3 Inch Forum
November 23, 2024, 02:21:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 121   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Chat topic VI  (gelezen 878350 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #1695 Gepost op: November 25, 2015, 10:19:10 »

Tja, een paar gedachten van mij hierover....

Ik zie facebook ook als een 'concurrent' ....waarom? De leden waar ik een band mee voel, heb ik ook daar als "vriend", ik tref die ook op andere pagina's ( nogal logisch, vaak dezelfde interesses) en ik kan daar ook over andere zaken met ze lachen, babbelen , info uitwisselen, dan enkel 3 inch....

Laat ik zo zeggen, qua databank en naslagwerk vind ik het forum beter, qua snelheid (nieuwsfeitjes) en contacten leggen met andere doelgroepen vind ik facebook beter...

Zelf beheer ik met een ander forumlid van hier een  Honda model pagina, het ledenaantal groeit iedere dag.... ok, het gaat europees, dan wel global, dus buiten een (hoogstens) handvol vriendschappen gaat het niet verder (qua contact in levende lijve)....maar de input is 100x meer dan op het forum op het gebied van Honda....

En laten we eerlijk zijn, de 'oude garde' kent elkaar wel, en wat ik zelf merk, je helpt elkaar ook buiten het forum aan modellen of tips of whatever....Het forum was daar toch de basis in.....en dat is verder gegaan.....

En wat ik nog altijd blijf zeggen, het forum is niet mijn hobby, de autootjes wel...:)

Desalniettemin blijf ik het forum een warm hart toedragen....

One life, live it!
cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #1696 Gepost op: November 25, 2015, 11:31:27 »

Ja is waar, faceboek is een concurent, ik zelf heb niks met facebook, kijk er gem per maand een paaar keer maar op, ik zelf vind dit medium onpersoonlijk, het forum vind ik leuker, waarom??

Je kent de mensen meestal wel, en facebook zitten vele ( vrienden) die je niet eens kent, is te onpersoonlijk, en leden van het forum ontmoeten elkaar meerdere keren per jaar, veel leuker.

Vandaar dat ik ook die meeting in januari steeds doe, a, erg leuk ondanks veel werk, en B je ontmoet de mensen echt, en jullie kunnen met elkaar in het echt praten.... thumbsup

Loves Corvettes but other models are also nice
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #1697 Gepost op: November 26, 2015, 10:56:09 »

De vrienden oo Facebook die je niet kent heb je zelf in de hand, Cor. Je moet niet iedereen toevoegen. De pagina's, waarop o.a. Elwin doelt, zijn pagina's op Facebook over een bepaald onderwerp, een soort forum op Facebook zo je wilt. Waarbij je daar direct foto's kan uploaden en dus veel sneller een update kan plaatsen.

Ik weet dus niet of het zo onpersoonlijk is zoals je schrijft. Ik denk dat voor iedereen anders is.

Ik voor mijzelf merk dat er een bepaalde verzadiging is. Ik heb minder vrije tijd dan vroeger, dus dan moet je keuzes maken wat je doet.

Dries
Uber spammer

« Antwoord #1698 Gepost op: November 26, 2015, 06:21:22 »

Zo is dat Jan, keuzes maken. Ik ben zelf helemaal niet bekend met Facebook. Bewust niet, want ik zie in mijn omgeving hoeveel tijd dat opslokt. De tijd die ik besteed hier op het forum, MP, Ebay etc. is al genoeg.

Anderen leggen de hobby even opzij om dezelfde reden, allemaal heel plausibel natuurlijk. Waarschijnlijk daarom zijn een aantal veelposters wat minder aktief.

demi10
Gast
« Antwoord #1699 Gepost op: November 26, 2015, 07:24:56 »

Ik ben een beetje actief op FB... maar voor ieder merk een aparte FB-groep vind ik te gek. Met de algemene, waar ieder merk ter sprake kan komen, heb je meer dan genoeg.

director En de Namac groep..... dezelfde kolder met regeltjes zoals ze op de beurs te werk gaan. FB is internationaal...en dan komt er ophef over dat er iemand in het Engels schrijft. Ik snap die gasten (mods) daar niet  argue. Dan zouden ze in Houten iedere niet-nederlands-sprekende bezoeker niet moeten toelaten....  icon_clown icon_clown

zo, genoeg gal gespuwd   puke
cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #1700 Gepost op: November 26, 2015, 07:47:45 »

TJA de redenen hierboven zeggen toch alles, je kan maar op een punt focussen vind ik, en dan is dit forum leuker, en al die facebook sites oid, ik vind er niks aan, kijk er zo weinig naar, an inderdaad als ik collega`s zie en andere, die kunnen niet meer normaal praten alleen die telefoon zitten ze mee.

Nee dan zit ik elke avond een uurtje achter de pc, vind ik genoeg...

OUWE L.............. ja zeker hoop ik te worden later als ik groot ben thumbsup

Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #1701 Gepost op: November 26, 2015, 10:06:38 »

Kijk , dat vind ik nu vreemd... een uurtje achter de PC zitten...... Wat is daar nu aan?  icon_clown icon_clown icon_geek icon_joker icon_jokercolor

One life, live it!
demi10
Gast
« Antwoord #1702 Gepost op: November 26, 2015, 10:36:55 »

Kijk , dat vind ik nu vreemd... een uurtje achter de PC zitten...... Wat is daar nu aan?  icon_clown icon_clown icon_geek icon_joker icon_jokercolor
de rest van de tijd heeft ie de laptop en de Ipad  icon_blackeye
cor
Goeroe
Uber spammer

« Antwoord #1703 Gepost op: November 26, 2015, 10:49:46 »

OKE OKE meestal zit ik ervoor heren, maar kan het scherm wel omdraaien icon_geek
Stelletje malle jongens violent1

VetteEd
Global Moderator
Forum Freak

« Antwoord #1704 Gepost op: November 27, 2015, 04:50:39 »

Ook ik ben de laatste tijd (lees maanden/jaar) wat minder actief. Ik ben met vlagen héél actief met de autootjes (en de fora) en dan weer een hele tijd niet of nauwelijks. Ik kijk iedere dag op het forum, maar post wat minder dan in het verleden, vooral omdat ik niet alles meer kan bijhouden.  dontknow

Facebook doe ik niks mee, dan kom ik helemaal niet meer toe aan het afstoffen van en rijden met de autootjes. violent1
Galaxie-Wil
Uber spammer

[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.

« Antwoord #1705 Gepost op: November 27, 2015, 05:21:54 »

Aan mij ligt het niet. Bijna elke dag wat te posten en plaatjes om te kijken voor de manne icon_salut

Awsome: http://www.intagme.com/__dmax_/
« Laatste verandering: November 28, 2015, 02:35:10 door Wil » Gelogd
Egbert2CV
Uber spammer

« Antwoord #1706 Gepost op: December 04, 2015, 05:58:45 »

Omdat de modelauto- en auto-onderdelenwinkel in Apeldoorn die ik gisteren bezocht vooral
géén 3 inch heeft zet ik 'm maar niet in het 3 inch winkeloverzicht.

Vooral veel 1 op 43 en ook een aantal grotere modellen plus trucks in hun eigen schaal 1 op 50
Een paar kleinere modellen, een restpartij half nul (1 op 87) en wat tinnen modellen (1 op 72?)

www.api-modelautos.nl/shop/nl/

De winkel dicht bij de binnenstad van Apeldoorn heeft twee ingangen, de andere zie je op de site
Hugo
Uber spammer

« Antwoord #1707 Gepost op: December 05, 2015, 11:04:06 »

5 december:

Roses are red,
violets are blue,
some poets rhyme,
but not this.
Galaxie-Wil
Uber spammer

[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.

« Antwoord #1708 Gepost op: December 06, 2015, 04:28:49 »

Die Hugo, hij kan rijmen en dichten zonder z'n hemd op te tillen.
Egbert2CV
Uber spammer

« Antwoord #1709 Gepost op: December 06, 2015, 06:45:57 »

Schoolmeester houdt een wedstrijd in de klas: Kinderen, wie kan er goed rijmen en dichten?
Jantje: Kurk in je kont. Meester: Jantje, dat rijmt niet. Jantje: Klopt, maar het dicht wel...  evil6
Pagina's: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 121   Omhoog
  Print  

Ga naar: