Lekker bezig
**

« Antwoord #87 Gepost op: Juli 29, 2013, 11:50:19 »

Waarom verbaast me dat niet...  ;D
Heb vroeger wel gerestaureerd en verbouwd, maar voorlopig houd ik het maar bij wat krentjes uit de overvolle modelautopap die ons maandelijks weer wordt voorgeschoteld  thumbsup.
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #88 Gepost op: Juli 29, 2013, 12:01:49 »

Waarom verbaast me dat niet...  ;D
Heb vroeger wel gerestaureerd en verbouwd, maar voorlopig houd ik het maar bij wat krentjes uit de overvolle modelautopap die ons maandelijks weer wordt voorgeschoteld  thumbsup.
;D ;D ;D
matchboxmarcel
Lekker bezig
**

« Antwoord #89 Gepost op: Augustus 04, 2013, 11:56:26 »

Ook vanwege het 60-jarig bestaan deze Gift Pack Exclusive Austin Mini Cooper, VW Karmann Ghia and Porsche 914...

John Nijhuis neemt deze 10 packs 31 aug mee naar s'gravensdeel (15 euro begreep ik per pack, wat goedkoper is dan ze op te laten sturen vanuit de UK) In de 10 pack met zwarte mini zit een Karmann Ghia die niet te los in die kleur te vinden is. (komt verder alleen nog in een 5 pack voor)

http://www.mbxforum.com/01-News/036-Multipacks/jnnews3m.php

marcel
« Laatste verandering: Augustus 04, 2013, 11:59:56 door matchboxmarcel » Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Omhoog
  Print  

Ga naar: