Civictoria
|
|
« Gepost op: April 25, 2011, 11:31:13 » |
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 04, 2012, 08:21:46 door Civictoria »
|
|
One life, live it!
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: April 25, 2011, 11:58:06 » |
|
gave bak blijft dat en helemaal zoals jij hem gemaakt hebt :faint:
|
|
|
|
|
|
|
vw freak
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: April 25, 2011, 12:23:08 » |
|
:shock: gaaf :faint: :faint: :amen:
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: April 25, 2011, 03:20:48 » |
|
Dit is een leuk model om te pimpen. Vind ze alle 4 leuk, maar ja die witte met zwarte velgen is toch wel de mooiste. Kweenie....heb er wat mee :mrgreen:
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
LR110
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: April 25, 2011, 05:03:01 » |
|
Alle 4 zijn ze zeer mooi, kan nie kiezen. Heb ook wel iets met dit model, goeie keuze geweest van VW. Unieke snuit, toch een golf en toch ook weer een pick up. VW kan het wel met de pick ups, de amarok is ook zeer geslaagd. zelfs toen ze de hi lux gebruikten was de taro een geslaagd model. VW : busjes, station wagons, pick ups, een topmerk
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: April 25, 2011, 07:30:44 » |
|
Moest ik toch maar eens naar de handendokter wegens toenemende jeuk aan de beide handen... mooi zeg ! :shock: En die VOLKSWAGEN decals , waarmee maak je die of heb je dat elders al eens verteld misschien ?
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: April 25, 2011, 07:48:54 » |
|
Moest ik toch maar eens naar de handendokter wegens toenemende jeuk aan de beide handen... mooi zeg ! :shock: En die VOLKSWAGEN decals , waarmee maak je die of heb je dat elders al eens verteld misschien ? thanks! de decals maak ik als volgt, met Word gewoon een geschikt lettertype kiezen, dan klein ( 7punts of zo) een woordje tikken, velletje doorzichtig decalpapier in de laserprinter leggen, afdrukken, dan netjes uitknippen, in lauw water, op het model, en dan met een laagje blanke lak of decalfilm sealen, en klaar is eh.... Elwin... greetz!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: April 25, 2011, 07:50:56 » |
|
Dit is een leuk model om te pimpen. Vind ze alle 4 leuk, maar ja die witte met zwarte velgen is toch wel de mooiste. Kweenie....heb er wat mee :mrgreen: Vind die ook het mooist, denk gewoon de kleurencombi, het geel past mooi met het beige, en dat past weer mooi met de "smoke" ruiten... de zwarte wielen geven dan weer een mooi contrast... zo iets is het meer denk ik :mrgreen:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: April 25, 2011, 08:14:45 » |
|
Moest ik toch maar eens naar de handendokter wegens toenemende jeuk aan de beide handen... mooi zeg ! :shock: En die VOLKSWAGEN decals , waarmee maak je die of heb je dat elders al eens verteld misschien ? thanks! de decals maak ik als volgt, met Word gewoon een geschikt lettertype kiezen, dan klein ( 7punts of zo) een woordje tikken, velletje doorzichtig decalpapier in de laserprinter leggen, afdrukken, dan netjes uitknippen, in lauw water, op het model, en dan met een laagje blanke lak of decalfilm sealen, en klaar is eh.... Elwin... greetz! Dank je , helder helemaal... ...nog één vraagje dan : is het Siku-model korter dan de lifesize-VW ? Of geven de foto's van de echte een verkeerd beeld?
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: April 25, 2011, 08:33:15 » |
|
Nou, de exemplaren op de foto zijn wel extreem laag gelegd en met kleine wielen, geeft wel een bepaald effect natuurlijk.... verder, wat ik altijd al een makke van siku gevonden heb, althans bij de pkw's dan, de verhoudingen vond ik niet altijd even geslaagd, zeg maar....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: April 25, 2011, 08:33:56 » |
|
Die versgekozen wielen zouden, volgens mij, ook ERG goed staan onder de zwarte Klopt het, dat de lak niet helemaal dekt of is dat speling van het licht? :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: April 25, 2011, 08:38:51 » |
|
klopt, op de uiteindes van de "striping" komt nog ietsjes het metaal door... bij lichte kleuren altijd een probleem, valt direct op... check de originele, die heeft het ook...
en ja, die had ik ook eens daar onder moeten zetten, was ook wel gaaf geweest!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: April 25, 2011, 08:43:59 » |
|
jammer is dat,...van die striping. Los daarvan, weer een geslaagde variant. De surfplank is een leuk detail
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: April 25, 2011, 08:49:07 » |
|
tja, nu , het valt mij niet zo op, een foto registreert, een mens " kijkt", het is dat jij het zei dat ik er weer aan herinnerd werd... bedankt maar op zich dekt de kleur perfect. Toch ontvet etc zoals altijd, ik zou hoogstens de "snelheid" van het spuiten van de lagen als schuldige kunnen aanwijzen.... ik bedoel, tussen kale body en klaar zat geen dag.
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: April 25, 2011, 08:50:05 » |