3 Inch Forum
Mei 11, 2024, 03:31:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Majorette 2021  (gelezen 30924 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Gepost op: December 27, 2020, 10:28:51 »

Vanmiddag hebben de mensen van Majorette via Instagram een livestream gehouden, hier in is het eerste nieuws voor 2021 aangekondigd. In eerste instantie zijn het voornamelijk nieuwe kleurtjes voor het komende jaar, maar er zijn ook een aantal andere nieuwtjes bekend gemaakt.

In het volgende overzicht zal ik jullie een aantal foto's tonen, de foto's zijn niet allemaal van top kwaliteit, maar dat komt omdat ik het grootste deel van de foto's heb gemaakt van het beeldscherm van mijn laptop met mijn mobieltje:

Laten we beginnen met de kleurvarianten:

Als eerste mochten de 2 Jeeps Wrangler Rubicons (met en zonder dak) zich verheugen op een nieuwe kleur. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van dit model, maar zeker de dichte versie heeft een mooie nieuwe kleur gekregen, namelijk Olijfgroen:





De open versie daar in tegen krijgt weer een kleur waar ik sws niet zo happig op ben, namelijk Baby Blauw:





Nog zo'n model waar niet iedereen fan van is, is deze Ford GT, het model krijgt voor 2021 een Geel met zwarte kleur aangemeten. Naar mijn mening een hele verbetering ten opzichte van de al bekende Paarse kleur. Al is het nog steeds niet echt een mooi model naar mijn mening:





Een model waar wel iedereen fan van is, is deze Aston Martin Vantage GT8, deze krijgt voor het nieuwe jaar ook een geel jasje aangemeten, maar wel met rode details die bij het model horen, daarnaast krijgt hij ook een setje Zwarte sloffen aangemeten:









Ook de Mercedes-AMG G63 en Honda Civic Type R hebben een nieuwe kleur gekregen, al zijn het niet echt nieuwe kleuren. De Mercedes is vanaf 2021 voorzien van een witte kleur, deze kleur kennen we al uit verschillende gift-packs, maar ook van enkele Exclusives. Ook de nieuwe kleur op de Civic is een bekende kleur, deze kleur is al een tijdje leverbaar als Exclusive in onder meer Azië en Australië, de kleur voor 2021 wordt Groen en nee niet gifgroen, maar een vergelijkbare kleur groen als we al kennen van de Audi A1. Persoonlijk ben ik ook van deze kleur niet zo'n fan al misstaat het de Honda Civic niet:

Als eerste hier een beeld van de Mercedes-AMG G63:



Gevolgd door de Honda Civic Type R:



De laatste nieuwe kleurvariant welke bekend is gemaakt, is bestemt voor de Trailerseries, het betreft hier de Volkswagen Transporter T1 met Eriba Puck welke voor deze gelegenheid wordt voorzien van een Rood met Witte kleur, de Eriba wordt helemaal rood en de het dak krijgt wederom de beschikking over een afneembare Surfplank:




Allemaal leuk en aardig natuurlijk die nieuwe kleuren voor het komende jaar, maar wat we allemaal willen weten is natuurlijk welke compleet nieuwe modellen Majorette in 2021 uit gaat brengen, helaas heeft men hier nog niet heel veel over vrijgegeven.

Wel is bekend dat er ook dit jaar weer een aantal oudere modellen uit het assortiment zullen worden aangepast en worden voorzien van een moderner jasje. Daarnaast heeft men ons belooft dat er ook het komende jaar weer een aantal modellen uit zullen komen welke we in eerste instantie niet hadden verwacht.  

Modellen die men al wel heeft aangekondigd zijn de volgende modellen, als eerste komt er in de Racing-serie een Hyundai i30N Safetycar uit:











Het volgende compleet nieuwe model is de Nieuwe Audi A1. Deze zal uitkomen in de streetcar-serie, met de komst van de nieuwe Audi A1 is mijn verwachting ook dat we hiermee gelijk afscheid nemen van de al bekende Audi A1 uit de Premium-serie. Zelf ben ik erg enthousiast over de Nieuwe A1,  gaan we dit model vergelijken met de oude A1, dan kun je goed zien dat men bij Majorette de afgelopen paar jaar flinke stappen heeft gemaakt, want ook dit model is gewoon weer prachtig afgewerkt zo op het eerste gezicht:









Ook in 2021 zullen er weer enkele Nieuwe series uitkomen, de meest interessante hebben ze in deze livestream extra uitgelicht en dat is de metal-series, deze serie is een beetje een knipoogje naar het verleden van majorette. De serie zal namelijk altijd worden voorzien van een metaalkleur met opdruk, daarnaast zullen de modellen altijd zijn voor zien van een metalen bodem, bewegende of te openen delen, vering, een licentie en misschien wel het leukste detail, ze zullen worden voorzien van een metalen verpakking! In deze serie komen onder andere 2 klassieke Ford Mustangs, 2 Toyota Celica's, een Volkswagen Transporter Foodtruck en een Citroën 2CV (lelijke eend) uit:





























Tot slot is er nog een nieuwe Müller Exclusive voor 2021 bekend gemaakt, Voor mij persoonlijk is dit misschien wel de topper van deze serie, Het gaat namelijk om een Suzuki Jimny "Notarzt" het leuke voor mij aan dit model is, dat ik deze een klein half jaar geleden zelf heb voorgedragen als een Exclusive speciaal voor Europa. Dit deed ik omdat ik stiekem een beetje pissig was over het feit dat Azië op dat moment de ene na de andere Exclusive toegeschoven kreeg en wij hier in Europa iedere keer weer met lege handen kwamen te staan. Dus voor mij is dit een bijzonder model wat ik graag zou toevoegen aan mijn verzameling! wav







Zoals gezegd zal dit model enkel bij Müller leverbaar gaan worden, wanneer het model precies uitkomt is nog niet helemaal bekend, behalve dat hij in 2021 zeker zal gaan verschijnen.

Verder is zojuist NOG een nieuw model in de trailer serie bekend gemaakt, we kende hem al als de spelersbus van Bayern München, maar de MAN Lions Coach L komt volgend jaar ook als normaal model in de trailer serie:




Tot slot wil ik nog mededelen dat we wat Nieuwe modellen betreft de Social media kanalen van Majorette Australasia in de gaten moeten gaan houden, hier zullen de komende dagen steeds meer nieuwe modellen van Majorette worden voorgesteld aan de volgers, ook heeft men aangekondigd volgende maand weer een livestream via Instagram te gaan houden, waarschijnlijk zullen hier de andere nieuwe modellen voor het komende jaar worden aangekondigd. Ook is er deze week nog een laatkomer voor 2020 aangekondigd, helaas is deze dankzij de Corona-crisis behoorlijk vertraagd waardoor hij voor ons waarschijnlijk pas in 2021 in de winkel te vinden zal zijn.

Het gaat hier om de nieuwe Peugeot 508 SW:

« Laatste verandering: December 27, 2020, 10:39:10 door Denniyo » Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: December 28, 2020, 10:15:13 »

mooie vooruitzichten voor 2021, Denniyo
Ik hoop nu de ontbrekende modellen van 2020 nog te vinden
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #2 Gepost op: December 28, 2020, 11:45:19 »

Daar zitten enkele mooie modellen / varianten tussen om naar uit te kijken. Voor mij zijn de toppers: de Nieuwe Audi A1, de 'vertraagde' Peugeot 508 SW en de Suzuki Jimny "NOtarzt" (Het verhaal achter deze keuze maakt hem nog leuker).

Bedankt voor de mooie update... Nu hopen op nog meer (onvoorspelbare) nieuwe castings voor 2021.
Gelogd
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #3 Gepost op: December 28, 2020, 08:44:19 »

Goed werk.
Dank voor het delen.

Audi is netjes. Nu de velgen nog...

Die verrassingen ben ik niet zo van. Heb liever dat ze Franse auto's maken zoals voorheen.
Als Majorette ze niet maakt, wie dan wel?
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #4 Gepost op: December 28, 2020, 08:49:20 »

Goed werk.
Dank voor het delen.

Audi is netjes. Nu de velgen nog...

Die verrassingen ben ik niet zo van. Heb liever dat ze Franse auto's maken zoals voorheen.
Als Majorette ze niet maakt, wie dan wel?

Norev, Welly?
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #5 Gepost op: December 29, 2020, 11:45:18 »

 wav
Goed werk.
Dank voor het delen.

Audi is netjes. Nu de velgen nog...

Die verrassingen ben ik niet zo van. Heb liever dat ze Franse auto's maken zoals voorheen.
Als Majorette ze niet maakt, wie dan wel?

Norev, Welly?
Gelogd

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #6 Gepost op: December 29, 2020, 11:46:28 »

Behalve de bus en de Audi A1 enkel nieuwe kleurtjes. Next.. (de A1 vind ik wel leuk hoor, maar qua nieuwsgehalte is het nogal mager, maar dat ligt niet aan de poster)
Gelogd

Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #7 Gepost op: Januari 04, 2021, 01:56:38 »

Behalve de bus en de Audi A1 enkel nieuwe kleurtjes. Next.. (de A1 vind ik wel leuk hoor, maar qua nieuwsgehalte is het nogal mager, maar dat ligt niet aan de poster)


Helemaal mee eens de hele livestream viel qua nieuwsinhoud behoorlijk tegen, het was ook meer een samenvatting van het afgelopen jaar, waarom sommige dingen een beetje anders zijn gelopen en waarom bepaalde modellen amper te vinden waren in winkels het afgelopen jaar. Ook heeft men gezegd dat bijvoorbeeld de populariteit van modellen als de Hyundai i30N, Kia Stinger en Alfa Romeo Giulia hun enigszins heeft verrast en men niet had verwacht dat deze modellen zo snel uitverkocht zouden zijn in hun webshop.

Lichtpuntje hier uit is dan weer wel dat men bij Majorette beloofd heeft de verkrijgbaarheid van de modellen te verhogen en er alles aan zal doen om ons verzamelaars te bedienen, zodat we als nog de ontbrekende modellen kunnen parkeren in onze verzamelingen het komende jaar. Bijvoorbeeld door een tweede wave van de meest gewilde modellen van 2020 online aan te bieden in hun eigen webshop.

De afgelopen week hebben ze wederom niet echt stilgezeten bij Majorette,

Er zijn een hoop nieuwe kleurtjes voor het komende jaar aangekondigd, een kleine greep hier uit zal ik hier onder plaatsen.
We beginnen met 2 nieuwe kleurtjes in de trailer serie:

Als eerste is daar deze VW Kever in Mint-Groen met een Eriba Puck erachter deze wordt Mint-Groen met wit:



De eerder genoemde MAN Lions Coach L, welke vanaf 2021 ook in de trailer serie zal verschijnen, krijgt naast de gouden kleur van de vorige keer ook nog een Rood jasje aangemeten van, vermoedelijk, een soort Flixbus-Concurrent welke onder meer ritten naar Berlijn verzorgd:



Verder lijkt 2021 voor Majorette een beetje een blauw jaar te worden want zowel de Renault Twingo, als ook de Ford Mustang én de Renault 5 Turbo zullen deze kleur krijgen, waarbij deze laatste misschien wel de meest opvallende keuze is omdat de rode, welke in 2020 al uitgekomen is, al amper te vinden is in de reguliere handel.

Deze blauwe zal in ieder geval in de Vintage serie als single blister verschijnen of deze kleur ook gaat gelden voor de versie uit het Vintage giftpack is nog niet helemaal duidelijk, maar de kans is zeker wel aanwezig dat de kleur ook voor die versie gaat gelden:



Zoals gezegd zal de Renault Twingo uit de Streetcar-series ook een Blauw jasje aangemeten krijgen, deze zal er als volgt uit gaan zien:



Ook de Ford Mustang krijgt een blauw jasje aangemeten, het betreft hier de Mustang uit de Racing-series, deze ziet er per 2021 zo uit:



Een andere nieuwe kleur in de Racing-Series is voor de in 2020 uitgebrachte Nissan GTR Nismo GT3 of nou ja nieuwe kleur? Het is niet echt een nieuwe kleur hij wordt vooral wat uitbundiger beplakt:



Verder is er voor het eerst ook beeld vrijgegeven een ECHT nieuw model! Het betreft, als ik het goed zie, de Chevrolet Camaro ZL1, deze zal verschijnen in de Premium series. Wellicht is dit ook wel de opvolger van de ietwat mislukte Camaro die in 2020 in de streetcar-series is verschenen. Want laten we eerlijk wezen, dat was nou niet bepaald het toonbeeld van een ideaal Majorette model. Anders kan ik me niet voorstellen waarom men in zowel de Streetcar als de Premiumcar range voor een Chevrolet Camaro zou kiezen bij Majorette:



Ook was er nieuw beeld van de 508 SW:





En tot slot is er ook nog een beter beeld van de nieuwe Müller Exclusive, de Suzuki Jimny als Notarzt wagen:



Zo dat was het eerst weer voor wat betreft de nieuwe modellen en kleurtjes bij Majorette, maar stay tuned want er zal ongetwijfeld nog meer nieuws volgen de komende dagen vanuit het Majorette kamp thumbsup
« Laatste verandering: Januari 04, 2021, 02:34:37 door Denniyo » Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #8 Gepost op: Januari 04, 2021, 05:24:51 »

... de opvolger van de ietwat mislukte Camaro die in 2020 in de streetcar-series is verschenen. Want laten we eerlijk wezen, dat was nou niet bepaald het toonbeeld van een ideaal Majorette model. Anders kan ik me niet voorstellen waarom men in zowel de Streetcar als de Premiumcar range voor een Chevrolet Camaro zou kiezen bij Majorette

Was die "ietwat mislukte" Camaro niet gewoon afkomstig van de Transformers-serie van Dickie ??? En dan dus gemakkelijk "scoren" voor Majorette? Ik ben het "mislukte" Majorette model echter niet tegengekomen...

De nieuwe uit de kluitengewassen Camaro kan ik echter ook geen lust voor het oog noemen... De Mustang met Mustang daarentegen vind ik wel fraai. De Nismo voegt niet veel toe aan de reeds uitgegeven witte variant..

Bedankt voor de update!!!
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #9 Gepost op: Januari 04, 2021, 05:26:14 »

O ja, nu maar hopen dat ze de lijn met modellen als Hyundai i30N, Kia Stinger en Alfa Romeo Giulia doorzetten. Doe maar meer van die klasse modellen en dat hoeven echt geen Limited Editions te zijn!!
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #10 Gepost op: Januari 04, 2021, 08:45:06 »

... de opvolger van de ietwat mislukte Camaro die in 2020 in de streetcar-series is verschenen. Want laten we eerlijk wezen, dat was nou niet bepaald het toonbeeld van een ideaal Majorette model. Anders kan ik me niet voorstellen waarom men in zowel de Streetcar als de Premiumcar range voor een Chevrolet Camaro zou kiezen bij Majorette

Was die "ietwat mislukte" Camaro niet gewoon afkomstig van de Transformers-serie van Dickie ??? En dan dus gemakkelijk "scoren" voor Majorette? Ik ben het "mislukte" Majorette model echter niet tegengekomen...

De nieuwe uit de kluitengewassen Camaro kan ik echter ook geen lust voor het oog noemen... De Mustang met Mustang daarentegen vind ik wel fraai. De Nismo voegt niet veel toe aan de reeds uitgegeven witte variant..

Bedankt voor de update!!!


Hierbij een foto van de "Transformer"


Gelogd
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #11 Gepost op: Januari 08, 2021, 07:50:27 »

Klopt in grote lijnen zal de Camaro van de Streertcar-series wel gebaseerd zijn op deze casting idd, al blijf ik er bij dat het in mijn ogen toch wel een beetje een Majorette onwaardig model is en dat ze daarom juist nu met eentje in de premiumcar-series uitkomen, welke tegelijkertijd de oudere Camaro uit deze serie kan vervangen.

Afgelopen week zijn er weer wat nieuwtjes bekend geworden, wederom vooral nieuwe kleurtjes, maar toch ook nog een foto met iets meer nieuwswaarde!

Zoals ik al aangegeven had, lijkt het bij Majorette een overwegend blauw jaar te gaan worden. Ook de Alfa Romeo 4c Spider krijgt per 2021 deze kleur:



Ook de Audi's A1 van Bayern München lijken vervangen te worden hier een tweetal nieuwe Audi's A1 in de clubkleuren:



Maar dan nu het "ECHTE" nieuws, er lijkt namelijk NOG een nieuwe serie geïntroduceerd te worden dit jaar! De lijn krijgt de naam "Majorette Tune-Up's" mee en op het eerste gezicht lijkt dit een serie met getunede auto's te gaan worden, maar wat wordt hier nou mee bedoeld?

Dit laatste is nog niet zeker, maar gebaseerd op de foto's op de achtergrond  van de volgende foto, lijkt dit in te houden dat bepaalde majorette modellen dit jaar een setje spoilers, sidskirts en nieuwe wielen aangemeten krijgen. Verder valt op dezelfde achtergrond ook nog een foto te herkennen met daar op een tweetal Klassieke Amerikaanse Musclecars welke mij op het eerste gezicht doen denken aan een Dodge Challenger uit de jaren 70, maar genoeg gepraat weer voor nu, tijd voor beeld! Het enige wat ik nog wil toevoegen aan dit stuk tekst is bekijk de foto's zelf en vel een oordeel, dan hoor ik graag jullie meningen en ideeën over deze beelden:

Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 08, 2021, 08:08:10 »

Tuning is zoooooo 2011
Gelogd

lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #13 Gepost op: Januari 22, 2021, 10:41:54 »

Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 22, 2021, 10:45:32 »

Tuning is zo.... 2010 ofzo.
Gelogd

Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!